Det er fortsatt over 10 000 som DRI...

DeletedUser

Guest
bra om du er enig i noe, men hva mener du med dette :
"At dette, ut fra forutsetningene, plutselig skulle bli seriøst eller saklig er sludder." -mener du at det IKKE skal prates seriøst om propaganda og politikk -må det tulles der ?

Jeg mener at så lenge "politikk og propaganda" finnes, relatert til spillet selvsagt, så kan ikke dette bli seriøst.
Får å si det sånn: Hadde tråden fks. blitt kalt " Kun seriøse spørsmål eller hint", så hadde jo heller ikke hypern lagt ut det vi har gjort.

Jeg er derimot som sagt enig at propaganda trådene bombes med spam, og ødelegger mye av graden av seriøsitet. Enkeltspillere må straffes hardere for å få dette bort. Uten unntak.
 

DeletedUser

Guest
Har faktisk ikke tenkt på at spam kan brukes som et sånt våpen.
Men spillere som bruker det konstant burde jo selvfølgelig få veldige strenge straffer.

Har vi spillere som bare lager nye brukere for å spam'e så går det vel an å IP-banne?


Mange dobble alias også her ja. Dessverre. Dette i tillegg til enkeltspillere som bare spammer alt. Kaos
 
Reaksjonspoeng
1
Jeg gidder ikke lese mer av det du skriver på grunn av den forferdelige fargen. Får bare med meg halvparten.

Det som er navy-blått er sitert.
Jeg gir meg lange i hva BoS sier. De har sluttet med spammen sin nå, og alle tråder er stengt. v3 forumene har vært lite aktiv i det siste. Nylige innlegg er for det meste signaturmaking og dreamteam.

Du sier:
Statistikk Verden 3
Antall spillere: 11.169

HELE Forumet :
Tråder: 3.456, Innlegg: 55.792, Medlemmer: 2.464,
Active Members: 615
Aktive brukere akkurat nå: 37

For å argumentere over at ingen bryr seg. Hva i guds navn er vits med et forum hvis ingen skal poste fordi du bare kommer med kommentarer som "ingen bryr seg"? Hvis du driter i v3 propaganda, hvorfor i huleste er du her og poster akkurat nå?

Hadde vært kjekt med mer innehold og mindre signaturer og samme folk
som skriver om sine interne-kompiser og tror de eier verden


Det første sikter du vel til signaturtråden. Hvis folk vil ha signaturer kan de få signaturer. Jeg fatter ikke at du har noe i mot det.

Det andre sikter du vel til DT tråden. De fleste vil ha venner på sitt lag (i denne sammenheng "dream team"), og derfor skriver de opp vennene sine. Er det ikke lov å ha venner lenger?

Tenk på dette så dere ikke blir stormannsgale her inne....
dere ER ikke så viktige som dere tror. Sorry.

Hvis du sikter til noen andre enn BoS så kan jeg bli permbanna for å si hva jeg mener om deg akkurat nå. BoS har oppført seg teit og mektige med vilje. Jeg synes ingenting om det, men nå er det over - og du har ingenting å klage over. Hvis du mener oss vanlige dødelige og at vi ikke skal poste fordi vi ikke er viktige så er du rett og slett patetisk.

..jeg er skuffet over de fleste her faktisk.
Hva gir deg en rett til å kritisere hva andre brukere skriver? Jeg kan skrive en flere sider lang oppskrift på sursøt eplekake, og du har ingen rett til å si at dette var unødvendig og kjedelig.

Og det er jo synd og handler som sagt mere om de "dårlige" brukerne
Som kan bli det samme som å kalle folk for "dårlige mennesker"?
Nofjon skrev:
Topic: Dette er jo det reneste sludder og det dummeste jeg har hørt til nå...looool
og for første gang er jeg enig i noe av det han skriver.

En siste melding Edvard:

Selv om ting ikke er interessant for deg, kan det hende det er interessant for andre. Hvis ikke tar Hansemann seg av det. Du har ingen grunn til å lage et nytt topic for å klage på forumbrukere generellt.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Jeg gidder ikke lese mer av det du skriver på grunn av den forferdelige fargen. Får bare med meg halvparten.

