Det er nå offisielt....

DeletedUser

Guest
Da var det et faktum; "Stammen Tactical Tea Baggers har erklært krig mot stammen Toxic Air!".

På alle måter bør man være kritisk til erklæringen, den er ganske enkelt lite gjennomtenkt og ikke verdig hverken ~TA~ eller TTB. For den nysgjerrige ser erklæringen ut som følger:

Hei kjære venner!

Dere ligger på førsteplass, vi ligger på andreplass.

Det er taktisk rett å fly på dere, måtte den beste vinne og masse hugz vettu :)

Man kommer ikke unna det, fantasien er fullstendig fraværende. Forklaringen om at det er "taktisk rett" er svada. Selv om man hadde skrvet den om til; "taktisk korrekt", slik man burde er den svada. ALLE vet at taktikk er et ikke-tema i TW. Men det får vi gjort lite med nå, krigen er et faktum, og det gjenstår nå bare et spørsmål:


45985071.jpg





For ingen andre enn seg selv (såfremt ikke TTB velger å si at det også er på velge av hele stammen)
- Pubertale Leif
 

DeletedUser

Guest
En pappolistisk ekshortasjon

Den trojanern virusprogrammet ditt nettopp fant var erklæring nok fra meg Stian. JEG HATER DEG. OG JEG HATER KRIG.

566_two-leg-horse.gif


Kan ikke alle bare være venner? La oss så ferske, fargerike blomster i en frisk, og frodig jord. Blomster som representerer kjærlighet, likestilling og fred. Blomster som skal vokse i alle lengder og fasonger du kan tenke deg. Et mangfold av blomster, unike blomster. Unike individer. Blomster.

268903-7-1355173877002.jpg


Kan ikke vi alle oss mange bare være venner?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Gelato, fugato, rabato, rebato, obligato, sforzato, inamorato, legato?
 
Topp