Dette er en skandale!

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Ok la oss ta dette EN GANG TIL.

Peera spilte på peera99. Han tok en pause på 6 måneder cirka, kom inn NY eier. Etter en stund ga denne NYE eieren seg, og orginiale peera99 kom tilbake og tok tilbake kontoen. Kontoen var nå i ORGINIALE peera99 eierskap igjen.

Comprende?

eierskap bestemmes av epost. den hadde han ikke. dermed var han ikke eier likevel.
men at epost-holder sletter konto, i stedet for å gi den videre til den som VIL spille, er dårlig gjort, i dette tilfelle vil jeg si på grensen til umoralsk. særlig siden det var orginalen som var kommet tilbake.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
og likevel kommer du med slikt svada? er det bare for å si noe det eller? hva med å prøve å si noe smart, for en gangs skyld?
eller blir det for vanskelig for deg?

Okei Badass. på tide å sette deg på plass. Jeg bryr meg katta om det du sier. Du plager og sier stygge ting til mange, du skulle vel ha minst vært utestengt i 2 måneder ved alt det bullet du har kommet med ig. Skulle tro du var en 5 åring, får jo skjokk når man finner ut at du egentlig er rundt 40. Og når det kommer til "svada" så kommer du med så mye bull til tider at man kanskje bare skulle bedt deg skrive en bok. Du er både sta og vrang og noen antenner funker tydligvis ikke slik de skal. Du burde kanskje begynne å tenke på hva du gjør før du i det hele tatt skal begynne å kommentere andre. Skal du holde på sånn, så kan du jo holde deg langt unna noe som heter forum:)
Og ja sist men ikke minst: Alt det stygge og det bullet du kommer med til Crusader og Gangsta Twitch skulle tro de ikke hadde sendt inn det du sa til dem, i såfall så hadde det vært bye bye konto i samma slengen :)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Okay, nok kjekling. Jeg prøver faktisk å finne ut av dette her, og det er umulig når dere skal holde på sånn her. Mer piss og fornærmelser nå, så får dere infractions eller timeout fra forumet inntil jeg har funnet ut av dette.

Så clayzer, har du et brukernavn til meg?
 
Sist redigert:

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Okay, nok kjekling. Jeg prøver faktisk å finne ut av dette her, og det er umulig når dere skal holde på sånn her. Mer piss og fornærmelser nå, så får dere infractions eller timeout fra forumet inntil jeg har funnet ut av dette.

Så clayzer, har du et brukernavn til meg?

Dessverre nei.. Jeg har prøvd og få tak i ham lenge, uten hell. Forhåpentligvis får jeg et svar iløpet av formiddagen idag, eller så svarer han her selv.
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Nå er dakapo på saken her, så om det er skrevet ticket vil hun finne den til slutt.
Jeg kan bare si at jeg ikke har sett noe til dette på "mine verdener".

Forøvrig må jeg understreke at på generelt grunnlag er det uhyre sjeldent at vi overstyrer en avgjørelse som er tatt av en person som har logget inn på ordinært vis, og som tilogmed har eierskap på kontoen (bestemmes av epost).
Det jeg anser som kritikkverdig her er behandlingstiden fra support (med den konsekvensen det fikk), forutsatt at alt ovenfor her er korrekt), og ikke noe annet.
 
Sist redigert:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det kan hende at dere i JPTG synes Badass snakker svada fordi han ikke deler deres syn, og det burde ikke komme som noen overraskelse at heller ikke jeg deler deres syn på saken. Det har ingenting med at vi er fiender på v1 overhodet, men rett og slett fordi vi kjenner systemet et par hakk bedre enn hva dere gjør, og nei, ikke ta det personlig.


Ja han burde ha endret den og, men jeg vet om flere tilfeller der folk har mistet konto pga AKKURAT det samme som her. De har ikke byttet mail, passordet blir endret, de prater med support og har fått tilbake kontoen sin.

IP-adressen pleier ofte og være godt nok bevis i slike saker, det har ihvertfall vært det for teamet før..

Feil. Dette har skjedd flere ganger med meg, begge veier faktisk. På v4 spilte jeg først som dual på pezz. Jeg "fikk" etterhvert kontoen av oroginale fordi han skulle slutte. Jeg byttet email, og etter noen uker/måneder kom originale eier tilbake å krevde å få kontoen tilbake ettersom han var originale. Support ga han ikke kontoen tilbake fordi jeg ikraft av å ha emailen var den rettmessige eieren.

På samme verden skjedde akkurat det samme. Jeg spilte på Johvij, og når v4 nærmet seg sluttet dukket etter 4 måneder originale eier opp, jeg hadde da selvfølgelig ikke skiftet email, og jeg fikk da ikke kontoen tilbake. Det jeg prøver å si er at du kan ta feil på dette punktet, Clayzer, og hvis en administrator skal ha gitt en konto tilbake helt uten videre, er det ganske alvorlig.

At en spiller som Capitan22 tør å slenge rundt seg med at en konto er blitt hacket, slår meg som helt bak mål. Ikke nok med at det skal utrolig mye til å hacke en konto, men hvorfor hacke en konto som har liten/ingen betydning for spillet? hvorfor ikke hacke de største spillerne når du først er i gang? Hacking kan, etter egen erfaring, Teamet ta rimelig lett, så jeg tror nok ikke det er problemet i denne saken.

