Din fineste rapport?

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Hadde hvert kult å se fine rapporter:) Når jeg mener fine, mener jeg et nukes som tar ut mye tropper!

Har noen fine:)

Fin!

Denne rapporten tokk litt mye, men jeg mista ikke så mye tropper:eek:

Fin

Litt fin:)

MvH
The Eagle
 

DeletedUser

Guest
Mine nukes blir bare fulle når de drar på julebesøk. Da får jeg drikkerapporter :)
 

DeletedUser

Guest
Hadde håpet på epic rapporter, men ble svært skuffet da du hadde ta... 1 nuke.. Hvis det er sjeldent for deg, da syntes jeg synd på deg. I tillegg er du en dårlig spiller i så fall :D

Er mer epic når du tar en hel def by med bare 1 nuke. Som denne. Men det er kanskje bare meg. Det er også awesome å ta ut 4-5000 HC :)

Men gratz med angrepene dine.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil ikke se på det der som en hel def-by. Kan jeg værsåsnill få se på det som en halvbygd def-by eller en by med lite def fordi resten var i støtte hos noen andre? :D
 

DeletedUser

Guest
Hadde håpet på epic rapporter, men ble svært skuffet da du hadde ta... 1 nuke.. Hvis det er sjeldent for deg, da syntes jeg synd på deg. I tillegg er du en dårlig spiller i så fall :D

Er mer epic når du tar en hel def by med bare 1 nuke. Som denne. Men det er kanskje bare meg. Det er også awesome å ta ut 4-5000 HC :)

Men gratz med angrepene dine.

Synes denne var finere.. : )
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil ikke se på det der som en hel def-by. Kan jeg værsåsnill få se på det som en halvbygd def-by eller en by med lite def fordi resten var i støtte hos noen andre? :D

Gadd ikke rote gjennom alle rapportene så sent på natta...
Men her er en full en.

HER fant jeg en enda finere.
 
Sist redigert av en moderator:

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Det går jo ikke! 1000øks klarer ikke å ta ut 2500catas + paladin:) Angrepet tar bare ut 160catas

MvH
The Eagle
 

DeletedUser

Guest
Burde vel likevel ikke være mulig... Men har jo ikke prøvd med simulatoren :eek:
 
Topp