Depend - leder av SaD

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Wolfey, shut it.

Gi en lang en i å kritisere andre som faktisk har gjort det bra, det fordi at du har et forvrengt første inntrykk basert på at han ikke er AriCa spiller. Den som tier, den samtykker, så bare slutt og kommenter om du ikke har noe fornuftig å komme med, så slepper du å tape mer ansikt.;)
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Wolfey, shut it.

Gi en lang en i å kritisere andre som faktisk har gjort det bra, det fordi at du har et forvrengt første inntrykk basert på at han ikke er AriCa spiller. Den som tier, den samtykker, så bare slutt og kommenter om du ikke har noe fornuftig å komme med, så slepper du å tape mer ansikt.;)

Wow. Jeg hadde ikke innsett det før nå, men... du er ikke spesielt intelligent, er du? :) Hvis du faktisk leser ( og forstår ) hva jeg skriver så legger du merke til at jeg ikke har sagt noe negativt om Depend her. Faktisk har jeg til og med vært positiv!
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Der på jeg faktisk være enig med ulven her ^o)
Sånne sitater er litt morsomme, må passe på å mobbe han litt for den :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg ser ikke noe problem med det? Kan du utbrodere litt mer hvorfor du mener det er en selvmotsigelse e.l.?

Var ingen STOR selvmotsigelse, synes bare det var litt morsomt å lese det litt tidlig på morgenen.
Noe smilefjeset også peker mot.
Men for meg, virka det som du synes han var grå og kjedelig før du plutselig ga ham gigantiske baller for en eller flere av uttalelsene sine.
Som sagt, no biggie, bare tidlig-på-dagen-humor :)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Wow. Jeg hadde ikke innsett det før nå, men... du er ikke spesielt intelligent, er du? :) Hvis du faktisk leser ( og forstår ) hva jeg skriver så legger du merke til at jeg ikke har sagt noe negativt om Depend her. Faktisk har jeg til og med vært positiv!
Muligens jeg burde uthevet det bedre at det var Gard jeg refererte til?
 

DeletedUser

Guest
Muligens jeg burde uthevet det bedre at det var Gard jeg refererte til?

Du skjuler det ganske bra mtp at du skriver Wolfy og arica :p

*edit; skjønte hva du mente etter å ha lest wolverine sitt innlegg under.
 
Sist redigert av en moderator:

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
@Redswan: Jeg skjønner hva du mener. Jeg burde kanskje prøvd å fått fram litt bedre at det ikke var negativt ment ovenfor Depend, men at det heller var intervjuet som jeg ikke syns var spesielt spennende.

Muligens jeg burde uthevet det bedre at det var Gard jeg refererte til?

Da foreslår jeg at du skriver det i en litt mer passende tråd, og kanskje prøver deg med noen fornuftige argumenter. Åja, og leser alt det andre som har vært sagt i saken. Forøvrig har jeg hatt mange lange måneder til å få et inntrykk av Gard, så noe førsteinntrykk er ikke akkurat ute å går her. At jeg misliker noen fordi de ikke er i AriCa er absurd, da jeg ved flere anledninger har rost flere spillere fra andre stammer. Som for eksempel Chrk, hvis du husker han.
 

DeletedUser

Guest
Da er vi enige.
Synes dog det var et helt greit første-intervju for Gard. Ikke noe spektakulært, men helt greit.
Likte at han tok for seg Depend pga at han, som flere har sagt, er leder for nest største stamme akkurat nå og at de har vært en relativt rolig stamme som ikke har gjort så mye ut av seg.
Ble ikke så veldig mye klokere på stammen etter intervjuet, men greit med litt mystikk :)

Sidenote; jeg var jo i SaD da jeg var i oppbyggingsfasen på Thebigbang-kontoen :p
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Da foreslår jeg at du skriver det i en litt mer passende tråd, og kanskje prøver deg med noen fornuftige argumenter. Åja, og leser alt det andre som har vært sagt i saken. Forøvrig har jeg hatt mange lange måneder til å få et inntrykk av Gard, så noe førsteinntrykk er ikke akkurat ute å går her. At jeg misliker noen fordi de ikke er i AriCa er absurd, da jeg ved flere anledninger har rost flere spillere fra andre stammer. Som for eksempel Chrk, hvis du husker han.

Du ser nå her. Det er vell en grunn til at vi har både ledd og blitt oppgitt over blant annet det jeg refererte til her.:rolleyes:
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Redswan skrev:
Sidenote; jeg var jo i SaD da jeg var i oppbyggingsfasen på Thebigbang-kontoen

Intelligensnivået til spilleren på den kontoen har virkelig gått nedover siden den gang :p

Du ser nå her. Det er vell en grunn til at vi har både ledd og blitt oppgitt over blant annet det jeg refererte til her.:rolleyes:

Alt jeg ser er at jeg har svart på det jeg har fått slengt mot meg, mens du og andre fortsetter å slenge beskyldninger min vei mens mange av mine svar på disse beskyldningene blir ignorert. I ditt tilfelle er det lite gjennomtenkte beskyldninger. Som for eksempel at jeg er kritisk til folk som ikke er i AriCa, eller din ( hysterisk morsomme ) tråd.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Wolfey, jeg ser at du tydeligvis er nermest blitt hjernevasket av AriCa propaganda, så skjønner at du ikke forstår meg. Du lyver slik at du tror det selv.:rolleyes:
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Wolfey, jeg ser at du tydeligvis er nermest blitt hjernevasket av AriCa propaganda, så skjønner at du ikke forstår meg. Du lyver slik at du tror det selv.:rolleyes:

Det er greit. Jeg har i det minste en hjerne å vaske :)

[spoil]Til bursdagen min ønsker jeg meg at folk lærer seg å bruke ordet fordi :eek:[/spoil]
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil nødig kritisere noe i dette intervjuet. Jeg er bare fornøyd med at noen har tatt jobben.

Når det er sagt så koser jeg meg over at forumet til verden 2 blir såpass mye lest som det faktisk blir. V2 går for å være en kjedelig verden, men det er ganske mange øyne som faktisk følger den ;)
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Lurer på hva du vil frem til tranxz, prøver du å ødelegge en ellers så fin tråd om lederen din eller? Alt du sier virker mot sin hensikt så prøv, bare prøv å holde fingrene vekk i fra tastaturet ;)

Ot, greit interjuv. Gleder meg til fortsettelsen Gard.
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Jeg vil nødig kritisere noe i dette intervjuet. Jeg er bare fornøyd med at noen har tatt jobben.

Når det er sagt så koser jeg meg over at forumet til verden 2 blir såpass mye lest som det faktisk blir. V2 går for å være en kjedelig verden, men det er ganske mange øyne som faktisk følger den ;)

enig. jeg har sluttet for flere måneder siden. men jeg er enda innom og ser på forumet. og nå har det fått seg en liten oppsving her.

on topic: et bra førstegangsintervju. siden jeg ikke kjente spilleren er det hyggelig og lese et slikt intervju. stå på videre.
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Shanks... wolfey... propagandasjefer..... hjernevaska? Han hakke blitt hjernevaska når han selv er ett av grunnsteinene i det hele? Er vel heller han som prøver å hjernevaske? Eller har jeg gått glipp av noe spesielt her? :rolleyes:
 
Topp