Likevel, så er det absolutt ingen tvil om at det originale spiller gjorde er forkastelig. Det finnes det ingen tvil om fra mitt ståsted hvertfall.

Det må likevel sies at tar du risikoen ved å ikke bytte email, så må du også godta at email-innehaver kan komme inn uønsket på kontoen. Hva som vil skje kan ha flere utfall, men vi fikk hvertfall sett et av de utfallene i dag(?).
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Kan ikke noe annet enn og le av dette her. Ikke bare blir JPTG destruert av effektiv WIC adling, men også deres egne medlemmer sletter kontoene sine i frykt for adelsmennene våre. En riktig fin trend.

[spoil]
WowRickRolled.jpg
[/spoil]
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
At en spiller som Capitan22 tør å slenge rundt seg med at en konto er blitt hacket, slår meg som helt bak mål. Ikke nok med at det skal utrolig mye til å hacke en konto, men hvorfor hacke en konto som har liten/ingen betydning for spillet? hvorfor ikke hacke de største spillerne når du først er i gang? Hacking kan, etter egen erfaring, Teamet ta rimelig lett, så jeg tror nok ikke det er problemet i denne saken.

ATTER en gang beskriver du noe du ikke har NOE peiling på... Denne kontoen var veldig viktig fra vårt ståsted, da det nermest ikke er kontoer igjen i sør. Nå kan wic adle seg langt inne i våre områder, uten at det betyr noe? Vel, gå å legg deg...
 

DeletedUser

Guest
Altså.... at den hadde strategisk verdi kan så være. Men du må lese hele poenget til Scar Slumpi. Poenget er (og det er hard fact) at dere eller eier har driti på leggen. Det står klart i reglementet at den som eier mailen, eier kontoen. Dette vet Capitan ekstremt godt (basert på egne samtaler med henne tidligere) og jeg i likhet med flere her er litt sjokkert over at hun som har drevet på så lenge kan komme med en slik påstand som at kontoen ble hacket. Det stemmer jo bare rett og slett ikke. Den ble muligens hijacket, men så lenge han som gjorde det eide mailen så står egentlig teamet relativt maktesløse.

Det som er kritikkverdig i denne saken er jo som mod også innrømmet. At teamet brukte for lang tid på å behandle denne saken når så kontoen går grå i prosessen (det forutsetter at alt som ble nevnt av involverte stemmer).
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det ryktes at peera faket ticketen.. av hvilken grunn vet han vel best selv.
Skuffet? Ja! peera lyver på teamet, setter de i dårlig lys. Vi går ut på forumet og henger ut teamet for noe som ikke eksisterer!
Drittunger er vel rette betegnelsen her..

Derfor vil jeg beklage på det sterkeste at dette ble lagt ut. Sier unnskyld til Dakapo for "bryderiet".
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Dakapo trenger en unnskyldning fra meg også! Trodde han var en person jeg kunne stole på, og var derfor jeg gikk slik ut.
 

peera99

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Kan ikke noe annet enn og le av dette her. Ikke bare blir JPTG destruert av effektiv WIC adling, men også deres egne medlemmer sletter kontoene sine i frykt for adelsmennene våre. En riktig fin trend.

[spoil]
WowRickRolled.jpg
[/spoil]

Vel på tide å kanskje komme med en forklaring.. Jeg er da orginal eier på peera99 og lagde kontoen. Jeg startet her på v1 og spilte i 2 år før jeg tok en pause fordi karakterene mine gikk ned. da hadde jeg en pause på 1-2 år jeg kan ikke huske helt. Etterhvert ble karakterene mine bedre ettersom jeg ikke spilte v1 og det var ganske deilig må jeg si :p da jeg begynte mot slutten av 10.klasse var karakterene nærmest satt allerede og jeg var klar for den vgs skolen jeg ville gå på. Karakterene hadde gått opp og holdt seg ganske stabile. Når vi kom til sommerferien ble jeg kontaktet av bgm om at kontoen min var rød for 3-4 gang eller noe lignende. Så jeg logget på med flaks fordi personen som tok over hadde ikke endret pw. Noe jeg derimot la merke til var at eposten var endret. det første jeg gjorde var å prøve å endre mailen, men han som hadde sittet på kontoen nektet tydligvis å la meg endre...for den ble hele tiden stilt tilbake. etterhvert begynte jeg å få mail fra fyren som hadde mailen på kontoen og beskjeden var klar å tydelig at jeg ikke skulle endre mail for da ble kontoen satt på slett... vel jeg trodde selvfølgelig ikke på dette og fortsatte å prøve endre mail om og om igjen.. til slutt ga jeg opp med å endre og det var liten vits i å prøve da bare det samme skjedde om og om igjen. om vi nå skrur tiden nærmere til nå for to uker siden eller noe prøvde jeg igjen å endre mail.. denne gangen kom det aldri noen mail fra fyren og jeg trodde jeg skulle lykkes, men nei han logget på og endret både mail og pw tilbake... dermed var kontoen hacket/tatt tilbake av han.. kall det hva du vil. så kom jeg til problemet. Jeg visste at denne gangen var det alvor. skulle jeg rapportere det eller ikke. jeg begynte å sette opp en liste med positive og negative sider ved å ikke rapportere og rapportere.. gidder ikke ramse opp de forskjellige tingene, men det falt på den siden som kanskje de fleste vet/har forstått, men hvorfor?

