Dette er en skandale!

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Synd at tillit blir misbrukt på en slik måte.

Men denne saken kunne blitt løst på en bedre måte om det ble tatt direkte opp med Dakapo fra starten av. Etter kontoen ble slettet. Forumet er ikke akkurat det beste stedet å legge det ut på ettersom det blir mye vissvass rundt alt uansett :D

Godt at saken ble "løst" før det eskalerte mer.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Synd at tillit blir misbrukt på en slik måte.

Men denne saken kunne blitt løst på en bedre måte om det ble tatt direkte opp med Dakapo fra starten av. Etter kontoen ble slettet. Forumet er ikke akkurat det beste stedet å legge det ut på ettersom det blir mye vissvass rundt alt uansett :D

Godt at saken ble "løst" før det eskalerte mer.

Joda, men var jo ingen som tenkte på at ticketen kunne var falsk, og der hadde jo liksom Dakapo svart, så man trodde jo derfor at hun viste om saken, og da kontoen ble slettet uten at det virket som teamet hadde gjort noe så bestemte vi oss for og legge det ut her på forumet.

Men nå er det løst og vi har beklaget til teamet for dette :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det første jeg tenkte var at dette var nok en greie som JPTG beskyldte WIC for å stå bak! Jeg ville hvertfall ikke blitt overrasket om det var tilfelle heller (giggle)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Tror jeg stenger denne tråden nå.
Når det begynner sånn som Scarborough skriver nå, er det bare en fare for at det eskalerer og jeg synes det var en hyggelig tone på slutten av tråden her - det er ikke nødvendig å fyre opp under.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp