Depend - leder av SaD

DeletedUser

Guest
SaD

Så SaD står for Seek and Destroy..
Hehe, jeg startet for ett halvt år siden å da startet jeg på verden 5, ikke noe rart jeg får masse spørsmål om at jeg har vært med i SaD, noe jeg ikke har..
 

Gyldan

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Bra å se at stammen går så bra ...
SaD er jammen på rank 2 ... Nice ^^

Vet ikke om du husker meg, er ikke sikkert ;) Uansett,
husker at jeg var på A26 lag... Husker også at SaD
betydde mye for'n ;) Derfor hjalp jeg han med det :)

Han hjalp meg med beskyttelsen av NATO (favoritt stammen min), mens jeg hjalp han med SaD ;)
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Bra å se at stammen går så bra ...
SaD er jammen på rank 2 ... Nice ^^

Vet ikke om du husker meg, er ikke sikkert ;) Uansett,
husker at jeg var på A26 lag... Husker også at SaD
betydde mye for'n ;) Derfor hjalp jeg han med det :)

Han hjalp meg med beskyttelsen av NATO (favoritt stammen min), mens jeg hjalp han med SaD ;)

Jeg husker deg svært godt Gyldan. Og hadde det ikke vært for A26 sammen med dere hadde ikke SaD vært der vi var før vi ga oss.
Desverre gikk vi tom for motivasjon til å stå å kjempe alene mot AriCa, og gikk derfor grå. Eller.. hvertfall de fleste av oss.
Men godt å høre at vi blir husket. NATO var jo en av de første betydelige alliansene vi skaffet oss så.. ^^
 

sjefen

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Hmm, morsomt ;)
Hvordan er forholdet mellom AriCa & SaD nå?

[SPOIL]
Side 1:
Stammer: AriCa
Side 2:
Stammer: SaD

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 1,363
Side 2: 35
Forskjell: 1,328

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 12,967,071
Side 2: 337,970
Forskjell: 12,629,101

chart

[/SPOIL]
 
Sist redigert:

Gyldan

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Rare ide? Hva er så galt at V2 hadde blitt restarta? Slik er det hvertfall på Travian, noe som er et veldig likt spill...

Hva er så galt med at det ikke kan bli restarta??
 

DeletedUser

Guest
Rett og slett fordi det aldri har blitt gjort på en TW-verden før :)
Når en verden e ferdig, så e denj ferdig. Finito. Capiche! Det e da du ska gå over på en ny verden, og eventuelt prøv å vinn denj :)
 

DeletedUser

Guest
Vi har fremdeles temmelig mange tall å ta av, og dersom det skulle komme en ny verden etter at v2 blir avsluttet så blir det jo slett ikke den andre verdenen på .no lengre.
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
V2 er den eneste verdenen på .no jeg har likt. Eneste sjansen for å få meg tilbake i spillet på er jo en total restart der. Noe som ikke skjer såklart....
 

DeletedUser

Guest
V2 er den eneste verdenen på .no jeg har likt. Eneste sjansen for å få meg tilbake i spillet på er jo en total restart der. Noe som ikke skjer såklart....

Veeel... Om du vil ha "tebake" V2, kanj du jo alltids snakk med teamet å hør om dæm vil sett opp denj kommende V9 med innstillingan som va på V2 ;)
 
Topp