Diplomati ala v25

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Nå begynner stammer å ta form og nye stammer dukker opp. Stammen som SL ble nylig dannet og knabbet til seg noen medlemmer av Legacy. Små intriger skjer mellom stammene, og ting begynner å skje. Det mest interessante er hvilke stammer som kommer til å danne gode og langvarige samarbeid som både gir fordel for enn egens stamme og sin medpart.

Kaster vi et raskt blikk på kartet og ranklista kan ting analyser både opp og ned. Heldigvis er jeg ikke flink til det. Dog jeg det legger spesielt merke til er at alle stammene jeg har tatt med i denne illustrasjonen har et meget tett cluster, utenom 6th. Selv om de ligger høyest på ranking vil de bruke lengst tid til å sende støtte, noe som gjør at de er mye mer sårbare enn f.eks. H.F.O. Samtidig har vi den artige psykologiske faktoren at 1. plassen blir som oftest sett på som en felles fiende. Er det virkelig noen som vil danne et samarbeid med 6th gitt deres plassering både geografisk og på ranklista?

Stammer tatt med
f588a1b72ddc7507343b0ccc2362a29a.png

Kart
27604d89b65fda2ebf9b3e363182740d.png



Så hva tenker du? Hvilke diplomatiske forbindelser vil danne seg iløpet av de neste ukene? Blir det Legacy og TROLL mot 6th, eller får 6th med seg både SL og H.F.O når de går til krig mot Chavs og Legacy samtidig? Hvem vet. Si din mening og rykter du har hørt om stammeaktiviten på verden 25.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Nå er vel ikke legacy samme trussel lenger da? Men kan hende dem kommer seg opp igjen :)

Det gjør dem nok ikke.

Akkurat hva som var grunnen til at de gikk duken vet jeg ikke, men ut fra hva jeg har hørt fra andre medlemmer i stammen, så var ikke rekrutteringsprosessen til enkelte av lederene helt i boks. Nå skal det sies at det var et redelig forsøk av Sondre, men en leder trenger litt mer stålhand ovenfor både egne holdninger og medlemsmassen i stammen.

Virker som at det er åpent hus i rekrutteringa hos TROLL også. RV savner vel fremdeles tidene fra V3 hvor han fikk samlet store mengder spillere. Skal bli artig å følge de videre dog.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
RV savner vel fremdeles tidene fra V3 hvor han fikk samlet store mengder spillere. Skal bli artig å følge de videre dog.

Savner ingenting fra v3 jeg. Det var først i v5 jeg begynte å forstå hvordan en stamme skal styres. Der ledet min stamme (og jeg personlig) soleklart da jeg måtte slutte pga IRL. Deretter hadde jeg suksess i mine to neste verdener, henholdsvis v15 og v21. Og nå kjører vi omtrent samme oppskrift her. Og dere må gjerne tvile på oss, men vi vinner her også.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Savner ingenting fra v3 jeg. Det var først i v5 jeg begynte å forstå hvordan en stamme skal styres. Der ledet min stamme (og jeg personlig) soleklart da jeg måtte slutte pga IRL. Deretter hadde jeg suksess i mine to neste verdener, henholdsvis v15 og v21. Og nå kjører vi omtrent samme oppskrift her. Og dere må gjerne tvile på oss, men vi vinner her også.

L-13 var på vei ned før du ble inaktiv.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Nei, det er feil. L-13 ledet suverent og det samme gjorde jeg da jeg ga bort min konto.

At dere ledet i starten har lite å si. På de gamle store verdene var det aldri de som ledet i starten som vant til slutt. Det var ganske lite ryggrad i mange av l-13 spillerne som falt som fluer.
 
Topp