Dette er en skandale!

Status
Stengt for ytterligere svar.

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Modig av deg å komme med en unnskyldning, men jeg føler at unnskyldningen ikke veier opp for dine handlinger. Forkastelige handliger som jeg håper du tar lærdom av, ikke bare knyttet til spillet men også ellers.

Jeg vil også påpeke hvor viktig det er å sitte med full informasjon før man går ut på det offentlige forumet. Joda, jeg har nå fyrt løs jeg også, men det har vært i propaganda-øyemed. Jeg kan tenke meg hvor maktesløs og frustrert Dakapo og Teamet har vært i hele dag som har brukt mye tid på å finne de/den ticketen som saken gjelder, men ikke har funnet noen, for som vi har vært vitne til har ticketen vært forfalsket og ikke eksistert. Jeg vil likevel komme med en pekefinger for til behandlingstiden det har tatt. Hadde kontoen blitt sperret ville den ikke gått grå. Jeg vil samtidig gi ros til Teamet for å aktivt være med i samtalen her på forumet for å prøve å løse saken, selvom diskusjonen gikk på forumet.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Er ikke dette bildet passende til tråden?

[spoil]
16581.jpg
[/spoil]
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Jeg vil likevel komme med en pekefinger for til behandlingstiden det har tatt. Hadde kontoen blitt sperret ville den ikke gått grå.

Nå skjønner jeg ikke hva du mener... Det har ikke vært noen ticket, så hvordan mener du vi skulle ha behandlet den raskere? Ingen av oss hadde hørt noe om dette før i natt.
Om noen setter en konto på slett, er det jo ikke noe noen reagerer på.
 
Sist redigert:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Etter å ha lest setningen til jeeeeeeright kan det se ut som jeg var litt for rask på avtrekkeren. Beklager det.
 
Sist redigert:

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Hei Peera!
Aller først vil jeg bare si takk for at du velger å skrive et innlegg selv, i stedet for å la "andre snakke for deg". Det er modent gjort av deg! Det jeg synes er veldig synd derimot, er at når en forfalsker en ticket og sender denne rundt, skaper det en splid mellom dere spillere og oss som er i teamet. Det er ikke noe vi ønsker, så jeg håper virkelig at andre også tenker seg litt om før de vurderer å lage seg en ticket for å sette sin side av saken i bedre lys.


Ticketer har jeg full tilgang til, og skulle det være en ticket (eller ikke) så finner jeg fort ut av det.. som i dette tilfelle.

Det er også en god pekepinn og alltid spørre først, og så kanskje skyte etterpå - i stedet for omvendt. Det er veldig sjeldent at en sak er sånn som man først får inntrykk av. Denne saken er et fint bevis på det.

Når det er sagt så setter jeg veldig stor pris på at dere som "fyrte løs" på oss/meg i denne tråden sier unnskyld. =)
 
Sist redigert:

peera99

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Modig av deg å komme med en unnskyldning, men jeg føler at unnskyldningen ikke veier opp for dine handlinger. Forkastelige handliger som jeg håper du tar lærdom av, ikke bare knyttet til spillet men også ellers.

Jeg vil også påpeke hvor viktig det er å sitte med full informasjon før man går ut på det offentlige forumet. Joda, jeg har nå fyrt løs jeg også, men det har vært i propaganda-øyemed. Jeg kan tenke meg hvor maktesløs og frustrert Dakapo og Teamet har vært i hele dag som har brukt mye tid på å finne de/den ticketen som saken gjelder, men ikke har funnet noen, for som vi har vært vitne til har ticketen vært forfalsket og ikke eksistert. Jeg vil likevel komme med en pekefinger for til behandlingstiden det har tatt. Hadde kontoen blitt sperret ville den ikke gått grå. Jeg vil samtidig gi ros til Teamet for å aktivt være med i samtalen her på forumet for å prøve å løse saken, selvom diskusjonen gikk på forumet.

takk og du har helt rett som alle de andre :p
 

peera99

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Hei Peera!
Aller først vil jeg bare si takk for at du velger å skrive et innlegg selv, i stedet for å la "andre snakke for deg". Det er modent gjort av deg! Det jeg synes er veldig synd derimot, er at når en forfalsker en ticket og sender denne rundt, skaper det en splid mellom dere spillere og oss som er i teamet. Det er ikke noe vi ønsker, så jeg håper virkelig at andre også tenker seg litt om før de vurderer å lage seg en ticket for å sette sin side av saken i bedre lys.


Ticketer har jeg full tilgang til, og skulle det være en ticket (eller ikke) så finner jeg fort ut av det.. som i dette tilfelle.

Det er også en god pekepinn og alltid spørre først, og så kanskje skyte etterpå - i stedet for omvendt. Det er veldig sjeldent at en sak er sånn som man først får inntrykk av. Denne saken er et fint bevis på det.

Når det er sagt så setter jeg veldig stor pris på at dere som "fyrte løs" på meg/oss i denne tråden sier unnskyld. =)

jepp du har helt rett.. å forfalske den ticketen var ikke riktig, men når jeg lagde den var det aldri meningen at dette skulle skje... uansett er det min feil og jeg må ta det under min kappe.. får håpe jeg ikke gjør dette en annen gang på andre spill for dere i teamet har nok ikke hatt en god dag... igjen beklager for min oppførsel
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Bare sånn for å ha svart på det.
Kontoen vil ikke bli satt sammen igjen. Jeg ville gjort det om det hadde vist seg at noen i teamet gjorde en tabbe, men det er ikke tilfelle i denne saken.


@Peera; det var verre i natt før jeg fant ut at det aldri hadde vært noen ticket, hehe.
 

peera99

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Bare sånn for å ha svart på det.
Kontoen vil ikke bli satt sammen igjen. Jeg ville gjort det om det hadde vist seg at noen i teamet gjorde en tabbe, men det er ikke tilfelle i denne saken.


@Peera; det var verre i natt før jeg fant ut at det aldri hadde vært noen ticket, hehe.

jeg forstår den avgjørelsen og det er nok også den riktige avgjørelsen
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Hvor får du de bildene fra? :razz: Lagrer du dem på PC'en til spesielle anledninger? ^^

Nei. Jeg er bare veldig kreativ, og har en eksemplarisk hukommelse når det kommer til bilder som kan bli benyttet ved enkelte anledninger ;). Siden vi alt har fått tråden inn på en litt mer humoristisk sti, så syns jeg vi skal spinne videre på den stafettpinnen! TW skal være morsomt, så da må jo forumet også stå i stil til spillet.

Det sies at Dakapo har fått seg ny hårsveis! (giggle)

[spoil]
485897_4617797361496_1240770166_n.jpg
[/spoil]
 

DeletedUser

Guest
Spenstig bilde Kenneth... selv om jeg synes Dakapo så litt småskummel ut. (giggle)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Ser litt ut som Einstein i grunn! Kanskje en litt mindre smart variant. (giggle)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp