Den store medaljetråden!

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Jepp jeg og Rune måtte legge oss flate for nr1 sine superskillz til å adle
Han er rett og slett for god for oss :(


Jeg har fått bekreftet at PMS nok en gang sitter med spion i vår stamme, ingen overraskelse. Så regner med mine skriv har kommet til ledelsen allerede. Du er den som ligger best an til å ta fra meg og Rune rank 1, og jah... det kan vi ikke tillate sånn uten videre. For vennskaplighetensskyld gir jeg deg 2 ukers forsprang til å forberede deg.

Kanskje du også kan få noen medaljer snart og some OD?? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Virker litt egoistisk bare for å beholde 1.plass men det er jo deres sak:)
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Gjør meg ingenting å miste førsteplassen, bare ikke til arcon :p

Egoistisk av oss å angripe deg? Hvorfor det?
Fronten i sør har grenet i lange tider om å angripe deg.
 

DeletedUser

Guest
Du er den som ligger best an til å ta fra meg og Rune rank 1, og jah... det kan vi ikke tillate sånn uten videre.

Ut fra det du skriver står det, "jeg vil ikke miste 1.plass, og derfor ber jeg stammen om å angripe 176-176".

Jeg vil ikke ha førsteplasen heller:eek: Enda;) Ligget på 1.plass før, og vel, det gir bare mindre motivasjon.
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Gir rank 1 gledelig til uber pewsen <3

Hehe... var jo det som sto også :O
 

DeletedUser

Guest
Hehe, den går nok til arcon skal dere se. Hva tenker dere i NB om at statsen virkelig er på vei til å snu nå da? Sist jeg så var det 65 i pluss for dere? Og btw Runinter, tør du røpe hvor mange incomes du hadde på det meste under aksjonen mot deg? :)

Aim
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Cleo says: ADLE SOM GALNINGER!!! ASAP!! #¤%@#!!%¤
Rune says: Ro ned, vi tar det på sikt. *yawn*

Er ikke sikker på hvor mye vi hadde på det meste i grunn. :confused:

Dere får synes det er så egoistisk dere bare vil, men tror nok de som kjenner meg sitter å flirer godt ^^
 

DeletedUser

Guest
Barh, bare for å være en pain in the ass, skal eg hjelpe til litt mot NR1- alltså rank nr1 aka cleo og rune :)
liker ikke folk som apselutt skal ha 1.plassen (think)
 
Sist redigert av en moderator:

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Statsen forandre seg hele tiden aim, dere gruset jo oss i starten også, men så ble dere litt late en periode. Er sånn for alle. Er vanskelig å holde trykket oppe hele tida så man tar litt og mister litt. En del av spillet :)

Tror ikke jeg helt skjønner hva poenget ditt er sindick. Men merk at jeg aldri har påstått at jeg er den skarpeste kniven i skuffen :(
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Hehe, den går nok til arcon skal dere se. Hva tenker dere i NB om at statsen virkelig er på vei til å snu nå da? Sist jeg så var det 65 i pluss for dere? Og btw Runinter, tør du røpe hvor mange incomes du hadde på det meste under aksjonen mot deg? :)

Aim

Statsen går opp og ned hele tida, så er egentlig ikke bekymra for det. Er fornøyd med at vi leder til tross for at vi er mindre enn dere, så vil si vi har gjort det brukbart.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Daglige medaljer for 25.08.11:

Dagens angriper
AimEffect
Som angriper, bekjemp flest enheter i denne verden innen midnatt!

Angrep på Sama tror jeg.

Dagens forsvarer
runinter
Som forsvarer, bekjemp flest enheter i denne verden innen midnatt!

Begynner nesten å bli en vane..

Dagens raner
Chaos898
Plyndre mest ressurser i denne verden innen midnatt!

Chaos farmer for å fortsette veksten han har.

Dagens plyndrer
maxkiller
Plyndre flest landsbyer i denne verden innen midnatt!

Maxkiller farmer også, men ikke like vellykka :p

Dagens stormakt
Argurious
Erobre flest landsbyer i denne verden innen midnatt!

Gav Yobernt litt juling i går..
 

DeletedUser

Guest
Alltid gøy å få drept 293.000 tropper hos sama i byer uten Kirke :D
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
godt du er stolt :)

Det som morer meg litt, er åssen dere konstant skryter over hva dere mener dere gjør så forferdelig bra. Men alltid failer med å nevne de gigantiske tabbene deres. Noe vi sjeldent også påpeker.

Noe som igjen bare viser deres hovmodhet. Noe som igjen kjennetegner PMS. Det er veldig lett å sette PMS spillere i en og samme bås for å si det slik ;)


Dette er vell kansje mye av grunnen til at medlemmer forlater dere? Mista tellingen da jeg passerte 5-6 personer som slutta direkte grunnet holdningene dine Aim ;) Dette er vell kansje noe av grunnen til at medlemmer misstrives i stammen din ?

Muligens noe dere burde tenke over, kansje dette er grunnen til at profilerte spillere forlater dere en etter en ?


Baron Blod
 

DeletedUser

Guest
godt du er stolt :)

Det som morer meg litt, er åssen dere konstant skryter over hva dere mener dere gjør så forferdelig bra. Men alltid failer med å nevne de gigantiske tabbene deres. Noe vi sjeldent også påpeker.

