Det er i motgang det går nedover

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Sverdfakes har vell alltid vært det optimale har det ikke? Det syns i hvert fall noen.

d53f3b8acd920357bfafa37853b91c4e.png


Jeg ble sittende å lure litt hvem som egentlig spilte på denne Stifler/Stor Løve-kontoen som vi nå hadde fått front til.

90f7f2bed328ef84fd558d15830e7101.png


Trymmen er altså .no sin beste spiller. En spennende front å ha tenkte nå jeg, og begynte å planlegge hvordan vi skulle bevise at det ikke stemte.


Dette gikk desverre ut over nattesøvnen til flere i TROLL.

95b6fd26cdcdb03025743f12d9fdb9e2.png



Etter dager med nuking og faking bestemte vi oss for å se hvor flink .no sin beste spiller var til å beholde byer.

74484b4a5bfec38524b4d56de8b10aec.png


Ikke imponerende altså.

Frustrasjonen ble også ganske tydelig.

1080d62ca7ff33a6f768c4fc33cfa57b.png



Som nevnt i tittelen, det er i motgang det går nedover.

25d2e1be32079408fb0eb26b923e183c.png


Kjipt å se .no sin beste spiller bli internadlet.




You know you love me,
xoxo,
Marius​
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Innadling fordi .no's beste spiller går over på ny konto...

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Så søtt <3

Jeg skriver .no's beste spiller fordi de andre skriver det :)

Hvem som virkelig er .no's beste spiller vet jeg ikke, men er ihvertfall ikke meg :)

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jeg vet hvem jeg mener i hvertfall, bare å se i signaturen det :)

-A
 

supersim

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Haha, har ikke vært på forumet her på evigheter.

For de som ikke skjønte det var det en spøk. Trym har spilt 1 verden før dette så var ikke noe seriøst. Da trym skulle ha fagprøve og lot meg være igjen alene på kontoen, var det ikke annet å gjøre enn å stacke frontbyene, hadde ikke anledning selv til å sitte våken hver natt å snipe/readle osv. For som du sikkert vet Marius pus så er jeg i militæret og kryper i gjørmen. Så har sjelden mulighet til å være på på natten. Så når dere og tony prenuket med 7-8 nukes hver gang er det ikke stort vi fikk gjort :)

Men men, meget underholdende å se hvordan dere kan få fronten til folk til å suge på. Dessverre fikk jeg ikke gitt dere mer motstand enn stacks. Men funnet meg en ny konto nå så vi snakkes sikkert på ny front snart :)

Xoxo

-S
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Ser du bruker militæret til begrunnelse for at du ble rimmet.
Du har vel ikke vært i militæret på alle de andre verdene du har spilt, med samme utfall.

Men men, meget underholdende å se hvordan dere kan få fronten til folk til å suge på.

HVA mener du her?! Er Marius en vampyr? Tony? :pPPP Oppe hele natta er de i alle fall, kanskje du har rett... ?


Men funnet meg en ny konto nå så vi snakkes sikkert på ny front snart :)

Regner ikke med noe annet, velkommen tilbake skal du være :)
 

supersim

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Nei de andre verdenene har jeg rett og slett ikke vært god nok, heller ikke nå forsåvidt
 
Topp