Det som er navy-blått er sitert.
Jeg gir meg lange i hva BoS sier. De har sluttet med spammen sin nå, og alle tråder er stengt. v3 forumene har vært lite aktiv i det siste. Nylige innlegg er for det meste signaturmaking og dreamteam.

Du sier:
Statistikk Verden 3
Antall spillere: 11.169

HELE Forumet :
Tråder: 3.456, Innlegg: 55.792, Medlemmer: 2.464,
Active Members: 615
Aktive brukere akkurat nå: 37

For å argumentere over at ingen bryr seg. Hva i guds navn er vits med et forum hvis ingen skal poste fordi du bare kommer med kommentarer som "ingen bryr seg"? Hvis du driter i v3 propaganda, hvorfor i huleste er du her og poster akkurat nå?

Hadde vært kjekt med mer innehold og mindre signaturer og samme folk
som skriver om sine interne-kompiser og tror de eier verden


Det første sikter du vel til signaturtråden. Hvis folk vil ha signaturer kan de få signaturer. Jeg fatter ikke at du har noe i mot det.

Det andre sikter du vel til DT tråden. De fleste vil ha venner på sitt lag (i denne sammenheng "dream team"), og derfor skriver de opp vennene sine. Er det ikke lov å ha venner lenger?

Tenk på dette så dere ikke blir stormannsgale her inne....
dere ER ikke så viktige som dere tror. Sorry.

Hvis du sikter til noen andre enn BoS så kan jeg bli permbanna for å si hva jeg mener om deg akkurat nå. BoS har oppført seg teit og mektige med vilje. Jeg synes ingenting om det, men nå er det over - og du har ingenting å klage over. Hvis du mener oss vanlige dødelige og at vi ikke skal poste fordi vi ikke er viktige så er du rett og slett patetisk.

..jeg er skuffet over de fleste her faktisk.
Hva gir deg en rett til å kritisere hva andre brukere skriver? Jeg kan skrive en flere sider lang oppskrift på sursøt eplekake, og du har ingen rett til å si at dette var unødvendig og kjedelig.

Og det er jo synd og handler som sagt mere om de "dårlige" brukerne
Som kan bli det samme som å kalle folk for "dårlige mennesker"?
Nofjon skrev:
Topic: Dette er jo det reneste sludder og det dummeste jeg har hørt til nå...looool
og for første gang er jeg enig i noe av det han skriver.

En siste melding Edvard:

Selv om ting ikke er interessant for deg, kan det hende det er interessant for andre. Hvis ikke tar Hansemann seg av det. Du har ingen grunn til å lage et nytt topic for å klage på forumbrukere generellt.

Dette var imidlertid et innlegg jeg langt på vei er enig i.
Først en liten digresjon. BoS er ikke en forumbruker, og sier derfor ingenting. Jeg er ikke enig i alt hva Noffe, Playri eller andre BoS medlemmer skriver til enhver tid. Her i forumet er også vi enkeltindivider. Ja, vi har da kjørt hardt ut i enkelte tråder og fortalt hva BoS mener om ting og tang. Da blir det noe annet!
Men jeg er altså helt enig i at Edvard her hever seg over alle andre, og som jeg nevnte tidligere så har han overhode ingen grunn til det. Jeg har fremdeles til gode å lese noe han har skrevet som har vært mer interessant enn noen andre brukere her som klarer å skrive en fullverdig setning med substans. Tvert imot!
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Når det gjelder det å bruke spam som våpen så har jeg bare sett det forekomme en gang og da vanket det 3 stk infractions og ban på de 2 som gjorde dette på en åpenlys måte.

Tviler på at folk flest er kyniske nok til det skal jeg være helt ærlig. Håper det hvertfall.

Ser jeg dette vanker det permban. I rein irritasjon over ekstrajobben de skaper. Skal modde hele sabla TW forumet i 2 uker som betaling til Glitter for å få evig universalbann på de spillerne som prøver seg på dette.


Uansett, ja det er for mye spamming her. I det minste så ser det ut til at folk klarer å holde seg nogenlunde ontopic når det gjelder spamminga. Så 9567 infractions har tydeligvis hjulpet litt om ikke annet. Kansje det er et tegn på at det bedrer seg. Satser på det.



edit: Forøvrig så ser jeg at noen infractions har flakset Edwart sin vei før denne tråden så ingen er perfekte ser det ut til.
Men at du drar opp debatten om spamming. Hvem vet? Kansje det hjelper.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Synes nå det er greit med aktivitet her. Lese andre stammer og spilleres syndspunkter er da grei lesning på en Torsdag kveld, et lite avpreg fra de dagligdagse pliktene IRL.

Spamingen har vært litt ute av kontroll enkelte ganger, flere sider med chatt som ikke har noe med temaet å gjøre, det er vel det eneste problemet jeg har lagd særlig merke til. At det er totalt 10.000 brukere og bare 600 er aktiv, er da ikke så ille det;)

Moderatorene gjør også en god jobb. Er da grenser med motivasjon når man har en lavere timelønn enn gatefeiere fra Bhutan.
 

DeletedUser

Guest
Er enig i mye her.
Ser folk skryter av sine bragder, mener de er bedre enn alle andre og har mest tropper osv. Disse bør kanskje snart få bakkekontakt for jeg er helt sikker på at det er flere enn dem som er like gode men prater ikke så høylytt om det.
Gjelder selvfølgelig stammer også, men er jo propagandaforum og man velger jo selv om man vil lese alle tråder eller ikke.

Spammere tar jo mod seg av og har vel grei kontroll på det, verre med personangrep der er det mindre kontroll etter min mening.

Når det gjelder chatting så er jeg enig at det bør tas pr melding for det har ikke noe i ett forum å gjøre.

At du er skuffet over de fleste er jo litt mye å ta i syntes jeg, husk man skal aldri dra alle over en kam :)
 

DeletedUser

Guest
kloke ord fra zanmato og sheriffen, er mye piss her inne, men syns faktisk noe av det kjedeligste jeg har lest her er denne posten :p Og det er ikke propaganda eller info eller noe, det er bare sutring! Og om jeg ikke tar feil så har du skrevet nett det samme i en bos tråd..

Men jeg blir forsåvidt litt lei alle disse bos trådene jeg og, men er ikke verre enn å lavære å lese dem.. bedre at de legger ut masse piss enn at det ikke skjer noe som helst på forumet =)
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
kloke ord fra zanmato og sheriffen, er mye piss her inne, men syns faktisk noe av det kjedeligste jeg har lest her er denne posten :p Og det er ikke propaganda eller info eller noe, det er bare sutring! Og om jeg ikke tar feil så har du skrevet nett det samme i en bos tråd..

Men jeg blir forsåvidt litt lei alle disse bos trådene jeg og, men er ikke verre enn å lavære å lese dem.. bedre at de legger ut masse piss enn at det ikke skjer noe som helst på forumet =)

Pshh, du synes off topic er gøyes, akkurat som meg. ;)
 

DeletedUser

Guest
Juhu, 60 kroner i måneden!!

Men uansett; dere snakker om spillere som skryter av erfaringen sin..bortsett fra de to britene og Mario Bros som ikke har postet på forumet på leeenge er det vel ingen som skryter så fælt nå for tiden?
 

DeletedUser

Guest
Denne tråden er teit..

Hvorfor kan ikke folk tenke seg litt om før de poster? Ta dere litt tid til å lage postene, så får forumet bedre kvalitet, og vi slipper dustete tråder som denne..
 
Reaksjonspoeng
1
Juhu, 60 kroner i måneden!!

Men uansett; dere snakker om spillere som skryter av erfaringen sin..bortsett fra de to britene og Mario Bros som ikke har postet på forumet på leeenge er det vel ingen som skryter så fælt nå for tiden?

Jeg tror det er akkurat det alle de som har svart prøver å banke inn i hodet på trådstarter. Men hører han? neida. :rolleyes:
 
Topp