DeletedUser
Guest
NN vil forsvinne iløpet av de neste måndene, kan ikke si jeg har hatt mye kontakt med dem, men den lille jeg har hatt har ikke vært veldig posetiv :S
Ukens Spørsmål:
NN er en stamme ble dannet 2 måneder siden (6.06.09) og har innen den tid, med 16 nåværende medlemmer og totalt 44 stammebytter erobret femte plassen på rankeringslista. De ligger rundt 34/35/44/45 krysset og har de fleste byene i kontinent 44 (se kart).
De har også holdt en lav profil på forumet og krigsmessig.
Hvilken fremtid tror du NN kan vente seg?
Hvilken fremtid tror du NN har?
Agskaper skrev:NN er jo proppa full av flinke spillere.Om dere bekymrer dere fordi dere har hørt lite fra oss ,så vil NN garantere at det blir bedre.
Krigsmessig tar vi dem vi vil
Vi er ikke så ille som dere trur og vi kommer til å eksistere så lenge V3 finnes.
Man vinner ikke et løp med dyre sportsbiler alene, når det er n00bs back rattet.. NN kommer til og falle, å jeg skal ha en finger med i det spillet.
Regards/hilsen/whatever:
Sharpy1
Ukens Spørsmål:
NN er en stamme ble dannet 2 måneder siden (6.06.09) og har innen den tid, med 16 nåværende medlemmer og totalt 44 stammebytter erobret femte plassen på rankeringslista. De ligger rundt 34/35/44/45 krysset og har de fleste byene i kontinent 44 (se kart).
De har også holdt en lav profil på forumet og krigsmessig.
Hvilken fremtid tror du NN kan vente seg?