Jo det skal jeg fortelle. Grunnene til at jeg ikke valgte å rapportere er som følgende:
1. karakterene gikk nedover og jeg brukte mer tid på tw enn skole
2. da jeg ble hacket kom jeg på hvor lyst jeg egentlig har lyst til å slutte med tw
3. jeg fikk mye mer tid til å være med venner og gjøre andre ting

Gjennom tidene har folk sluttet på tw. Noen fordi de har irl problemer, andre skole og noen for ingen grunn. Jeg kan ihvertfall starte med at jeg er ikke i den siste bunken, men jeg er vel mer i de to første. Det er ikke så lenge siden bestefaren min døde og det var ikke akkurat særlig moro. For det første bodde han i danmark så vi måtte dra på "ferie" for å være med i begravelsen og oppstyret rundt der..mens familien prøvde å samle seg sammen for å sørge over det som skjedde satt jeg følelsene bak meg og satt heller å spilte tw.. Ja KV var selvfølgelig et alternativ, men jeg vet jo dessverre hvordan kv og jptg ikke passer så bra sammen... så jeg valgte å gjøre det jeg gjorde.

Den andre grunnen er skolen. jeg hadde et over gjennomsnittelig godt snitt da jeg gikk ut av ungdomsskolen, men dette sank dessverre veldig drastisk og da på grunn av at jeg begynte på tribal wars igjen. Det var egentlig aldri meningen at jeg skulle begynne å spille tribal wars igjen. jeg ble på en måte "lokket" med igjen. Noe jeg ser nå var en stor tabbe. så når jeg gikk tilbake til sånn det var i 10.klasse forstod jeg at jeg hadde tatt et dårlig valg... jeg ble selvfølgelig fordi jeg hadde gode venner og folk jeg likte å spille både med og mot, men ettersom månedene gikk ble motivasjonen mindre og mindre og karakteren gikk nedover. Noe jeg ikke kan ha noe av. jeg så vel på å bli hacket som en frigjørelse? jeg er ikke helt sikker, men jeg føler at dette var det riktige valget. bare å la kontoen bli slettet.

Den tredje grunnen er venner og fritid. Jeg sier ikke at jeg ikke har noen venner... for det har jeg, men jeg har noen gode venner. De synes dessverre at det er kjedelig å være venn med meg når det eneste jeg gjør er å sitte foran pcen hele dagen og spille det samme spillet år etter år. Jeg har hatt så liten tid til alt annet og fokuset har vært tw og atter tw. foreldrene mine har lagt merke til at jeg har begynt å spille mer og mer. Jeg har sove problemer fordi jeg må være oppe og redde byer og jeg er slapp og sliten hele tiden.. og det orker jeg ikke lenger. Når vennene mine dro på kino og dro på konserter osv satt jeg hjemme og satt kv for 3 forskjellige kontoer samtidig og hva fikk jeg igjen for det? "du spiller for mye", "du er aldri med venner", "er det noe galt?", "har du ikke venner?" og spørsmålene kom om og om igjen. til slutt må jeg si at jeg ikke klarte det mer og igjen så jeg som hackingen å bli "reddet" fra dette spillet.

Nå over til noe annet. Jeg beklager for å ha laget ticketen mellom meg og dakapo. Jeg må ta den tabben under min egen kappe og jeg beklager for å ha utgitt meg som dakapo. I tillegg vil jeg si beklager til hele teamet for all kjeften og kritikken dere har fått i denne tråden. Dette er også min feil. jeg forventer ikke å bli tilgitt, men siden jeg gir meg vil jeg vel si at dere slipper problemer med meg i fremtiden. Igjen sorry for alt oppstyret jeg har skapt. Dette er noe jeg aldri skal gjøre igjen.. for til sist blir du tatt for det uansett. dette er jo egentlig noe jeg vet, men jeg var dum nok der og da til å finne på gjøre det. Det har skapt mer bryderi for alle og er noe jeg angrer veldig på. grunnen var vel for å gi meg mer tid til å tenke hva jeg skulle gjøre.

Så vil jeg gjerne si unnskyld til alle mine venner og stammefrender på v1 for alt bryderi som har blitt skapt. Det at dere prøver å forsvare meg setter jeg stor pris på, men det er nok bare en som har driti på draget og det er meg. Jeg håper ikke akkurat at dere skal bli glade for det jeg har gjort eller tilgi meg.. ikke en gang forstå hvorfor jeg gjorde det jeg gjorde. Det eneste jeg vil er at dere skal se hvorfor jeg gjorde det.. hvordan dere tar det til dere er opp til hver enkelt.

Hvis det er av interesse, så har en admin muligheten til å fikse dette. De kan gjenskape en konto, og gi tilbake byene som har blitt grå.

