Den Demokratiske Folkerepublikken Korea

DeletedUser

Guest
j4f er treg når han ikke vet hvem det er :p

OMG, tror du jeg kan bli med på demokratiet ditt?:p

Vi er en litt annerledes massrekrutteringsstamme. Vi tar beklageligvis ikke inn spillere som spør om å få komme inn. Ellers skulle du gjerne fått komme inn :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tar du kontakt med meg over en fredelig kopp kaffe ig snart eller?:cool:
 

DeletedUser

Guest
DUUU-.- jeg sliter, fordi jeg kjenner 2 stykker som kunne gjort dette her..:joverrasket:

Evil, Torquemada, Tore Hund, Dobermann, Fakenick, SadoMaster...det begynner å bli litt slitsomt med nye nick for hver ny verden :)
 

DeletedUser

Guest
Evil, Torquemada, Tore Hund, Dobermann, Fakenick, SadoMaster...det begynner å bli litt slitsomt med nye nick for hver ny verden :)

Du er så soooooooooooppete!!! du sa du slutta din sopp!!!! :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Ikke gjør sånt mot meg :( Altså, vet du hvor lei meg jeg ble når du sa du slutta :(?
 

DeletedUser

Guest
Du er så soooooooooooppete!!! du sa du slutta din sopp!!!! :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Ikke gjør sånt mot meg :( Altså, vet du hvor lei meg jeg ble når du sa du slutta :(?

Vel, jeg sluttet jo, og det er faktisk tilfeldig at jeg startet opp for moro skyld for en ukes tid siden, så jeg føler meg ikke helt "sopp" for å ha proklamert det da :)

Det blir bare så lenge det varer da. Er nok ikke så aktiv mer, så karrieren kan bli meget kort, uten at det er noe å bry seg om med disse innstillingene i V7 :)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, Torquemada, godt å ha deg tilbake, spillestilen din savnes hver dag! :)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, jeg har medlemmer som har joinet fordi de trodde stammen var demokratisk. De er fortsatt medlemmer, så IQ nivået er nok ikke så høyt her ute i rimmersland :)
 

DeletedUser

Guest
Vel, da har jeg kommet frem til for 7. gang at dette er et møkkaspill som jeg ikke gidder bruke mer tid på etter å ha vært uten data en ukes tid og fått ting på avstand nok en gang :)

Takker for meg, og kos dere videre :)
 

DeletedUser

Guest
Vel, da har jeg kommet frem til for 7. gang at dette er et møkkaspill som jeg ikke gidder bruke mer tid på etter å ha vært uten data en ukes tid og fått ting på avstand nok en gang :)

Takker for meg, og kos dere videre :)

Have fun, så snakkes vi litt før oppstarten av V9 da vettu:rolleyes:
 
Topp