DEN BESTE KONKURRANSEN I .NO'S HISTORIE *NO CLICKBAIT*

Regal

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Heihei allesammen! Da er tiden kommet for å informere litt mer om konkurransen jeg hoster :D

Konkurransen starter LØRDAG 22/04/17. Altså førstkomme
nde lørdag. Da vil jeg legge ut første del i noe jeg vil kalle for ett slags rebusløp. For å løse oppgaven kreves det å kunne tenke logisk, og hintet jeg legger ut her vil lede dere videre til nye utfordringer som til slutt vil gi dere ett svar. Personlig tror jeg mange kommer til å klare den ganske fort, men man vet jo aldri. Svarene sendes til meg her på forumet eller in game.



1st: Matsr123!! Gratulerer med 2k pp!
2nd: Jehovas Vitner!! Gratulerer med 1.5k pp!!
3rd: Konrax!! Gratulerer med 1k pp!!



Her er bracketen for sjakkturneringen, jeg stoler på at dere klarer å spille matchene selv. Trymyboii har en fordel siden han klarte oppgaven først :) Skriv her i posten så skal jeg oppdatere bracketen. Lykketil :)

Vil anbefale å bruke Chess.com . og jeg anbefaler at dere spiller lynsjakk eller hva nå enn det heter :)

1d970e406759eba53eb86d903309e119.png




HER ER STARTEN PÅ OPPGAVEN! Denne oppgaven vil lede dere til neste oppgave :)

20-23-3-20-3_9-7

Lykke til! Husk å tenke logisk. grunnen til tidlig start er at jeg skal på tivoli wiiiiiiiiiiiiiiiiii :D

svar sendes til meg her på pm eller in game :)
 
Sist redigert:

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Du er flink regal! :)

Mulig TW teamet burde få muligheten til å hjelpe til her?

@Strat ???

Så slipper 1 person privat å stå for å holde koken på forumet?

Nydelig av deg uansett! <3 <3 <3

-A
 

Regal

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Om jeg kunne fått en shoutout ingame hadde det vært flott :)
 

Regal

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Det er noen som er i nærheten, men noen er helt på jordet også :D Kan komme med ett lite hint senere i kveld om det ikke er noen fremgang :D
 

Regal

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Da har 2stk klart det! det viser at det er mulig vertfall :D
 

Regal

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
4stk har nå klart det, lukter da litt sammarbeid innad i stammen her da,hehe :D
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Det må da være lov xD Vi fant alle ut 1 del av gåten hver, så syns det er helt innafor jeg :D
 

Regal

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Jada, hadde ikke noe regler mot det så, men da tror jeg at jeg begrenser bidrag fra dere enn så lenge, så ikke hele stammen slenger inn svaret uten faktisk å ha løst noe :)
 

Trymyboiii

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Mulig å ha stein saks papir turnering i stede for sjakk? Jeg er ikke en naturlig begavet sjakk spiller for å si det sånn :oops:
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
lol trym, bare fordi du er dårlig i sjakk betyr ikke det at vi forandrer konkurransen :p
 

Regal

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Det kan hende jeg sløyfer hele turneringen, og heller trekker random rett og slett for å gjøre det enklere for meg selv. Men de som klarte det først får såklart en stor fordel i form av flere "entrys" :) Hva synes dere om det?
 
Topp