Dine verste fiender!

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Tenkte mer på inaktivitet. Er det som er den værste sykdommen, ihvertfall for min del :). Om nettet sku finne på og skape seg mongis, så sier jo d seg selv... Og angående Magic dude..... Vel, prøv og skype med vedkommende når du pwner han, da blir det liv RAI RAI :))).
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Får blåse liv i tråden igjen eg da :p

1. Magic dude - sorry to say til alle andre, men han her må være den ultimate tw-spilleren, og deffinitivt eit av dei beste me har fostra i vårt lille norge! Den sjuke, sjuke, sjuke ødeleggande effekta det har å bli angrepe av han. har sutti kv for diverse spelre, og eg merker med ein gang når MD begynner, da er det *facepalm, kast tastaturet i veggen, og riv seg i håret*

2. Mulig scar/danne.. Han gir søren ikkje opp, å treffe han i kamp er som å treffe mannen med ljåen! Da spring du og håper på det beste :)

3. Må legge inn Htjostheim, den sjuke fronten han har, dei sjuke mengdene med angrep han har jamnt over og så og seie ikkje kv.. det er bra gjort! :O

4. Må være glitter, når hu først vil så vil a!

5. nu begynner det å bli vrient, men kan vel nesten sei Birken! Har slosst litt med han, er ikkje nett ting man går inn i frivillig, om man har vett imellom øyro (hvilket eg da ikkje he :p )

6. Kimmi :p Berre fordi fyren er gal, og nekter å ta ein by på under 70 poeng som godkjendt angrepsoffer! :p


er vel desse eg er mest redd for å treffe i kamp! Ville satt meg på bakbeina det eg har tid til, men rekner med å bukke under om desse begynner på meg ass... :) Da er det slosst som ein idiot til du har ein by igjen , og ta halen mellom beina inn i første og beste gråbyområde :p
 

DeletedUser

Guest
Verste og møte inngame men beste motstander på pm og forum en spiller med ære!!! tar alle 5 plassa. DOMMOLA
 

DeletedUser

Guest
Verste og møte inngame men beste motstander på pm og forum en spiller med ære!!! tar alle 5 plassa. DOMMOLA

Skjønner ikke hvordan han kan være så ille å være fiende mot her på v1 når han så og si kun har internadlinger og gråbyadlninger?

min liste:

1:paal-Hørt han biter kraftig fra seg
2:Md-Det sier seg selv :p
3:kathoga-stor spiller, respekt til tusen for han!
4:Herbalife-Slår han på stortromma nytter det ikke å gjemme seg :p
5:may65- adler som hun skulle hatt mullah krekar i hælene, når henne er i form :p
 

DeletedUser

Guest
Får endelig komme med min liste da..

1. kjellan (seig som sirup!)
2. Eurosis (Vil han ha en by, tar han den)
3. terhals (stålkontroll, vil neppe se han 100% aktiv mot meg..)
4. Paalodin (en sta fyr som tar det han vil! :D)
5. Grimlock (skal mye til for å være mer aktiv enn han..)

Listen så litt annerledes ut før i og med at det var flere RNG og BOL spillere jeg trodde var veldig gode, men ble positivt overrasket da de ikke var det :p
De fleste viste seg å være små harmløse kattunger som bare vil leke litt og gjemmer seg så snart de blir pirket borti.. :eek:

Jeg er vel den som minst aktiv her, men siden jeg er småsyk og har tilbrakt lørdagskvelden med TW må jeg kommentere denne. Kjellan er den seigeste fyren jeg noensinne har møtt. Ga aldri opp, selv om han var fullstendig underlegen og bombet sønder og sammen. En periode lurte jeg på om han var mindre intelligent og treg, men saken er vel den at han var for smart. :)

Minnes også POKE. For en spiller! Og Team Norge. Han var omtrent like sta som Kjellan, men bare nesten...

At IB familien ligger på toppen er ikke tilfeldig. De som regjerer tronen vil vel de færreste ha på nakken. Det er også bare å ta en titt på listen over ODA. Den sier det meste. Har heldigvis ikke hatt gleden av å møte mine lagkamerater. :)
 

DeletedUser

Guest
huff

å huff. lista blir lang hvis jeg skal komme med alle..

1.Windsy ( helt vill om han skal ha noe)
2.balle klorin ( kraftig spiller)
3.bgm75 ( tar vel også det han vil ha)
4.glitter ( virker som en strategisk og sterk spiller)
5. fredrik12211 ( vet aldri hva jeg kan finne på)
6.Magic dude ( om jeg er alene)


er skuffet bgm for at jeg ikke er på noe liste xD
 
Sist redigert av en moderator:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Meh, får vel bumpe denne også! Kan jo sjekke om folk har endra meningene sine i løpet av tia..

