Din verste fiende

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Fikk en liten idé som jeg håper folk blir med på.
Ideen er at man skal liste alt fra 5-10 av dine verste fiender i rekkefølge. Grunnen til at det er minst fem er at da blir det mer moro.. Kan gjerne ta flere enn 10.

Med verste fiende menes folk som er gode og du ikke ville møtt i kamp.
Denne topicen vil ta for seg alle stammer og blir dermed ikke partisk. For vi kjenner bedre til angrepene enn de du er i stammen til

Kan gjerne skrive hvorfor du valgte de enkelte, men trenger ikke.

Så get to it!

1 -
2 -
3 -
4 -
5 -
6 -
7 -
8 -
9 -
10 -

Hentet fra Magic dude på v1-forumet. Har blitt en liten slager på flere verdensfora nå, så hvorfor ikke her også?
 

DeletedUser

Guest
1 - Ebbern - :( Se på adlingene hans.
2 - Etterstad - Rolig type, han er utrolig snill.. Men har en evne til å deffe alt mann sender mot han.
3 - Granpa - Nuker og nuker til du ikke har flere smier igjen :(
4 - Krigaren - Nattadlinger ftw :DDD
5 - Imthebest - "Hei jeg gjetter riktig 9/10 hvilke byer du skal angripe. :)"
6 -
7 -
8 -
9 -
10 -
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
dette gjelder kun for V5 og de som jeg har kjempet mot her.

1. først og fremst meg selv. havner bestandig i tidsklemma når noe morsomt er på gang. og går på den ene blemma etter den andre. er vanskelig å sammarbeide med og har dårlig personlig hygiene.

2. AimEffect: er vanskelig å kjempe mot noen så er såpass våken som denne gutten. vi kan godt si at jeg ble satt litt tilbake under det siste "møtet" oss mellom.
han er også flink til å få andre med seg. m.a.o en flink fyr og et drømmemedlem i enhver stamme.

3. Kracked: demmet opp for det som ble løsnet av ammo fra min side. at jeg nå nabber en og annen by har vel mye å gjøre at han er inaktiv.
fikk også altfor mye hjelp av AimEffect, desverre, til å flytte på tropper.

4. Smud: var flink til å demme opp, men har vel mistet litt av futten etterat AimEffect (hvordan i huleste går det an at en og samme spiller blir nevnt 3 ganger som den verste motspilleren? når er det denne kroppen sover? bruker han preparater og stimuli for å få det til?) tok til vettet og avsluttet kontovakten her.

kunne sikket nevnt flere her som Blue Wolf, Point taken, fakenick, Atylla, Urge m.fl. men disse var mer som....en hump i vein i forhold til disse 3.
 

DeletedUser

Guest
Knallis, jeg sluttet på Kracked for vel rundt 1/2 år siden:p
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Er nå 14 byer i + mot nb de siste dagene:p

nå blir jeg bare forvirret her. det står jo i avataren din, klart og tydelig, Medlem av PMS i v5 under nicket 176-176
hva skal en stakker da tro? dette er jo bare tull jo. rydd opp i de greiene med en gang. hører du, med en gang.

og ja, jeg har sett det. og det gjør mitt hjerte trist.
 

vasper

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
1 - PMS
2 - PMS
3 - PMS
4 - PMS
5 - PMS
6 - PMS
7 - PMS
8 - PMS
9 - PMS
10 - PMS

Min liste :p
 

DeletedUser

Guest
min verste fiende ¨men samtidig beste var den orginale argurious. adelstogene hans var syke. og var nesten uttømmelig for nukes.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
vanskelig aa si... atm er det ihvertfall Varanoir08 paa topp?! :eek:

Takker for den Håkon :) Varme ord fra en god motstander :)

På mine verste fiender klarer jeg egentlig ikke å rangere de på v5 høyere en hverandre.. Selvom Eirik077 på mange måter er den verste fienden en man kan ha.. Ikke pågrunn av at han er noe god, snarere tvert imot. Suger så grasat balle at jeg til tider ble irritert...


Utenom dette har jeg jo spilt mot slemreven en del når jeg har sitti kv.. Ei heller han er irriterende for han er god, men inni granskauen så kjedelig det er å måtte sitte oppe til klokka 6 for å snipe.. (Ikke det at toga var noe vanskelig å snipe da :rolleyes: )

Så kommer jo også Håkon inn på lista, mest fordi nissen setter hele maskineriet i PMS igang til å angripe meg når jeg er ferdig med å angripe ham.

Sunraven var jo også en irriterende nøtt.. Mest fordi han var slem nok til å gå grå dagen jeg hadde svæært adlingstokt mot ham.. (På fylla) så han gikk grå rett før adelsa kom -.- Ødela statestikken min!!!!!

Wimplaw fortjener jo også en plass på listen, da han var min første ekte motstander... MYE større en meg, eldre og mer erfaren. Tydeligvis natteravn også, for da jeg våkna en dag hadde jeg adels mot 2 av byene mine.. Ikkenoe problem det :) Sendte bort troppene jeg og gjør meg klar til å snipe... Der sovna vist jeg :rolleyes:. Da jeg våkna var byene tapt.. Dette irriterer meg den dag idag, og jeg veit nøyaktig hvilke byer dette er enda... Og hvor mye det kostet å få di tilbake igjen.. KAttas byer med fakkel så tidlig i gamet er bare juks!!!
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
dette gjelder kun for V5 og de som jeg har kjempet mot her.

1. først og fremst meg selv. havner bestandig i tidsklemma når noe morsomt er på gang. og går på den ene blemma etter den andre. er vanskelig å sammarbeide med og har dårlig personlig hygiene.

2. AimEffect: er vanskelig å kjempe mot noen så er såpass våken som denne gutten. vi kan godt si at jeg ble satt litt tilbake under det siste "møtet" oss mellom.
han er også flink til å få andre med seg. m.a.o en flink fyr og et drømmemedlem i enhver stamme.

3. Kracked: demmet opp for det som ble løsnet av ammo fra min side. at jeg nå nabber en og annen by har vel mye å gjøre at han er inaktiv.
fikk også altfor mye hjelp av AimEffect, desverre, til å flytte på tropper.

4. Smud: var flink til å demme opp, men har vel mistet litt av futten etterat AimEffect (hvordan i huleste går det an at en og samme spiller blir nevnt 3 ganger som den verste motspilleren? når er det denne kroppen sover? bruker han preparater og stimuli for å få det til?) tok til vettet og avsluttet kontovakten her.

kunne sikket nevnt flere her som Blue Wolf, Point taken, fakenick, Atylla, Urge m.fl. men disse var mer som....en hump i vein i forhold til disse 3.

Joda, aimeffect sover ganske så søtt skal jeg si deg. Og jeg vet når ;)
 
Topp