Selv om det riktignok må gjøre med en og en by :razz: Husker en IG admin måtte gjøre det på V2 når en konto gikk grå under en moderering, det tok visst en stund å fikse. Jeg anbefaler derfor at noen eksporterer byene til kontoen fra TWStats, før det oppdateres til kontoens sletting. Under spoileren ligger dem i et par forskjellige format;
[spoil]BB koder
[spoil][village](277|844)[/village]
[village](275|843)[/village]
[village](281|837)[/village]
[village](282|835)[/village]
[village](396|831)[/village]
[village](393|832)[/village]
[village](386|820)[/village]
[village](398|823)[/village]
[village](364|831)[/village]
[village](298|794)[/village]
[village](300|836)[/village]
[village](302|842)[/village]
[village](326|861)[/village]
[village](299|780)[/village]
[village](297|847)[/village]
[village](297|821)[/village]
[village](299|836)[/village]
[village](291|834)[/village]
[village](373|827)[/village]
[village](267|804)[/village]
[village](381|877)[/village]
[village](288|832)[/village]
[village](283|817)[/village]
[village](260|809)[/village]
[village](290|837)[/village]
[village](293|832)[/village]
[village](328|837)[/village]
[village](306|827)[/village]
[village](286|818)[/village]
[village](297|826)[/village]
[village](290|835)[/village]
[village](307|836)[/village]
[village](280|809)[/village]
[village](282|830)[/village]
[village](299|840)[/village]
[village](297|819)[/village]
[village](328|853)[/village]
[village](265|805)[/village]
[village](302|833)[/village]
[village](297|832)[/village]
[village](379|877)[/village]
[village](353|846)[/village]
[village](296|839)[/village]
[village](263|799)[/village]
[village](259|800)[/village]
[village](286|837)[/village]
[village](323|859)[/village]
[village](257|816)[/village]
[village](324|860)[/village]
[village](374|874)[/village]
[village](314|854)[/village]
[village](297|842)[/village]
[village](382|877)[/village]
[village](304|838)[/village]
[village](322|858)[/village]
[village](296|826)[/village]
[village](297|825)[/village]
[village](260|808)[/village]
[village](262|818)[/village]
[village](289|832)[/village]
[village](299|834)[/village]
[village](266|807)[/village]
[village](292|839)[/village]
[village](375|879)[/village]
[village](258|800)[/village]
[village](250|802)[/village]
[village](292|833)[/village]
[village](262|820)[/village]
[village](300|835)[/village]
[village](297|840)[/village]
[village](299|835)[/village]
[village](374|875)[/village]
[village](288|835)[/village]
[village](253|816)[/village]
[village](295|836)[/village]
[village](284|815)[/village]
[village](307|838)[/village]
[village](280|813)[/village]
[village](357|846)[/village]
[village](299|831)[/village]
[village](313|824)[/village]
[village](302|826)[/village]
[village](307|837)[/village]
[village](308|821)[/village]
[village](304|820)[/village]
[village](291|823)[/village]
[village](284|811)[/village]
[village](315|825)[/village]
[village](296|817)[/village]
[village](300|817)[/village]
[village](308|818)[/village]
[village](327|838)[/village]
[village](314|818)[/village]
[village](281|809)[/village]
[village](293|807)[/village]
[village](272|799)[/village]
[village](304|815)[/village]
[village](309|824)[/village]
[village](281|810)[/village]
[village](290|809)[/village]
[village](279|817)[/village]
[village](313|819)[/village]
[village](306|818)[/village]
[village](286|809)[/village]
[village](301|824)[/village]
[village](303|817)[/village]
[village](305|823)[/village]
[village](287|811)[/village]
[village](295|826)[/village]
[village](299|820)[/village]
[village](305|825)[/village]
[village](304|827)[/village]
[village](307|840)[/village]
[village](289|819)[/village]
[village](289|812)[/village]
[village](301|836)[/village]
[village](304|824)[/village]
[village](298|825)[/village]
[village](357|848)[/village]
[village](308|823)[/village]
[village](264|805)[/village]
[village](262|805)[/village]
[village](298|827)[/village]
[village](293|835)[/village]
[village](350|856)[/village]
[village](319|831)[/village]
[village](282|808)[/village]
[village](284|816)[/village]
[village](357|849)[/village]
[village](297|818)[/village]
[village](292|813)[/village]
[village](281|815)[/village]
[village](302|823)[/village]
[village](300|818)[/village]
[village](285|810)[/village]
[village](282|810)[/village]
[village](298|835)[/village]
[village](262|804)[/village]
[village](301|838)[/village]
[village](295|827)[/village]
[village](289|840)[/village]
[village](286|847)[/village]
[village](324|856)[/village]
[village](279|841)[/village]
[village](289|847)[/village]
[village](226|809)[/village]
[village](280|845)[/village]
[village](288|841)[/village]
[village](249|824)[/village]
[village](297|858)[/village]
[village](291|850)[/village]
[village](281|832)[/village]
[village](308|865)[/village]
[village](210|794)[/village]
[village](284|841)[/village]
[village](322|871)[/village]
[village](331|865)[/village]
[village](283|838)[/village]
[village](295|846)[/village]
[village](325|869)[/village]
[village](379|887)[/village]
[village](339|875)[/village]
[village](338|873)[/village]
[village](288|842)[/village]
[village](297|843)[/village]
[village](287|846)[/village]
[village](325|868)[/village]
[village](295|848)[/village]
