Dine verste fiender!

DeletedUser

Guest
Fikk en liten idé som jeg håper folk blir med på.
Ideen er at man skal liste alt fra 5-10 av dine verste fiender i rekkefølge. Grunnen til at det er minst fem er at da blir det mer moro.. Kan gjerne ta flere enn 10.

Med verste fiende menes folk som er gode og du ikke ville møtt i kamp.
Denne topicen vil ta for seg alle stammer og blir dermed ikke partisk. For vi kjenner bedre til angrepene enn de du er i stammen til ;)

Kan gjerne skrive hvorfor du valgte de enkelte, men trenger ikke.

Så get to it!

1 -
2 -
3 -
4 -
5 -
6 -
7 -
8 -
9 -
10 -
 

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Vil ikke akkuratt si det er noensomhelst spiller jeg ikke ville møtt i kamp. Er nokk enklere å lage en liste av spillere jeg tror jeg ville slitt mest mot :)
 

DeletedUser

Guest
Hmm.. Så dersom det er noen jeg ikke ville møtt i kamp fordi vi er venner (og han er god!) så kan jeg skrive ham på? Jeg aner smutthull! :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Herregud da, folka! Ikke kveruler så vanvittig nå da :) Er null poeng i det. Jeg aner ikke hvem jeg ville fryktet mest, men jeg kan hvertfall starte med, men jeg går utifra de spillerne/kontoene som finnes nå på v1.

1. Kathoga
2. Terhals
3. Balle Klorin
4. david93
5. magic dude

Noen flere vet jeg ikke, da jeg føler det bare blir listefyll :) Disse kunne jeg helst unngått å møtt, men på en annen side så hadde jeg tatt utfordringen på strak arm om jeg hadde fått sjansen. Ikke tro at jeg kommer til å gå innaktiv om en av disse går "head to head", de skal jammen meg få en kamp de ikke kunne tenke seg før jeg blir borte hvertfall.
 

DeletedUser

Guest
Eg går ut fra "fiender" så da må det bli IB spillere og spillere i vårt område:D

1. cybershot (Var veldig god og ikke minst hyggelig å ha som fiende. Er savnet)
2. nilsh (God og gøy å spille mot, bra utfordring i starten av tw karrieren.)
3. sneilen (Stor i sør, så har fått mye oda der:eek:)
4. oddybear (kommer til å bli en hard nøtt p.g.a størrelse, tror han blir bedre etterhvert som han er vant med mye inc)
MD (Kommer på lista p.g.a mange kontovakter i sør)

paalodin (Tror han blir tøff når vi er kommet så langt opp, så han tar nok første plassen engang:eek:)
Kathoga Samme som pal)
 
Sist redigert av en moderator:

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Vanskelig dette her, de fleste toppspillerne på V1 vil jeg si, aktiviteten som avgjør her, alle kan de fleste triks etc. Men skulle jeg lagd ei liste så muligens sånn som dette.


1.Glitter
1.bgm75
1.magic dude
1.eurosis
1.Kathoga
1.Dakapo/Fredrik4
1.Lowenan
1.divedude

Dette er raskt rasket sammen, men de fleste på V1 på topp 100 hadde vært veldig vanskelig hvis denne spilleren hadde hatt tid og er veldig aktiv. Er vel ikke skillsa som skiller V1 topp 100 men aktiviteten er vel det jeg skal fram til.
 

DeletedUser

Guest
1-Fredrik4/Dakapo. jeg har sett hvordan hun spiller, og jeg er kun halvparten så god.
2-Htjostheim. sykeste stacking jeg har sett, har ikke nok nukes til å komme gjennom. paranoid, eller kylling?
3-BGM75. Dyktig all-rounder.
4-Badsmiley aktiviteten veier opp for de ytterst få feil han gjør

resten blir bare fyllmasse..
 

DeletedUser

Guest
random rekefølge...

Magic Dude
Htjostheim
Glitter
Paalodin
Grimlock
 
Sist redigert av en moderator:

jonsnow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Vanskelig å skulle velge ut noen få her, er en liten haug med spillere som har skilsa som skal til for å gjøre en fight moro, men så er det aktivitesnivået som må slå ut for min del.

Kathoga: Tommy har fått grundig oppæring i fra Ronja og er online 24/7 med en haug med KVer.

Paalodin: Pål er et stabeist som ikke gir seg med det første og stort sett online til alle døgnets tider.

