Diskusjon Deaktivere nye FA funksjoner

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Går det an å lage en knapp på innstillinger som deaktivere alle de elendige, irriterende og laggførende funksjonene som ble lagt til FA for de som heller vil bruke scripts som FA keypress?

Vil gjøre det enklere og gir mulighet til de som ikke bruker f.eks FA keypress å ha en lignende funksjon i FA, men du trenger ikke ødelegge for oss som bruker det.

Hver gang jeg farmer nå banner jeg i kor med de slitne LK'a...
 
Sist redigert av en moderator:

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Går det an å lage en knapp på innstillinger som deaktivere alle de elendige, irriterende og laggførende funksjonene som ble lagt til FA for de som heller vil bruke scripts som FA keypress?

Vil gjøre det enklere og gir mulighet til de som ikke bruker f.eks FA keypress å ha en lignende funksjon i FA, men du trenger ikke ødelegge for oss som bruker det.

Hver gang jeg farmer nå banner jeg i kor med de slitne LK'a...

Hvorfor? Så rask som FA er nå trenger man ikke FA KeyPress lengre. Går sabla raskt og KeyPress vil bare gjøre det fryktelig tregere.
 

DeletedUser

Guest
hyyysj.. for min del er det heeelt greit av han sliter med farming ;)
 

DeletedUser

Guest
Går det an å lage en knapp på innstillinger som deaktivere alle de elendige, irriterende og laggførende funksjonene som ble lagt til FA for de som heller vil bruke scripts som FA keypress?

Vil gjøre det enklere og gir mulighet til de som ikke bruker f.eks FA keypress å ha en lignende funksjon i FA, men du trenger ikke ødelegge for oss som bruker det.

Hver gang jeg farmer nå banner jeg i kor med de slitne LK'a...


Fa KeyPress er nå fikset! Se i Script forum!
 
Topp