[village](303|841)[/village]
[village](295|842)[/village]
[village](288|836)[/village]
[village](326|869)[/village]
[village](271|831)[/village]
[village](282|852)[/village]
[village](251|827)[/village]
[village](287|855)[/village]
[village](260|822)[/village]
[village](284|840)[/village]
[village](222|805)[/village]
[village](221|807)[/village]
[village](269|823)[/village]
[village](323|858)[/village]
[village](323|868)[/village]
[village](239|817)[/village]
[village](262|842)[/village]
[village](327|863)[/village]
[village](217|799)[/village]
[village](271|839)[/village]
[village](311|858)[/village]
[village](320|855)[/village]
[village](290|834)[/village]
[village](264|819)[/village]
[village](210|793)[/village]
[village](292|855)[/village]
[village](289|850)[/village]
[village](293|853)[/village]
[village](284|843)[/village]
[village](278|849)[/village]
[village](212|795)[/village]
[village](294|860)[/village]
[village](213|798)[/village]
[village](327|859)[/village]
[village](285|854)[/village]
[village](324|858)[/village]
[village](327|869)[/village]
[village](300|832)[/village]
[village](313|855)[/village]
[village](292|844)[/village]
[village](300|838)[/village]
[village](385|876)[/village]
[village](249|802)[/village]
[village](334|864)[/village]
[village](289|841)[/village]
[village](313|854)[/village]
[village](292|836)[/village]
[village](296|842)[/village]
[village](294|848)[/village]
[village](290|839)[/village]
[village](282|842)[/village]
[village](259|810)[/village]
[village](254|807)[/village]
[village](300|842)[/village]
[village](253|796)[/village]
[village](261|800)[/village]
[village](315|839)[/village]
[village](332|863)[/village]
[village](375|872)[/village]
[village](298|843)[/village]
[village](376|872)[/village]
[village](281|834)[/village]
[village](285|839)[/village]
[village](261|821)[/village]
[village](259|815)[/village]
[village](295|829)[/village]
[village](297|848)[/village]
[village](302|836)[/village]
[village](262|817)[/village]
[village](332|862)[/village]
[village](335|867)[/village]
[village](299|846)[/village]
[village](291|836)[/village]
[village](288|846)[/village]
[village](336|870)[/village]
[village](280|843)[/village]
[village](285|837)[/village]
[village](279|846)[/village]
[village](322|870)[/village]
[village](370|871)[/village]
[village](290|849)[/village]
[village](292|834)[/village]
[village](335|866)[/village]
[village](321|861)[/village]
[village](380|887)[/village]
[village](251|816)[/village]
[village](377|878)[/village]
[village](230|805)[/village]
[village](282|839)[/village]
[village](379|886)[/village]
[village](290|838)[/village]
[village](283|840)[/village]
[village](288|833)[/village]
[village](328|864)[/village]
[village](286|845)[/village]
[village](261|822)[/village]
[village](294|853)[/village]
[village](331|853)[/village]
[village](288|847)[/village]
[village](331|862)[/village]
[village](363|848)[/village]
[village](397|836)[/village]
[village](286|782)[/village]
[village](285|783)[/village]
[village](319|820)[/village]
[village](356|829)[/village]
[village](362|833)[/village]
[village](285|784)[/village]
[village](305|814)[/village]
[village](310|814)[/village]
[village](370|831)[/village]
[village](310|816)[/village]
[village](296|789)[/village]
[village](361|837)[/village]
[village](355|839)[/village]
[village](279|790)[/village]
[village](360|836)[/village]
[village](316|817)[/village]
[village](363|831)[/village]
[village](309|812)[/village]
[village](304|810)[/village]
[village](378|830)[/village]
[village](295|793)[/village]
[village](356|831)[/village]
[village](315|817)[/village]
[village](308|812)[/village]
[village](363|838)[/village]
[village](366|833)[/village]
[village](361|830)[/village]
[village](359|833)[/village]
[village](356|830)[/village]
[village](319|821)[/village]
[village](296|793)[/village]
[village](286|790)[/village]
[village](317|823)[/village]
[village](362|830)[/village]
[village](319|822)[/village]
[village](355|843)[/village]
[village](281|797)[/village]
[village](359|836)[/village]
[village](304|812)[/village]
[village](302|812)[/village]
[village](370|837)[/village]
[village](354|844)[/village]
[village](369|834)[/village]
[village](364|829)[/village]
[village](363|829)[/village]
[village](320|823)[/village]
[village](366|842)[/village]
[village](347|838)[/village]
[village](366|839)[/village]
[village](308|811)[/village]
[village](298|793)[/village]
[village](296|810)[/village]
[village](364|828)[/village]
[village](365|833)[/village]
[village](314|821)[/village]
[village](367|836)[/village]
[village](292|806)[/village]
[village](307|817)[/village]
[village](287|805)[/village]
[village](372|843)[/village]
[village](356|838)[/village]
[village](366|843)[/village]
[village](358|836)[/village]
[village](376|839)[/village]
[village](316|763)[/village]
[village](299|789)[/village]
[village](396|839)[/village]
[village](355|811)[/village]
[village](362|825)[/village]
[village](293|787)[/village]
[village](288|791)[/village]
[village](291|779)[/village]
[village](395|832)[/village]
[village](396|842)[/village]
[village](376|828)[/village]
[village](393|833)[/village]
[village](293|786)[/village]
[village](361|826)[/village]
[village](375|831)[/village]
[village](295|780)[/village]
[village](377|832)[/village]
[village](408|828)[/village]
[village](404|830)[/village]
[village](302|779)[/village]
[village](301|777)[/village]
[village](300|774)[/village]
[village](398|833)[/village]
[village](294|784)[/village]
[village](377|828)[/village]
[village](380|830)[/village]
[village](397|833)[/village]
[village](301|775)[/village]
[village](293|783)[/village]
[village](294|790)[/village]
[village](297|789)[/village]
[village](361|825)[/village]
[village](299|788)[/village]
[village](366|834)[/village]
[village](369|832)[/village]
[village](295|792)[/village]
[village](361|824)[/village]
[village](365|822)[/village]
[village](395|840)[/village]
[village](287|790)[/village]
[village](286|787)[/village]
[village](395|835)[/village]
[village](299|787)[/village]
[village](281|792)[/village]
[village](297|788)[/village]
[village](360|837)[/village]
[village](365|840)[/village]
[village](398|836)[/village]
[village](373|833)[/village]
[village](357|816)[/village]
[village](366|837)[/village]
[village](368|826)[/village]
[village](367|838)[/village]
[village](376|832)[/village]
[village](297|791)[/village]
[village](296|788)[/village]
[village](360|825)[/village]
[village](292|791)[/village]
[village](368|839)[/village]
[village](355|830)[/village]
[village](364|835)[/village]
[village](294|791)[/village]
[village](361|833)[/village]
[village](282|791)[/village]
[village](370|843)[/village]
[village](285|811)[/village]
[village](311|820)[/village]
[village](359|851)[/village]
[village](279|791)[/village]
[village](366|840)[/village]
[village](328|827)[/village]
[village](311|817)[/village]
[village](304|826)[/village]
[village](287|812)[/village]
[village](317|824)[/village]
[village](303|819)[/village]
[village](347|839)[/village]
[village](297|817)[/village]
[village](271|807)[/village]
[village](325|826)[/village]
[village](291|815)[/village]
[village](286|812)[/village]
[village](309|821)[/village]
[village](286|813)[/village]
[village](310|824)[/village]
[village](282|792)[/village]
[village](307|816)[/village]
[village](317|826)[/village]
[village](306|817)[/village]
[village](319|819)[/village]
[village](311|821)[/village]
[village](312|822)[/village]
[village](306|812)[/village]
[village](357|845)[/village]
[village](314|826)[/village]
[village](301|826)[/village]
[village](295|817)[/village]
[village](368|842)[/village]
[village](265|804)[/village]
[village](305|829)[/village]
[village](295|809)[/village]
[village](296|818)[/village]
[village](361|848)[/village]
[village](306|825)[/village]
[village](317|822)[/village]
[village](319|824)[/village]
[village](309|823)[/village]
[village](360|848)[/village]
[village](304|823)[/village]
[village](306|815)[/village]
[village](320|822)[/village]
[village](315|819)[/village]
[village](296|821)[/village]
[village](358|851)[/village]
[village](300|815)[/village]
[village](302|817)[/village]
[village](303|818)[/village]
[village](328|839)[/village]
[village](289|803)[/village]
[village](303|810)[/village]
[village](316|825)[/village]
[village](283|811)[/village]
[village](304|816)[/village]
[village](305|819)[/village]
[village](298|821)[/village]
[village](279|810)[/village]
[village](296|819)[/village]
[village](266|806)[/village]
[village](299|823)[/village]
[village](356|832)[/village]
[village](289|802)[/village]
[village](365|842)[/village]
[village](358|832)[/village]
[village](290|808)[/village]
[village](384|841)[/village]
[village](366|836)[/village]
[village](288|812)[/village]
[village](371|839)[/village]
[village](356|843)[/village]
[village](365|836)[/village]
[village](369|843)[/village]
[village](373|846)[/village]
[village](367|840)[/village]
[village](283|796)[/village]
[village](291|793)[/village]
[village](368|838)[/village]
[village](294|793)[/village]
[village](361|843)[/village]
[village](362|848)[/village]
[village](286|799)[/village]
[village](313|821)[/village]
[village](290|810)[/village]
[village](365|834)[/village]
[village](315|824)[/village]
[village](293|813)[/village]
[village](307|812)[/village]
[village](302|818)[/village]
[village](362|845)[/village]
[village](372|838)[/village]
[village](367|837)[/village]
[village](281|791)[/village]
[village](322|830)[/village]
[village](282|809)[/village]
[village](310|821)[/village]
[village](293|800)[/village]
[village](317|825)[/village]
[village](356|849)[/village]
[village](353|847)[/village]
[village](362|837)[/village]
[village](308|816)[/village]
[village](289|810)[/village]
[village](289|808)[/village]
[village](289|799)[/village]
[village](319|818)[/village]
[village](363|841)[/village]
[village](354|839)[/village]
[village](298|809)[/village]
[village](290|805)[/village]
[village](287|792)[/village]
[village](310|826)[/village]
[village](281|795)[/village]
[village](365|835)[/village]
[village](281|793)[/village]
[village](357|839)[/village]
[village](327|837)[/village]
[village](306|819)[/village]
[village](303|823)[/village]
[village](291|814)[/village]
[village](301|821)[/village]
[village](306|811)[/village]
[village](304|818)[/village]
[village](297|806)[/village]
[village](288|811)[/village]
[village](376|831)[/village]
[village](380|836)[/village]
[village](401|829)[/village]
[/spoil]

