Del-intervju

Er Mini-intervju en god ide, og skal det bli gjennomført?

  • Ja

    Stemmer: 32 97,0%
  • Nei

    Stemmer: 1 3,0%

  • Totalt antall stemmer
    33

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Da det ble etterlyst idag at det er forferdelig stille på v5 forum for tiden så tenkte jeg at MTP "makten" jeg sitter med at jeg kunne prøve å gjøre noe med dette... Planen som poppet inn i hodet mitt var noe jeg ønsker å kalle "Del intervju" eller "mini intervju" Det går ganske enkelt ut på at jeg med jevne mellomrom kontakter mindre profiler på v5.. spillere som kansje ikke har gjort mest, men fortsatt har gjort seg litt bemerket enten IG game eller på forum. Jeg stiller dem da noen få spørsmål angående diverse standard ting, feks TW historie, meninger om de siste dagers happenings, fisker etter nyheter, rykter o.l :)

Dette vill selvsakt bli små, korte, muligens inholds fattige bidrag, og vill bli samlet i en egen tråd. Jeg vill da prøve å inkludere de mindre stammene og spillerne på v5 som kansje ikke bruker forum i det hele tatt og kansje få dem til å få opp øynene for at forumet fortsatt eksisterer..

Dette vil muligens også hjelpe v5 å få opp ferdighets nivået da uvitende spillere oppdager guide forumet og på den måten utvikler seg ved hjelp av guider og tips som h*n plukker opp på forum.

Er dette ønskelig for folket ? Eller vill det bare bli et tafatt prosjekt uten mål og mening ? :)

JEg gidder selvsakt ikke bruke tid på dette dersom det ikke engasjerer folk ;)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Kom forresten med tilbake meldinger på hva du føler et slikt mini intervju burde inneholde. Hvorfor det er en god ide, hvorfor det er en dårlig ide osv ! :)

OG gjerne med ideer om hvem som kunne passet til dette :) (ikke store profiler her da de fortjener ordentlige intervjuer)
 

DeletedUser

Guest
en god ide,

ting det bør inneholde:
- startdato
- forbilder
- inntrykk av spillet
- koffor de startet å spille
- mål med spillet
- positive/negative ting de har opplevd i spillet


her er en liste med forslag. mener den første små spilleren du kan starte med er sindick eg :rolleyes:
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Likte forslaget ditt meget godt Morten, tror mye av det kommer til å bli brukt dersom det blir noe av dette :)
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Synes dette er et bra tiltak svein :)

Alltid artig å vite mer om spillerne her ^^
 

DeletedUser

Guest
Du forslo å intervjue meg svein, hvor er intervjuet mitt?:mad:
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Dette er et tiltak som burde komme flere steder for dette har jeg faktisk ønsket selv noen ganger.
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
veldig bra Varianor. det viser jo det at det ikke er bare et vakkert utseende på deg. flott idé
 
Topp