Kaster ut en liten liste;

Spillere
1. Capitan22 - Meir seig deff spiller skal man lete lenge etter. Nå er det ikke de offansive ferdighetene dine jeg frykter, men kjøkkenapparatene, spesielt kjøttkverneren *brr*
2. Windsy - Vedkommende gjør det meget godt i sør mot fiendene sine.. Hovedgrunnen til at han får 2plassen her, er at dette er karen som lager kjøkkenapparatene som personen over tar flittig i bruk.
3. Magic dude - Går du aldri tom for nukes, motivasjon eller deffansive enheter? Klassespiller som stiller opp for stammen, samt meget hyggelig og oppegående person.


Stammer

Om jeg skal rangere stammer også (ikke hva hovedtopicen sikter til, men jeg gjør det alikevel. Kalles for og forbrenne fritids, ble lei av og sende angrep in game *giggle*).

1. H.F.O

H.F.O (også kjent som H.U.F.F, ikke sant BGM?) er en stamme som raser frem i sør. Det er tydeligvis ikke mye som kan stoppe denne stammen. De mer profilerte spillerene i WIC har kasta seg ned dit, og adelsstormen til HFO'erene har stagget litt opp, men fremdeles så er det god progressjon inn i WIC territorium. H.F.O er kanskje ikke så meget tekniske av seg, men de peiser på hele tiden, og sliter ut motstanderen. Tut-og-kjør taktikken i sin beste form, og hvordan effekten blir når man benytter denne over en lang periode. H.F.O er uten tvil den eneste stammen jeg kan se for meg på V1 som kan skape store problemer for meg, men nå har jeg ikke noe cluster nedi sør (helt enda), så det er ikke heeeeelt relevant før om 1-2 mnder.. Skal ihvertfall bli ganske morsomt og måle krefter!

TWstats fra H.F.O Vs WIC
[spoil]Side 1:
Stammer: WIC
Side 2:
Stammer: H.F.O

Timeframe: Siste 3 månedene

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 263
Side 2: 800
Forskjell: 537

chart
[/spoil]

2. RNG

Stammen som får rank 2 her er Renegades. De har falt ganske i fra hverandre, men lederen der styrer med stålneve og holder stammen samlet, til tross for dårlig hjelp fra allierte (da tenker jeg spesifikt på op92 saken, som ikke var for så lenge siden). Det er to personer som skiller seg ut hos RNG, og det er Capitan22 og Xandor. Jeg sier ikke at resten er dårlig, for det vet jeg dessverre ikke så mye om, men de to spillerene her har bevist at de kan stå imot ganske mye. Hos begge spillerene har det vært rutetrafikk med nukes fra WIC, men alikevel gjør de det meget bra, mye takket være solid deffing fra resten av stammen, og erfaring med dodging og småstacking. Man skal heller ikke se bort i fra de offansive aksjonene til RNG, de kan fremdeles bite fra seg :).


TWstats fra RNG Vs WIC

[spoil]Side 1:
Stammer: WIC
Side 2:
Stammer: RNG

Timeframe: Siste 3 månedene

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 1,332
Side 2: 440
Forskjell: 892

chart
[/spoil]

3. BOL
BOL, BOL, kjære BOL, hva skjer i leiren? Det har vært et stort frafall av medlemmer i det siste, men som i RNG, så sitter det igjen en solid "core" av profilerte spillere til slutt. Som sine allierte i nord, så er også disse meget gode, men med overdreven stacking så ser man sjeldent bevis på hva slags kvaliteter de sitter med. Selv så hadde jeg nok blitt gruset ganske raskt om jeg hadde stått alene, men en 1v1 skulle jeg nok ha overlevd, for aktiviteten er nokså laber. Det går også rykter om at Scar ikke er den karen som er mest aktiv for tiden heller, kan dette være en liten moralknekk vi ser? Uansett - BOL er fremdeles BOL, og de har like store muligheter til og vinne V1 som alle andre, bare at de har en litt "svart" og dårlig nedgangsperiode for tiden. Haven't we all been there?

TWstats fra WIC Vs BOL
[spoil]Side 1:
Stammer: WIC
Side 2:
Stammer: BOL

Timeframe: Siste 3 månedene

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 1,929
Side 2: 1,026
Forskjell: 903

chart
[/spoil]







Så må vi jo ta en siste statestikk også, som en liten pekepinne på krigen..

WIC & Viking Vs RNG, BOL & H.F.O
[spoil]Side 1:
Stammer: WIC, viking
Side 2:
Stammer: BOL, RNG, H.F.O

Timeframe: Siste 3 månedene

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 3,843
Side 2: 2,989
Forskjell: 854

chart
[/spoil]
 
Topp