Plain
[spoil]277|844
275|843
281|837
282|835
396|831
393|832
386|820
398|823
364|831
298|794
300|836
302|842
326|861
299|780
297|847
297|821
299|836
291|834
373|827
267|804
381|877
288|832
283|817
260|809
290|837
293|832
328|837
306|827
286|818
297|826
290|835
307|836
280|809
282|830
299|840
297|819
328|853
265|805
302|833
297|832
379|877
353|846
296|839
263|799
259|800
286|837
323|859
257|816
324|860
374|874
314|854
297|842
382|877
304|838
322|858
296|826
297|825
260|808
262|818
289|832
299|834
266|807
292|839
375|879
258|800
250|802
292|833
262|820
300|835
297|840
299|835
374|875
288|835
253|816
295|836
284|815
307|838
280|813
357|846
299|831
313|824
302|826
307|837
308|821
304|820
291|823
284|811
315|825
296|817
300|817
308|818
327|838
314|818
281|809
293|807
272|799
304|815
309|824
281|810
290|809
279|817
313|819
306|818
286|809
301|824
303|817
305|823
287|811
295|826
299|820
305|825
304|827
307|840
289|819
289|812
301|836
304|824
298|825
357|848
308|823
264|805
262|805
298|827
293|835
350|856
319|831
282|808
284|816
357|849
297|818
292|813
281|815
302|823
300|818
285|810
282|810
298|835
262|804
301|838
295|827
289|840
286|847
324|856
279|841
289|847
226|809
280|845
288|841
249|824
297|858
291|850
281|832
308|865
210|794
284|841
322|871
331|865
283|838
295|846
325|869
379|887
339|875
338|873
288|842
297|843
287|846
325|868
295|848
303|841
295|842
288|836
326|869
271|831
282|852
251|827
287|855
260|822
284|840
222|805
221|807
269|823
323|858
323|868
239|817
262|842
327|863
217|799
271|839
311|858
320|855
290|834
264|819
210|793
292|855
289|850
293|853
284|843
278|849
212|795
294|860
213|798
327|859
285|854
324|858
327|869
300|832
313|855
292|844
300|838
385|876
249|802
334|864
289|841
313|854
292|836
296|842
294|848
290|839
282|842
259|810
254|807
300|842
253|796
261|800
315|839
332|863
375|872
298|843
376|872
281|834
285|839
261|821
259|815
295|829
297|848
302|836
262|817
332|862
335|867
299|846
291|836
288|846
336|870
280|843
285|837
279|846
322|870
370|871
290|849
292|834
335|866
321|861
380|887
251|816
377|878
230|805
282|839
379|886
290|838
283|840
288|833
328|864
286|845
261|822
294|853
331|853
288|847
331|862
363|848
397|836
286|782
285|783
319|820
356|829
362|833
285|784
305|814
310|814
370|831
310|816
296|789
361|837
355|839
279|790
360|836
316|817
363|831
309|812
304|810
378|830
295|793
356|831
315|817
308|812
363|838
366|833
361|830
359|833
356|830
319|821
296|793
286|790
317|823
362|830
319|822
355|843
281|797
359|836
304|812
302|812
370|837
354|844
369|834
364|829
363|829
320|823
366|842
347|838
366|839
308|811
298|793
296|810
364|828
365|833
314|821
367|836
292|806
307|817
287|805
372|843
356|838
366|843
358|836
376|839
316|763
299|789
396|839
355|811
362|825
293|787
288|791
291|779
395|832
396|842
376|828
393|833
293|786
361|826
375|831
295|780
377|832
408|828
404|830
302|779
301|777
300|774
398|833
294|784
377|828
380|830
397|833
301|775
293|783
294|790
297|789
361|825
299|788
366|834
369|832
295|792
361|824
365|822
395|840
287|790
286|787
395|835
299|787
281|792
297|788
360|837
365|840
398|836
373|833
357|816
366|837
368|826
367|838
376|832
297|791
296|788
360|825
292|791
368|839
355|830
364|835
294|791
361|833
282|791
370|843
285|811
311|820
359|851
279|791
366|840
328|827
311|817
304|826
287|812
317|824
303|819
347|839
297|817
271|807
325|826
291|815
286|812
309|821
286|813
310|824
282|792
307|816
317|826
306|817
319|819
311|821
312|822
306|812
357|845
314|826
301|826
295|817
368|842
265|804
305|829
295|809
296|818
361|848
306|825
317|822
319|824
309|823
360|848
304|823
306|815
320|822
315|819
296|821
358|851
300|815
302|817
303|818
328|839
289|803
303|810
316|825
283|811
304|816
305|819
298|821
279|810
296|819
266|806
299|823
356|832
289|802
365|842
358|832
290|808
384|841
366|836
288|812
371|839
356|843
365|836
369|843
373|846
367|840
283|796
291|793
368|838
294|793
361|843
362|848
286|799
313|821
290|810
365|834
315|824
293|813
307|812
302|818
362|845
372|838
367|837
281|791
322|830
282|809
310|821
293|800
317|825
356|849
353|847
362|837
308|816
289|810
289|808
289|799
319|818
363|841
354|839
298|809
290|805
287|792
310|826
281|795
365|835
281|793
357|839
327|837
306|819
303|823
291|814
301|821
306|811
304|818
297|806
288|811
376|831
380|836
401|829
[/spoil][/spoil]

