Der var verden ferdig

DeletedUser

Guest
takk for meg og stammen min :) vi hadde en kjempe koslig her med dere, selv med mye fram og tilbake snakking og veldig mye som skjedde de siste dagene før verden sluttet av (whew)

Håper alle har en fantastisk sommer!

Snowy out! (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer med seier DN, Dere er et flott gjeng og dere har gjort v9 spennende og intresang :D
 

DeletedUser

Guest
Gratulere med seieren DN! :) Dokker e en flink gjeng med særdeles mange gode spillere.

Vil også benytte anledningen til å takke samtlige spillere i IP. Har vært meget trivelig å få være en del av det. Blir nok å savne de morsomme skypesamtalene på natta:D Dokker e en herlig gjeng<3

God sommer til alle!! (selv om det ser rimelig mørkt ut her i nord.... )
 

DeletedUser

Guest
Vi er de beste, de aller aller beste :D

Takk for kampen IP, det var nesten (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Gratulere til dere alle i DN :) ikke minst til dere andre som også gjorde en kjempe innsats for å skape v9 til det den var !

- Hilsen RNG stamemen fra V1.
 

stiff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Gratulerer til DN med seieren... godt jobbet

skal ikke legge skjull på et det er surt å tape :cry: men får nå ta det med et smil :)

God sommer alle sammen:party:
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Tusen takk. Det holdt såvidt det var, og det var godt å bli ferdig med dette.

Takk for alt, alle sammen!
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
At dere overhodet gadd å starte på v9 når dere ikke var i samme stamme som meg, menmen, var jo en selvfølge at det endte slik det gjorde, DN love Zippy, Zippy la DN.
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Vel, vi kan trygt sei at det vart ein nervepirrande avsluttning, og det av fleire grunner! :) Gløymer nok ikkje denne avsluttninga nei!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Takk for kampen. :) Regner med å se flere av dere enten i samme stamme, eller i en annen stamme!
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer så mye med seieren til DN,og takker for ei flott tid i IP:
Ønsker alle sammen en riktig god sommer :D
 
Topp