Din verste fiende

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Fikk en liten idé som jeg håper folk blir med på.
Ideen er at man skal liste alt fra 5-10 av dine verste fiender i rekkefølge. Grunnen til at det er minst fem er at da blir det mer moro.. Kan gjerne ta flere enn 10.

Med verste fiende menes folk som er gode og du ikke ville møtt i kamp.
Denne topicen vil ta for seg alle stammer og blir dermed ikke partisk. For vi kjenner bedre til angrepene enn de du er i stammen til

Kan gjerne skrive hvorfor du valgte de enkelte, men trenger ikke.

Så get to it!

1 -
2 -
3 -
4 -
5 -
6 -
7 -
8 -
9 -
10 -


(Copyrights fra verden 1 forumet i håp om og få mer aktivitet på dette forumet :) )
 

DeletedUser

Guest
Må vel da evt ta med spillere som har vært innom v7, men slutta?
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Vel, jeg får æren av og kjøre opp den første listen :)

1 - Repentance Requiem (inaktiv nå, men kontoen finnes in game). Garantert den jeg ville ha hatt mest problemer med og møtt face 2 face
2 - Bunnpris Utrolig rutinert spiller som vet hva han driver med..
3 -Rattatta God spiller som til tider har en helt vill døgnrytme.. Han scorer bra på samarbeid, timing og opprettholde press på fienden.
4 - Dragon-x Aktiv spiller, lærer utrolig fort og står på! Er glad for at jeg har han på lag i stedetfor fiende :)
5 - 2Fargone4U En bysnapper, men hyggelig og ha samtaler med når det krigers som værst. Tar sjanger og gir blaffen setter alt på spill og kjører på. Skummel spiller, absolutt!

(PS; Var bare top 5 dette her, men det får gå..)
 

DeletedUser

Guest
har du møtt bunnpris på v7? :eek:

ikke for å virke arrogant eller noe, men absolutt alle spillerene vi har angrepet har vi adlet helt bort og spiller ikke lengre på v7 så kan bli litt vanskelig og lage en liste over spillende spillere.

men de jeg vet om som lager problemer for andre så kan vi vell sette opp noe slik:

1 -rock my body (eneste i noble som lager noe liv og røre som er verdt å nevne mot snipe)
2 -bananaphone (tatt ut en del tropper siste tiden vet jeg)
3 -rdi-rsr (fått seg ny dual i numberone og lager problemer for t-e)
4 -mr vuelta (i en bitteliten stamme så kjører han her over det meste)
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
1. Orginale Valkyrian Wolf - Makan til perfektsjonist. Tok 3 byer av meg en dag.. :|

2. Malfurion - Han mister nesten ikke byer. Utrolig gode deffansive.

3. Guttaboys - Bare fordi han har mange byer å sende fra :p
 

DeletedUser

Guest
Morsom liste :)

Har ikke møt noen med eksteme skill`s enda, men alle som er på topp 20 listen i ODA lista er skumle, p.g.a det tyder på at de ikke er redde for å bruke nuke`s, og ofte er de på topp 20 listen over spillere i V også. (med noen unntak)

Noen imponerer også forsvar`s messig slike som disse, for det krever sin mann å bli angrepet
dag ut og dag inn også.

1 TGB13 [7H] 6,88 Mio.
2 monsern [-T-E-] 5,68 Mio.
3 Repentance Requiem 5,42 Mio. (borte nå)
4 Stiminator [7H] 4,81 Mio.

Vi har 3-4 stk. med ekstreme skill`s i 300 S (uten å nevne navn) som kan bli skumle for noen og enhver på sikt, folk med utholdenhet kommer alltid langt i de forskjellige Vène.
 

DeletedUser

Guest
Hmmmm

En gang våknet jeg med mareritt svett og fæl, det var 1 med nick 2fargone4U som angrep meg :eek:
Måtte ha beroligende tabbeletter for å få roet meg igjen.
Ufff håper ikke jeg får den drømmen igjen :cool:
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
har du møtt bunnpris på v7? :eek:

ikke for å virke arrogant eller noe, men absolutt alle spillerene vi har angrepet har vi adlet helt bort og spiller ikke lengre på v7 så kan bli litt vanskelig og lage en liste over spillende spillere.

men de jeg vet om som lager problemer for andre så kan vi vell sette opp noe slik:

1 -rock my body (eneste i noble som lager noe liv og røre som er verdt å nevne mot snipe)
2 -bananaphone (tatt ut en del tropper siste tiden vet jeg)
3 -rdi-rsr (fått seg ny dual i numberone og lager problemer for t-e)
4 -mr vuelta (i en bitteliten stamme så kjører han her over det meste)



Ny dual??
Har aldrig hatt dual på noen konto jeg har spilt på før "numberone"?? er det en spiller??
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
1. Toshi.
2. 2FarGone4u
3. Hakkespetten
4.Bunnpris
5. IsBjoern

Litt random rekkefølge :)
 

DeletedUser

Guest
Nå blir jeg stort sett aldri angrepet så jeg har tynt grunnlag for å lage en liste på, men har spilt med noen i v5 og har jo luska litt rundt og fått info og rapporter fra folk, så jeg kan lage en "worst case scenario" liste for min del ^^

1. Bunnpris, har vist gode skills jevnt over hele denne verdenen og har god kontroll på det han gjør
2. Hakkespetten: Rutinert spiller med en usaklig døgnrytme
3. Sau med hoppetau: Spenstig spiller med god kontroll på sine turf's
4. The Urchins: Skumle skumle mannen, glad jeg har han på min side :)
5. 2Fargone4U: spilte sammen i v5, ikke den første man legger seg ut med.

Er nok mange som er værre enn disse, men de har jeg liten eller ingen kunnskap om :)
 

DeletedUser

Guest
Min største fiende sålangt på v7, har vœrt min mangel på hjemme-pc da skjermkortet gikk til helvete i Mai.
Nå er ny maskin på plass dog, så skal ikke se bortifra at det blir mer aktivitet på krigsfronten.
 
Topp