Dine verste fiender!

DeletedUser

Guest
Får endelig komme med min liste da..

1. kjellan (seig som sirup!)
2. Eurosis (Vil han ha en by, tar han den)
3. terhals (stålkontroll, vil neppe se han 100% aktiv mot meg..)
4. Paalodin (en sta fyr som tar det han vil! :D)
5. Grimlock (skal mye til for å være mer aktiv enn han..)

Listen så litt annerledes ut før i og med at det var flere RNG og BOL spillere jeg trodde var veldig gode, men ble positivt overrasket da de ikke var det :p
De fleste viste seg å være små harmløse kattunger som bare vil leke litt og gjemmer seg så snart de blir pirket borti.. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Listen så litt annerledes ut før i og med at det var flere RNG og BOL spillere jeg trodde var veldig gode, men ble positivt overrasket da de ikke var det
De fleste viste seg å være små harmløse kattunger som bare vil leke litt og gjemmer seg så snart de blir pirket borti

Hehehe, nesten akkurat det samme HFO folka sier om deg etter kontovakt perioder på våre kanter, kattunge var nevnt flere ganger:D:):eek:
 

DeletedUser

Guest
Hehehe, nesten akkurat det samme HFO folka sier om deg etter kontovakt perioder på våre kanter, kattunge var nevnt flere ganger:D:):eek:

Om meg? Eller IB? Og har dere i H.F.O KV for spillere i BOL og RNG?

Jeg en kattunge ja. Er faktisk det, men har veldig lange klør jeg elsker å bruke mot folk som gjør noe mot meg ;) Hvorfor tror du jeg har så høy ODA? :eek:
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Om meg? Eller IB? Og har dere i H.F.O KV for spillere i BOL og RNG?

Jeg en kattunge ja. Er faktisk det, men har veldig lange klør jeg elsker å bruke mot folk som gjør noe mot meg ;) Hvorfor tror du jeg har så høy ODA? :eek:

Angrepet deg selv kanskje :p
 

DeletedUser

Guest
Angrepet deg selv kanskje :p

Har 139 mill ODA poeng på krigsstatistikker og 125 mill ODD. Siden jeg ikke kriger med meg selv, så får jeg ikke poeng ved å angripe meg selv...
Så vil påstå at ingen andre har like høye tall.. vel ODD er det noen som har betydelig mer av, men ikke ODA ;)
 

kronk Master

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Listen kunne vært lang men velger de jeg har møtt;)

Nr 1 Eurosis. Knakende kjekk kar som tar det han vil ha. En morsom utfordring når han setter i gang;) Hyggelig og takk for sist.

Nr 2. MD ;) Du kommer langt opp selv om jeg ikke har møtt deg på egen konto. Kun kv;(

Nr 3. Ketill. Hmm en nøtt som er veldig hard å knekke. Gir aldri opp selv om han er på bunnen. Har min respekt. (Og slutt å speide meg;) )

Nr 4. Herbalife. Maler og maler med nukes. Tålmodig og rolig type som driver på jevnt og trutt. ( Slutt å nuke meg;) Snart jul jo). haha

Nr 5. Charlemagne Rebirth. Mest pga aktivitet og morsomme pm! Tap og vinn med samme sinn;) Hyggelig type.

Nr 6. Capitan 22 . Min sjef og jeg tør ikke utelate henne fra listen i frykt for replisalier. hehe.

-Alltid blid jeg
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Så kommern og redder tråden vettu, hva gir du meg eh?

1: Paalodin (Var på vei til å skrive Grimlock her, men kom på at jeg har han på face, så nå kan jeg snike til meg informasjon når han er og svømmer, og adle han da!!!) Paalodin er en slitsom fyr! #"¤"¤#%
2: Magic Dude (Var på vei til å skrive Glitter her, men så kom jeg på at også hun er på face, så da vet jeg når hun er på fest osv, og kan adles!) Aner egentlig ikke noe om han, men spelt lenge!
3: Brann2006 (Harn på face, men han ekke så aktiv der! dass!)
4: Grimloock, selv om jeg hadde klart å adle noen av byene hans mens han er og svømmer, så hadde han nok vært passe slitsom å ha med å gjøre når han kom tilbake fra trening :S
5: Glitter, mye samme greia, og i tillegg til at hun hadde gått for å gjenadle sine tapte byer mens hun var på fylla, så hadde jeg nok blitt oppringt og fått meg en verbal skyllebøtte :S
6: Ex-Con (jojo, jeg vet jo når han ligger dødrukken hjemme, det forteller han i grunn selv før han går og legger seg, men samme som over, han hadde ikke vært blid når han våknet igjen :S)
7: Dakapo hvem enn hun spiller på nå. Slitsom chick, og ikke aktiv på face! Slitsomt!

Konklusjon: Ikke ha fiendene dine på face!!!
Konklusjon2: Hvorfor i svingende la jeg ikke alle fiendene mine til på face når jeg var aktiv :(

ps: (Nei, ikke ta dette fryktelig seriøst).
ps2: Wow, du hadde meg på lista brann :O Første gangen jeg har fått en form for cudoz fra deg tror jeg :)
ps3: bare skrive noe røl for å kunne ha med en ps3!
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
... Dakapo spiller vel ikke på v1 lenger? Om ikke det er en konto som heter det da :eek:
 

DeletedUser

Guest
Det gjør egentlig ikke så mange andre på den lista heller WW :p

Så det går litt opp i opp
 

DeletedUser

Guest
Er ofte veldig interessant å vite hva andre mener om deg mtp spillestil og det du har bidratt med gjennom årene...

Så slike tråder er faktisk veldig motiverende for de som blir nevnt.

Kan være en idé å utvide topicen for å hedre flere spillere.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Bumper denne da jeg har fått nye fiender;

1. torkildskaug - En av de i BOL som faktisk klarer å sende tog under 1 sec. Imponert :eek:
2. Htjostheim - Seig liten kar dette her, personen i seg selv er ikke skille i det hele tatt. Eneste grunnen til at han lever er støtte. Tho, han hadde en artig vri mot meg for et par dager siden :p
3. Kkire5 - Sender heller ikke de værste togene, selv om adelsnukes var svaret. God på deff, og full kontroll der.

Ellers er det ikke så mange flere jeg har møtt.
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Hmmmm.... Jeg vet ihvertfall noen jeg ville ikke møtt. De jeg har møtt er ikke så gode som de skal ha det til.. Men her kommer den.. :)

1. Xandor. (hovedmålet til WIC/viking for tiden, Hard nøtt og knekke.)

2. Radisson. (var en helt i front, er ikke så aktiv lenger nå...) Capitan22, Hun kjemper og får til det meste. Mangler litt adling men mister minimalt mens hun er under angrep.

3. 2 stk som deler denne. MD, han tar det han vil ta. Trodde han ville bruke litt mer nukes på meg da men :( :( Og Njal. Er god i off, men når det gjelder deff så er han langt nede på lista. :)
 

DeletedUser

Guest
3. 2 stk som deler denne. MD, han tar det han vil ta. Trodde han ville bruke litt mer nukes på meg da men :( :( Og Njal. Er god i off, men når det gjelder deff så er han langt nede på lista. :)

Rart at du ikke har lagt merke til hva jeg har gjort rundt deg ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg tok jo byer med en annen konto av både eivped og rustern uten stress.. Eneste som stopper meg i og gå på deg er vel troppevis... :)

Aha, så det du sier her er at du aldri kommer til å angripe meg? For jeg kommer alltid til å være større enn deg. Woho! :jfornøyd:
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Aha, så det du sier her er at du aldri kommer til å angripe meg? For jeg kommer alltid til å være større enn deg. Woho! :jfornøyd:

Troppevis er jeg ikke istand til og skade deg så veldig mye... Men når jeg får litt mer poeng og byer så blir det en annen sak vettu :)
 
Topp