Den store verdenskrigen

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Nå var det ikke Elite som foreslo dette, men meg. Jeg tok kontakt med Glitter, for å diskutere mulig utveier av det som skjedde med BIRKI, hvor en av dem var å ta inn medlemmer til Elite.
Så om noen er å skylde på, blame me!
 

DeletedUser

Guest
Så jeg går ut i fra at dersom AriCa skulle gå under, så ville dere ikke godtatt et eneste medlem og helst egentlig erklært krig mot dem.
 
Sist redigert av en moderator:

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
En ting skal være sikkert, og et aldri så lite råd til andre stammer der ute i verden 2; statistisk sett så vil en allianse med Elite som regel resultere i at din egen stamme blir oppløst og medlemmene blir innlemmet i Elite.

Jepp. For dette var bare Elite sin skyld, at BIRKI ble oppløst. De presset nok dem til det! Skal jeg vedde for!
 

DeletedUser

Guest
Xasma: Ja, mente selvfølgelig ord og ikke uttrykk da det minst må være to ord i et uttrykk. Har rettet på denne feilen.

Men dere svarer ikke på det jeg skriver. Jeg klager ikke på denne mergen, masserekutteringa. Jeg er bare glad til :D

finalddd.jpg
 

fardin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
En ting skal være sikkert, og et aldri så lite råd til andre stammer der ute i verden 2; statistisk sett så vil en allianse med Elite som regel resultere i at din egen stamme blir oppløst og medlemmene blir innlemmet i Elite.


En ting skal være sikkert, og et aldri så lite råd til andre stammer der ute i verden 2; statistisk sett så vil en allianse med AriCa som regel resultere i at din egen stamme blir backstabbet.
 

DeletedUser

Guest
Mener du at de burde fortsette å ha alle de alliansene de har hvis de vinner krigen? Og at Elite ville gjort det hvis de var i AriCa sitt sted (og hadde vunnet krigen)?
 

DeletedUser

Guest
En ting skal være sikkert, og et aldri så lite råd til andre stammer der ute i verden 2; statistisk sett så vil en allianse med AriCa som regel resultere i at din egen stamme blir backstabbet.

Heey. Vent med å bruke det om backstabbing til det faktisk skjer. Isåfall post en statistisk oversikt over de stammene som AriCa har backstabbet. Det blir en kort liste ;) Null stammer.
 

fardin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Mener du at de burde fortsette å ha alle de alliansene de har hvis de vinner krigen? Og at Elite ville gjort det hvis de var i AriCa sitt sted (og hadde vunnet krigen)?

Det jeg mener er at AriCa går å skryter over at de aldri har backstabbet noen og at de aldri kommer til å gjøre det.
 

DeletedUser

Guest
Tror de fleste (inkludert AriCa og alle deres allierte) skjønner at hele verden ikke kan være alliert, men det går jo an å bli enige om å avslutte en allianse også da, så sånn sett så trenger det jo ikke være backstabbing. Kan jo til og med hende at det er de andre som backstabber AriCa ;)
 

DeletedUser

Guest
Det jeg mener er at AriCa går å skryter over at de aldri har backstabbet noen og at de aldri kommer til å gjøre det.

Det er jo ren løgn. AriCa har måtte forsvare seg mot noe vi ikke har gjort. Det eneste Elite har på AriCa er at dere tror vi kommer til å backstabbe en stamme når vi havnet på førsteplassen. Vi har ligget på første i cirka 2 måneder nå, og fremdeles har vi ikke backstabbet noen.

Det er ønsketenkning fra din side at AriCa skal backstabbe noen.
 

DeletedUser

Guest

Eit bilete av ein mann som kastar RISKbrikkar i ei søppelkasse med påskrifta "Elite". Dersom Elite er ei søppelkasse og alle spelarane berre søppel bør jo ikkje Elite vere så høgt på ranken, bør dei? :)
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Det er jo ren løgn. AriCa har måtte forsvare seg mot noe vi ikke har gjort. Det eneste Elite har på AriCa er at dere tror vi kommer til å backstabbe en stamme når vi havnet på førsteplassen. Vi har ligget på første i cirka 2 måneder nå, og fremdeles har vi ikke backstabbet noen.

Det er ønsketenkning fra din side at AriCa skal backstabbe noen.
Ikke når dere havnet på førsteplassen. OM dere er på førsteplassen og Elite er borte, da blir dere nødt til det, fordi jeg tviler på at dere vil la hverandre være i fred resta av v2 da.
 

DeletedUser

Guest
Eit bilete av ein mann som kastar RISKbrikkar i ei søppelkasse med påskrifta "Elite". Dersom Elite er ei søppelkasse og alle spelarane berre søppel bør jo ikkje Elite vere så høgt på ranken, bør dei? :)

Hvis du ser bedre etter så ser du at det er BIRKI-spillere. Sier bare at alle våre fiender samler seg i en stamme.
 

DeletedUser

Guest
Ikke når dere havnet på førsteplassen. OM dere er på førsteplassen og Elite er borte, da blir dere nødt til det, fordi jeg tviler på at dere vil la hverandre være i fred resta av v2 da.

Ja, har store visjoner om en verden 2 i fred og harmoni om Elite skulle forsvinne ;)

Edit: Men i dag tok Elite inn spillere til en samlet poengsum på cirka 33.000.000. Så nå må vi gå tilbake til strategien om at Alliansen skal ta ned Elite fra førsteplassen (om de når den med denne mergen), og så regner jeg med vi får høre whining fra Elite om at Alliansen er så mange mot Elites "lille" side.

Tilbake til gamledager da :) Men det Elite har glemt, er at de spiser opp sine allierte, så underdog-tittelen klarer de aldri å anskaffe seg.
 
Sist redigert av en moderator:

fardin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Tilbake til gamledager da :) Men det Elite har glemt, er at de spiser opp sine allierte, så underdog-tittelen klarer de aldri å anskaffe seg.

Hvordan i huleste kan du mene at Elite spiser opp sine allierte når lederen av en stamme oppløser stammen helt uventet? S
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Elite RoEm SaD
Players:

Side 2:
Tribes: AriCa -Rome- ~ROME~ V-m-S K-m-S X-V OliCo NS X- Men
Players:

Timeframe: 04/01/2010 09:46:03 til 11/01/2010 09:23:44

total erobringer:

Side 1: 671
Side 2: 1,486
Forskjell: 815

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 95
Side 2: 438
Forskjell: 343

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 5,394,424
Side 2: 10,828,887
Forskjell: 5,434,463

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 889,407
Side 2: 4,034,623
Forskjell: 3,145,216

image.php
 

DeletedUser

Guest
Hmm? Du mener hvem som rekrutterte nesten en hel stamme for å klare å kravle seg forbi oss et par dager senere? :p

Hadde vi hatt adels nok skulle vi nok klart å holde tritt med rekrutteringen deres, men begynner å slite om vi skal adle 4500 byer på et par dager liksom :S
 

DeletedUser

Guest
Hmm? Du mener hvem som rekrutterte nesten en hel stamme for å klare å kravle seg forbi oss et par dager senere? :p

Hadde vi hatt adels nok skulle vi nok klart å holde tritt med rekrutteringen deres, men begynner å slite om vi skal adle 4500 byer på et par dager liksom :S

Da mangler dere SKILLZ, dude :p

Men det ble vel sagt at vi ikke føler vi er nummer 1 igjen, før vi begynner å vinne statistikkene ganske kraftig over en lengere periode.(ikke akkurat de ordene, men jeg tolket det slik hen)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp