Din verste fiende

DeletedUser

Guest
Fikk en liten idé som jeg håper folk blir med på.
Ideen er at man skal liste alt fra 5-10 av dine verste fiender i rekkefølge. Grunnen til at det er minst fem er at da blir det mer moro.. Kan gjerne ta flere enn 10.

Med verste fiende menes folk som er gode og du ikke ville møtt i kamp.
Denne topicen vil ta for seg alle stammer og blir dermed ikke partisk. For vi kjenner bedre til angrepene enn de du er i stammen til

Kan gjerne skrive hvorfor du valgte de enkelte, men trenger ikke.

Så get to it!

1 -
2 -
3 -
4 -
5 -
6 -
7 -
8 -
9 -
10 -

Kjør på!

(hentet fra villarreal fra v5 forumet, som igjen er hentet fra magic dude i v1 forumet)
 

DeletedUser

Guest
Verste fiende:

1 - Igglypuff -> 2 stk som får til det meste om de gidder!
2 - Poochyena -> Er veldig mye som skal til for å ta byer fra denne karen som spiller her. får han TW gløden så er han ustoppelig!
3 - Lord Imp -> Jeg har ikke erfart dine skills, jeg tviler ikke på at du mangler, men det jeg frykter mest er aktiviteten din! :eek:
4 - Supreme -> Lett match mot meg :( De som spiller på denne kontoen knuser meg anyday!
5 - Rank-1 -> Har ikke spilt mot deg, men vet at du er god og vil helst slippe å bli nuket av deg.
6 - Aerodactyl -> Har spilt mot deg før. aldri igjen
7 - LuriFAXXX
8 - Magmar -> Sry, men DET ER DUALEN DIN!!
9 - Kayare -> er kanksje ikke den raskeste til å svare på PM's. men ganske effektiv adler!
10 - Hydreigon -> er ikke så mye å få gjort mot deg...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Verste fiende:

1 - Igglypuff -> 2 stk som får til det meste om de gidder!
2 - Poochyena -> Er veldig mye som skal til for å ta byer fra denne karen som spiller her. får han TW gløden så er han ustoppelig!
3 - Lord Imp -> Jeg har ikke erfart dine skills, jeg tviler ikke på at du mangler, men det jeg frykter mest er aktiviteten din! :eek:
4 - Supreme -> Lett match mot meg :( De som spiller på denne kontoen knuser meg anyday!
5 - Rank-1 -> Har ikke spilt mot deg, men vet at du er god og vil helst slippe å bli nuket av deg.
6 - Aerodactyl -> Har spilt mot deg før. aldri igjen
7 - LuriFAXXX
8 - Magmar -> sry thomas, det er ikke deg... DET ER DUALEN DIN!!
9 - Kayare -> er kanksje ikke den raskeste til å svare på PM's. men ganske effektiv adler!
10 - Hydreigon -> er ikke så mye å få gjort mot deg...

Selvfølgelig Schizo<3 :D
 

DeletedUser

Guest
1: Rank 1 - Har aldri spilt imot, og vil gjerne holde det sånn ;)
2: RUAB - Har ikke ytt noe blod imot hverandre på v10, men vi har hatt våre slag tidligere. Svært dyktig, og ikke minst hyggelig, kar!
3: LuriFAXXX - V.o.m min dual. Er glad du er min dual på v10 og min stammesjef på v7. La oss holde oss på samme side ;)
4: So Dope - Når han lader kanonene er det egentlig bare å snu i retrett.
5: Igglypuff - Igjen så er det ift andre verdener det må refereres til. Ikke møtt i kamp selv, men har hørt at disse vet hva de gjør. Så er aktivitetsnivået på kontoen rimelig høyt i tillegg.
6: Aerodactyl - Når først denne karen, aner ikke om det er noe duals her, bestemmer seg, så er det gjort.
 

DeletedUser

Guest
1 - Igglypuff -> 2 stk som får til det meste om de gidder!

5: Igglypuff - Igjen så er det ift andre verdener det må refereres til. Ikke møtt i kamp selv, men har hørt at disse vet hva de gjør. Så er aktivitetsnivået på kontoen rimelig høyt i tillegg.

Wow. Det gikk nettopp opp for meg at Igglypuff er en typo. Det er Igglybuff og Jigglypuff som er ekte pokémon. Frustrerer meg at jeg ikke skjønte dette før :confused:
 

DeletedUser

Guest
Jeg lærer minst 1 ting hver dag hvis jeg leser dette forumet. Det er 100% pga deg winter. hva du ikke vet... :p
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Min verste fiende er på alle måter min egen latskap.. Og til dels mitt fantastiske liv utenom tw...
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
1. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeright
HAN HAR LIM I HÅRET FFS!!

2. Schizo
Se på navnet da...

3. Ex-Con
Trenger jeg å si mer? Takk gud for at han er i rett stamme.

4. Rank-1
Yeh, han er en skrytepave. Men han kan tingene sine! :)

5. Igglybuff.
En stk av blandt .no's beste deffere og en stk aa blandt .no's mest effektive spillere. Samt en enorm stamina. Keep it up! :)

6. Ekans
Han er kanskje en av de mest irriterende her på .no. Men han kan sakene sine.

7. Min egen stamina
Trenger ikke si noe der!
 

Chevy Tahoe

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Mitler er vell en av mine værste fiender. Steel kommer på en klar andre plass, missliker sterkt hans barbaradling og deff horing.

Harde negler begge to! :eek:)
 
Topp