Din ønskede spiller

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Jeg vil bare spille med Robert, fordi da slipper jeg masse drama og backstabbing. Så elsker jeg megselv, selvsagt.
Jeg forsøkte å backstabbe megselv engang, men heldigvis så gjennomskua jeg hele greia før det ble dramatisk.

Ikke bruk fornavn.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
HolyMother skrev:
Kan vi lage en tråd der vi skriver under på at vårt navn kan brukes på forum?

Støttes!(støttes)

Ellers må du gjøre mye om på de skrivene du har skrevet HolyMother! Ang når du har vunnet verdener. Mange spillere som får creds, men du får aldri vite hvem på kontoene du snakket om :eek:
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Skriv nå Odd da, Håkon. For guds skyld :p

Er godt gjort at jeg har kunnet skrevet navn helt siden Des -12 på forum uten å ha blitt advart. Fille-regel som dukker opp fra intet (yes)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Tørr ikke før han har godkjent det HolyMother, i don't want infraction :-s

Samme her, helt siden Nov 2010, altså hørt det før.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Skrivi Navn siden før denne forumaccen ble laget og aldri fått annmerkning for det...
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
Mitt valg er den mest populære personen i denne tråden her : Starboy

Årsak: Helt fra v1 har du imponert meg, husker at du telte hvor mange adels du hadde drept på din egen konto + alle kontoene du satt kontovakt på (det begynte å bli endel). En ekestremt god spiller som er god å ha på sin side hvis det blir en stor krig med ett spenennde mid/late game!
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Siden det er så lenge siden og forum er såpass rolig så kjører jeg på med ikke mindre en 2 stk jeg ville hatt med på mitt lag!

wannabezz - Har gjort det bra så og si hele verden og forsvart seg ganske bra. Har ikke hatt så mange "bra" adlinger mtp adling av spillere, for det meste kun barbar byer, men har fine og store cluster så det er ikke dumt! Kunne godt tenkt meg å spilt på lag med dere! :)

tarantella - Fra det jeg har sett, en virkelig støttende spiller som bidrar med deff til hele stammen sin. Så og si hver gang vi adler en by og det er deff på vei, så kan du nesten garantere at det er noe som er fra denne kontoen! Derfor ville jeg gjerne hatt dere med videre!

Begge kontoene virker meget aktive også, noe som er et stort + !
 

DeletedUser

Guest
Koselig å høre det ^^
Begge sidene av denne krigen er fylt opp med gode spillere, og jeg tror at det hadde vært akkurat samme for meg hvilken side jeg skulle ha vært på om vi skulle velge på nytt. Men det starter mange nye verdener fremover, så kanskje vi kan få til noe der :)

hozan
 
Topp