Noe som igjen bare viser deres hovmodhet. Noe som igjen kjennetegner PMS. Det er veldig lett å sette PMS spillere i en og samme bås for å si det slik ;)


Dette er vell kansje mye av grunnen til at medlemmer forlater dere? Mista tellingen da jeg passerte 5-6 personer som slutta direkte grunnet holdningene dine Aim ;) Dette er vell kansje noe av grunnen til at medlemmer misstrives i stammen din ?

Muligens noe dere burde tenke over, kansje dette er grunnen til at profilerte spillere forlater dere en etter en ?


Baron Blod

Off-topic much :eek:

Daglige medaljer for 26.08.11:

Dagens angriper
NumberOne
Som angriper, bekjemp flest enheter i denne verden innen midnatt!
-Nuker sama


Dagens forsvarer
sama
Som forsvarer, bekjemp flest enheter i denne verden innen midnatt!
-Blir nuka av meg.

Dagens raner

solaas
Plyndre mest ressurser i denne verden innen midnatt!
-beviser at jeg står med bøttevis av røde rapporter.


Dagens plyndrer
solaas
Plyndre flest landsbyer i denne verden innen midnatt!


Dagens stormakt
Argurious
Erobre flest landsbyer i denne verden innen midnatt!
Fått opp farten litt nå, stod stille en stund.
 

DeletedUser

Guest
godt du er stolt

Det som morer meg litt, er åssen dere konstant skryter over hva dere mener dere gjør så forferdelig bra. Men alltid failer med å nevne de gigantiske tabbene deres. Noe vi sjeldent også påpeker.

Noe som igjen bare viser deres hovmodhet. Noe som igjen kjennetegner PMS. Det er veldig lett å sette PMS spillere i en og samme bås for å si det slik


Dette er vell kansje mye av grunnen til at medlemmer forlater dere? Mista tellingen da jeg passerte 5-6 personer som slutta direkte grunnet holdningene dine Aim Dette er vell kansje noe av grunnen til at medlemmer misstrives i stammen din ?

Muligens noe dere burde tenke over, kansje dette er grunnen til at profilerte spillere forlater dere en etter en ?


Baron Blod

Du sier jeg er stolt, har ikke akkurat sagt at jeg er stolt da, men seff er det gøy å drepe 293.000 tropper uansett om det er deg eller meg som gjør det? :) + Det er ikke så normalt å snakke dritt om seg selv til fienden? :p Vanlig er jo å ta opp det bra med deg selv, og det dårlige med fienden din, så er det din jobb å gjøre det motsatte.

Du får også spekulere så mye du vil i hvorfor medlemmer forlater PMS. Jeg velger å tro at ikke jeg selv er ansvarlig for det, iallefall så lenge de slutter uten å personlig si noe til meg. Jeg vet også at mine holdninger er veldig gode, og jeg har en solid støtte blandt utrolig mange spillere og fremtredende ledere. Jeg vil også tro at 90% av medlemmene trives i stammen vår, og fleste er fornøyde med meg, men som leder kan man aldri ta avgjørelser som ingen er uenige i. Profilerte spillere? Tenker du på min venn bgm75? :)

Haha, isåfall. Så kan du jo ta en prat med han og spør om jeg var grunnen. :)

Og før du begynner å spekulere i hvor dårlig PMS er, og hvor forferdelig jeg er. Så vil jeg bare si at jeg har enorm respekt for spillerne i -NB-. Runinter har vist seg å stå støtt selv i den kraftigste medfart, Villareal sitter kv(så vidt jeg har hørt) og gjør en enorm innsats for -NB-. Granpa har jeg også respekt for. En fin fyr som jeg dessverre ikke har hørt fra på lenge.

Mvh
AimEffect :)
 

DeletedUser

Guest
Men poenget uansett var at jeg hadde fått dagens angriper pga. sama. Så vi burde kanskje holde oss til temaet her begge to nå.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
BGM sluttet vell i hovedsak for lenge siden, grunnen den gang var at han ikke ønsket å spille med den ledelsen som var i PMS da. at han kom tilbake forundret meg litt, men det får så være. Men det var ei heller han jeg siktet til.


Jonas har da tillogmed vært ute her på offentlig forum og kritisert deg, og din lederstil. Baal gikk da også grå direkte pga dine utsagn og handlinger.

At ei heller slemreven er så veldig glad i deg trenger man vell ikke være rakettforsker for å forstå.

og ellers er det generelt flere personer som sier de misstrives i PMS takket være feks disse hovmodne holdningene og ignorante tankegangen som går igjen. Dette ikke bare hos deg, men generelt over hele fjøla ;)
 

DeletedUser

Guest
Dagens angriper
176-176
Som angriper, bekjemp flest enheter i denne verden innen midnatt!

Dagens forsvarer
runinter
Som forsvarer, bekjemp flest enheter i denne verden innen midnatt!


Dagens raner
AimEffect
Plyndre mest ressurser i denne verden innen midnatt!

Dagens plyndrer
AimEffect
Plyndre flest landsbyer i denne verden innen midnatt!


Noen som vet hvorfor det ikke er noen stormakt? Noen som har adlet like mange byer eller?
 
Topp