Jeg antar retningslinjene for svartid på Support kan være relevante å se på i denne sammenhengen.

her må jeg vel tilslutt si at om det er en mulighet for å få kontoen tilbake for den ble da faktisk hacket og satt på slett, så er det noe jeg kan være interissert i, men jeg har ikke planner om å begynne på kontoen på nytt, men noen andre kan gjerne ta over kontoen. Jeg vet ikke helt hvem jeg skal ta kontakt med om dette, men om muligheten er åpen sier jeg gjerne ja for å hjelpe stammen. Jeg visste ikke at dette var mulig, men som sagt kan dette gjennomføres om det er greit for teamet... selv om de sikkert ikke er så fornøyde på meg akkurat.

Helt til slutt må jeg beklage for min oppførsel og for at jeg ikke sørget for å holde kontoen i live, men lot den bli slettet. Det er en veldig stor tabbe som jeg angrer på.. Jeg vet ikke hva mer jeg skal si, men det er nå dere kan si hvor feig jeg er eller hvor idiot jeg er.. opp til dere, men jeg fortjener nok alt som blir sendt mot meg i retur når dere er ferdig med å lese dette. Dette er vel også et tegn på at min tid på tw er ferdig og at jeg trolig aldri har planer om å komme tilbake... for hvem vet hva som kan skje da?

uansett beklager og håper dere slipper å møte flere som gjør det samme som meg.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Må jeg bare beklage så mye til teamet selv her for måten jeg gikk ut på mot dem.. Jeg hadde tillit til peera og at tanken om at ticketen var falsk streifet meg ikke engang. Er meget skuffet over at jeg og de andre her ble ført bak lyset på denne måten og at vi sto frem i god tro om at det ticketen altså var legit. Så igjen, beklager så mye og til deg personlig Dakapo fordi du tok på deg den jobben og sitte og sjekke opp dette midt på natten, når det aldri var noen ticket..

Men over til dette med e-posten. Hvis det sant er som peera nå sier at han aldri fikk til og endre e-mailen tilbake til sin egen fordi han som hadde sittet på kontoen i peera sin pause fra TW avlso forespørselel fra sin mail hele tiden, hva skal man da gjøre i et slikt tilfelle?

Og er det i det hele tatt noen mulighet for at teamet vil eller kan gå inn her og gjennopprette kontoen? (Bare lurer.)
 

DeletedUser

Guest
@Peera: Veldig modent av deg å forklare deg på denne måten. Det du gjorde var overhodet ikke veldig sympatisk, og er noe du burde skamme deg over.

Når det er sagt, så skjønner jeg veldig godt behovet for å ha en grunn til å slutte med TW, og tankene dine bak dette. Jeg håper du greier å holde deg unna TW, og i framtiden tar lærdom av dette og blir flinkere til å regulere tidsbruken din på fritidsaktiviteter, spill eller lignende. Jeg kjenner meg i hvertfall veldig godt igjen i mye av det du beskriver om hvordan TW kan ta litt overhånd.

Angående muligheten for å få tilbake kontoen så er det mulig å gjennomføre. Men jeg kan ikke se noen grunn til at det skulle skje, da kontoen ikke ble slettet på grunn av en feil fra teamet sin side.
 

peera99

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
@Peera: Veldig modent av deg å forklare deg på denne måten. Det du gjorde var overhodet ikke veldig sympatisk, og er noe du burde skamme deg over.

Når det er sagt, så skjønner jeg veldig godt behovet for å ha en grunn til å slutte med TW, og tankene dine bak dette. Jeg håper du greier å holde deg unna TW, og i framtiden tar lærdom av dette og blir flinkere til å regulere tidsbruken din på fritidsaktiviteter, spill eller lignende. Jeg kjenner meg i hvertfall veldig godt igjen i mye av det du beskriver om hvordan TW kan ta litt overhånd.

Angående muligheten for å få tilbake kontoen så er det mulig å gjennomføre. Men jeg kan ikke se noen grunn til at det skulle skje, da kontoen ikke ble slettet på grunn av en feil fra teamet sin side.

du har helt rett.. noe jeg skammer meg over også :/ men nå ble jo kontoen slettet på grunn av hacking da.. så kommer til å sende en ticket til support om muligheten er oppe...
 

DeletedUser

Guest
Når det stod "dette er en skandale" tenkte, nå er det en ny ting wic har "gjort", men der tokk jeg feil :p
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Det var modent gjort av peera å legge kortene på bordet, det skal du ha.

Men angående kontoen så ble den slettet av rettmessig eier sånn som vi er nødt til å se på det, og ikke under noen omstendigheter går dette som hacking.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Det var modent gjort av peera å legge kortene på bordet, det skal du ha.

Men angående kontoen så ble den slettet av rettmessig eier sånn som vi er nødt til å se på det, og ikke under noen omstendigheter går dette som hacking.

Men hva med det at han har blitt truet av e-mail innehaver om og ikke endre e-mailen, og forsøk på dette har enkelt blitt avlyst av denne personen ved at han har gått inn på den linken og avsluttet enhvert forsøk på og endre e-mail? Han hadde jo ingen interesse av og spille på kontoen lenger, så han gjorde det jo kun for og være jævlig..
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Men hva med det at han har blitt truet av e-mail innehaver om og ikke endre e-mailen, og forsøk på dette har enkelt blitt avlyst av denne personen ved at han har gått inn på den linken og avsluttet enhvert forsøk på og endre e-mail? Han hadde jo ingen interesse av og spille på kontoen lenger, så han gjorde det jo kun for og være jævlig..

Årsakene personen har hatt for å gjøre dette vet jeg ikke noe om, men konklusjonen blir uansett den samme. Eier av epost er eier av konto.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp