Der & Da - Bringer deg de ferskeste skandalene på Verden 2!

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Velkommen til den rykende ferske utgaven av Der & Da!

news.gif


~~~~~~~~~~~~~~

Trøbbel i paradis?

340x_blind_items.jpg


I løpet av den siste uka har det vært mange spørsmål og påstander rundt dannelsen av AriCaJ A/S. Det spekuleres i at dette kan være begynnelsen på slutten på AriCa A/S sin dominans på eiendomsmarkedet i V2.

Vi har gått ut å spurt folket om deres meninger om dette;

MrMalle skrev:
Dette er helt klart et svakhetstegn! Riktignok taper vi så det hyler på slagmarken, uten at vi har en eneste opptur, men bare vent. I løpet av et år eller to så vil AriCa fullstendig kollapse!

RUAB skrev:
Jeg har kontovakt nå, så hvis jeg sier noe dumt, så var det ikke meg.

Jatorst skrev:
May the Farm be with you.

Klar tale fra noen av verden 2 sine mest oppegående borgere.

~~~~~~~~~~~~~~

Overarbeidet

4266_overworked_businessman_calling_a_truce_under_a_pile_of_unprocessed_paperwork.png


Vi har det fra troverdige kilder at TheBigBang sliter med motivasjonen. Han har i det siste vært lite aktiv, og søker støttearbeidere for å opprettholde den noe tvilsomme kvaliteten på arbeidet hans.

Når vi kontaktet han for en kommentar fikk vi ikke noe svar, men hans nære kollega Depend kom med følgende uttalelse;

Depend skrev:
Han har gått gjennom en tøff tid i det siste, med to prøver på skolen siden jul, og ei jente han var helt desperat etter rev ut hjertet hans og trampet på det. Jeg syns dere skal være snille med han, og ikke mase.

~~~~~~~~~~~~~~

Tidenes nedkuttinger

cga0351l.jpg


Sir Pio A/S har i løpet av de siste ukene flyttet ut av over halvparten av sine kontorbygninger og eiendommer. Etter en rekke dårlige valg på forretningsfronten trengte selskapet mye egenkapital for å betale ned gjelden sin. Majoritetseieren, Sir Pio, ønsket ikke å kommentere dette.

AriCa A/S kjøpte opp flesteparten av eiendommene, og ansvarlig for oppkjøpet, Aremoric sier følgende om handelen;

Aremoric skrev:
Det var et kupp! Vi kunne ikke si nei til et slikt tilbud - hva mer er det å si?

~~~~~~~~~~~~~~

Ukjent elsker?

unknown_woman.jpg


Dimitri, en av hovedaksjonærerne i AriCa A/S har nylig blitt observert med en uidentifisert kvinne. Til tross for iherdig etterforskning har vi enda ikke funnet ut hvem dette er. Vi tar gjerne imot tips.

~~~~~~~~~~~~~~

Vill festing på grensa

party_time-927.jpg


Det tar av med festing i K42 for tiden. Horder med folk kommer til en by på kvelden, og sjangler vekk om morgenen. Blant noen av de villeste festerne finner vi sånne som Egeleyes, EricØien, Pranlane og LDonna. Forhåpentligvis vil de etter hvert roe det ned, da noen av naboene har startet å klage;

Thomz97 skrev:
Dette er forferdelig! Det blir aldri fred å få. Vandaler raserer området, så jeg har bestemt meg for å flytte!

Men det er ikke utelukket negative tilbakemeldinger;

Scotland skrev:
As soon as I find me my kilt, I'll join in and show these vikings how you're supposed to party!

~~~~~~~~~~~~~~

Det var alt for nå, folkens.

Vv0Lv3r1n3
Sjefsredaktør

Håper ingen tar seg nær av dette.
 

DeletedUser

Guest
haha... Er ikke mye på V2 forumet og leser lenger, men dette måtte jeg nesten lese.

rett og slett fantastisk lesing på et forum som bruker mesteparten av tida på å rakke ned på andre i stedet for å lage god propaganda. Dette var definitivt noe av det beste jeg har lest på lenge

GO Mikkel
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Jeg har ikke motivasjon heter det :D

Og ikke kall meg kollega med Ole. Han er en forræder uten like.
 

DeletedUser

Guest
Herlig lesning !
Litt skuffa over å ikke ha blitt nevnt, ikke engang i kryssordet, men likeså veldig bra ;)
 

DeletedUser

Guest
haha, great!

men er litt overrasket at det ikke sto noe om min massakering av gamla, the cr og rebell sine kontorister nede i k52 og k62 ;O
 
Topp