MD: Kan når han vill, eller har spart opp nokk AMer til å gjøre et stort innhug i offret sitt.

Terhals: Vår Greske venn har kontoer på mange V.er og er på toppen dær han er med så noe gjør han
rett og kan virkelig slå til når han føler for det.

Hjostheim: Virker veldig dyktig og har en deffwall uten like på sine frontbyer.

Herbalife: Her er gutten sin som har orden i syskene og har han ikke det så er vår eminete Barnonesse(may65) dær og setter skapet på plass.

Tilion: min gammle krigskompis i tiden opp i k-24, RNG dere gjør rette i å frykte han nå som han virkelig er på vei oppover til gammle tomter. Bare å spørre gammle LF-D medlemmer som prøvde seg på han.

bgm75: holder HFO på rett kjøl og virker fllink til å få sine til å nuke det ene målet de har valgt ut for den runden. Kan sakene sine både offansivt og deffansivt virker det som.


Kunne vel ha fortsatt slik i en liten evighet med de man kjenner godt til.

Synd så mange har sluttet på v1. for det var en smule mere morro når vi var flere som kriget om de røde byene og ikke de grå som det er nå pluss at man kjente fienden bedre enn hva en gjør i dag. Mange kontoer med nye eiere som jeg personlig ikke kan plasser om de er gode eller ikke
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
Kathoga, badsmiley og david93 er de 3 jeg ikke ville møtt. orker ikke begrunne det så særlig det sier seg vel selv :)
 

Herman332

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
vel,den personen jeg ALDRI ,ALDRI ville møtt i krig er:


Xandor,u know why? han gir ikke opp! Han står på som en helt,helt til han er ferdig!! Også under angrep viser han at han kan hente seg opp igjen!:jtunge:
 

DeletedUser

Guest
vel,den personen jeg ALDRI ,ALDRI ville møtt i krig er:


Xandor,u know why? han gir ikke opp! Han står på som en helt,helt til han er ferdig!! Også under angrep viser han at han kan hente seg opp igjen!:jtunge:

Hvorfor stoppet han angrepene mot Black Oups da? :S Selv da Black var under angrep fra halve RNG?
 

DeletedUser

Guest
1. Paalodin
2. deeef
3. kathoga
4. Poke Me
5. Magic Dude
6. Veggisan
7. op92
8. zhangar
9. Grimlock

Og da tenker jeg selvfølgelig på originalene på disse kontoene.
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
1. kathoga - Har lært mye av deg og vet at du er bedre enn meg...
2. Poke Me - vil bare ikke ha deg mot meg...
3. Magic Dude - litt frykter jeg deg
4. PABben - hadde egentlig hvert morsomt å prøve meg mot deg ;)
5. Acer - spiller ikke lengre, men en hevn skulle jeg ønsket å fått...

kunne kommet meg flere, men er liksom ikke så mange jeg frykter å møte i kamp, de jeg er mest usikre på som havner på denne listen!
 

DeletedUser

Guest
Eg vil lage en egen HFO liste over folk eg ikke ville møtt, den er mer relevant en den andre siden dette er noen av de beste tw spillerne eg veit om. Men de gjør lite ut av seg på forum og ellers, så deres stats kommer ikke alltid frem.


windsy - En av de beste spillerne som har kommet opp de siste åra på v1, kan alt.
alvorligek.- En spiller som har spilt skjorta av alle IB folka han har møtt, veldig god vist han bare gidder!!
ruben rex - En ny mann på denne kontoen, han har bygget den godt opp det siste halvåret. Sats vil bli veldig bra nå som han har flyttet konto.
sikki/ingmo - Kan alt teknisk, trenger noen å lære tog på 150 ms eller andre ting så er dette rett mann. Har ikke hatt stor nok konto til å gjør en forskjell før, det har han nå..
runa0 - Nok en spiller som kan det meste, tipper han også vil få bra stats fremover!
kjell55 - En av de mest aktive spillerne på NO:)
Ørneklo - En spiller som skulle hatt større konto, men han vil ikke. Ingen av IB folk i k85/86/75 hadde stoppet han da!!
Troll-O - En fantastisk spiller, en av de største på tysk server.
wraith - Engelskmann med mye erfaring, kommer!


Så har vi en del spillere som er på vei oppover, kjapt, spillere som kommer til å bli viktige i IB krigen om ikke lenge.


sindick
wario552
roust
PLASMAKU
jonboye
Sandrino
Slayzer
 
Sist redigert av en moderator:
Topp