Det måtte jo skje.

DeletedUser

Guest
Da har vel alle blitt vant med at den store, stygge IsBjoeRnen har skiftet side, og lagt seg til ro med det.
Etter en del oppgulp og fjolleri ifra diverse personer, har jeg fått nok og vil komme til å delta mer aktivt i krigen imot tidligere allierte.
Denne PM ble nettopp sendt til Stiminator, diplomaten i 7H;


IsBjoeRn i dag klokken 16:04
Hey oh store diplomatiske leder i [ally]7H[/ally]

Siden jeg har fått såpass mye fjollete ting og meldinger sendt i trynet ifra diverse personer i 300 S/7H/Noble-alliansen, så sier jeg herved opp min personlige IAP med 7H.
Selvsagt skal de 7 dagene vi ble enige om opprettholdes, i gentleman-stil.

mvh [player]IsBjoeRn[/player]

Ergo vil det si at angrep ifra og imot meg og 7H, kan ifølge vår enighet skje fra og med kl 16.10, 31. august.

takk for oppmerksomheten, mvh IsBjoeRn
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Jasså ja. Da møtes vi igjen, til dyst. Lykke til. Men du vet, igjen har du valgt feil side. Jeg har ingenting imot deg Redswan, men det ente nok som det måtte. Du kommer ikke inn i denne alliansen igjen. Hvertfall ikke i denne verdnen! Igjen, lykke til!

For Noble!
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Jeg ser ikke helt hvorfor han skulle ønske seg over til Noble eller 300 S egentlig, men nåvel det er ikke min sak :). Skjønner godt hvorfor Redswan ikke liker og bli bashet uten og få tatt igjen.. Som man reder, ligger man, eller hva?

Redswan har valgt den siden som kommer til og stå seirendes igjen på V7. En hyggelig og sammensveisa gjeng av voksne folk som er lojale, aktive, lærevillige og har samarbeidsvilje til tusen. Hvor mye bedre kan det bli? ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg ser ikke helt hvorfor han skulle ønske seg over til Noble eller 300 S egentlig, men nåvel det er ikke min sak :). Skjønner godt hvorfor Redswan ikke liker og bli bashet uten og få tatt igjen.. Som man reder, ligger man, eller hva?

Redswan har valgt den siden som kommer til og stå seirendes igjen på V7. En hyggelig og sammensveisa gjeng av voksne folk som er lojale, aktive, lærevillige og har samarbeidsvilje til tusen. Hvor mye bedre kan det bli? ;)

Kan ikke bli bli bedre :)!
 

DeletedUser

Guest
Hei, Thomas!
Vi møtes vel ikke direkte, iallefall ikke med det første :p
Men det virker å vœre en slags trend at vi ender opp imot hverandre :(

Dog, for å vœre litt mer saklig her.
Hadde ikke forventet at jeg ville vœre velkommen hos deres side lenger, men det har heller ikke vœrt min intensjon etter mitt valg.
Nå er jo, heldigvis, ikke v7 nœr å gå inn i et sluttspill, så fortsatt kan MYE skje.
Bare folk vet å skille mellom spill, virkelighet og de forskjellige spillverdene, så er det vel mye moro som gjenstår for begge sidene av denne krigen :)
 
Topp