Diskusjon rundt Topp 20 stammer.

DeletedUser

Guest
Siden det blir spammet side opp og side ned om hvilke relasjoner visse stammer har, hvor gode, hvor dårlige, hvem som poenghorer, hvem som masserekrutterer osv. Så åpnet jeg denne. Værsegod og start diskusjonen.
 

DeletedUser

Guest
Ja var like greit det :)

Tusen takk :)

syns B-G skulle vært på toppen jeg sammen med TEK :D
noen som er enig ? <3
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Nei, Facade!
Synes det blir feil.
Man må være både aktiv og dyktig for å kunne få lov til å være på toppen.
Samt ha litt flaks i starten, med litt mindre motstand og en del poenghorer rundt seg.
 

DeletedUser

Guest
jeg ber dere som skriver på top 20 diskutere her hva ting gjleder alle stammer ikek ødelegg TEMA på top 20,samme gjelder andre TEMA på forumet på ryktebørsen..
 

DeletedUser

Guest
Jeg sier det her også. Diskusjoner rundt straff skal taes på ticket og ikke på forum.
 

DeletedUser

Guest
Jeg sier det her også. Diskusjoner rundt straff skal taes på ticket og ikke på forum.

hæææ ? hvem snakker om straff? sier bare hvem som har skyld i dette,er da lov og diskutere det da :(

og ALLE vet at L-13 driver med LURERI
 

DeletedUser

Guest
Alle vet også at du bare skriver bullshit og spam. Det virker mer troverdig at de driver med "lureri" dersom du hadde sakt det motsatte..
 

DeletedUser

Guest
Alle vet også at du bare skriver bullshit og spam. Det virker mer troverdig at de driver med "lureri" dersom du hadde sakt det motsatte..

du er jo en av de store konspirasjonene her også da på TW ;)
 

DeletedUser

Guest
hæææ ? hvem snakker om straff? sier bare hvem som har skyld i dette,er da lov og diskutere det da :(

og ALLE vet at L-13 driver med LURERI

Siden dere må ha det inn med t-skje og ikke klarer å lese reglene, så skal jeg poste inn det her. Vennligst ikke svar på denne posten her, det blir tatt som spam og vil bli straffet deretter.

Alle referanse til spillrelaterte utestengelser, diskusjoner rundt utestengelser eller juks er forbudt.
 

DeletedUser

Guest
Så om man skal kommentere en annen liste, må man skrive her? :confused:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Siden dere må ha det inn med t-skje og ikke klarer å lese reglene, så skal jeg poste inn det her. Vennligst ikke svar på denne posten her, det blir tatt som spam og vil bli straffet deretter.


Gjelder deg også, GardUnited.

Nå synes jeg du er over streken, Facade. Forhold deg til temaet!

OT: Synes ikke stammer som ikke har vist nok erfaring og kvalitet skal få lov å komme på 1ste plassen. Blir bare dumt av deg Facade å komme med et slikt utspill, Facade, viser nok en gang at du ikke vet hva dette spillet handler om!
 

DeletedUser

Guest
Vel, uavhengig av regler.... - E=Mc2 er ihvertfall blitt kraftig redusert for øyeblikket...

Regner allikevel at siden de sikkert har et minimumskrav på IQ i stammen med så avansert "tag" at de kickede medlemmene blir invitert tilbake/søker seg inn igjen...

Om vi da ser bort i fra de som da allerede har søkt seg til SUN siden de syns dette var like greit og jeg siterer:

Aner ikke hvorfor jeg ble kicket, men er like greit egentlig. Går jo bare nedover der allikevel og nå "merget" vi nettopp inn en bråte med folk fra tidligere SSB :( Tenk om ledelsen bare kunne hatt litt "cohones" og laget plan for og adle de istedet...


Så uansett grunn for hendelsen - artig lesestoff blir det ihvertfall på PM til undertegnede :p
 

DeletedUser

Guest
OT: Synes ikke stammer som ikke har vist nok erfaring og kvalitet skal få lov å komme på 1ste plassen. Blir bare dumt av deg Facade å komme med et slikt utspill, Facade, viser nok en gang at du ikke vet hva dette spillet handler om!

Mener du at b-g også mangler kvalitet og erfaring ? :eek:
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vet ikke om det var her eller om det var i en av de andre trådene hvor ALT er fjernet men til den som fjerner dette. Mye av det som kom frem er av inntresse for oss alle som spiller i V5, selv om vi ikke sitter med første eller andre hånds kunnskap om hva som har skjedd.

Tenker da selvfølgelig på de hendelsene det var diskusjon rundt og ikke på den delen som direkte omhandler straffeutmåling osv.

Generelt så vil jeg si at det er veldig bra at dere moderatorer vil ha reine tråder men litt slingringsmonn bør vel være lov, dersom ikke så blir det vel fint lite å kunne lese vil jeg tro...


Topic:
Dersom en stamme havner på 1 plass så er de vel gode nokk uavhengig om de er profilerte spillere? Eller man kan snu det, de andre stammene er for dårlige til å ta ut den ledende stammen.
Men resultatet blir vel det samme...
 
Sist redigert:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ja:rolleyes:

Men det innlegget var mest rettet til de stammene som KOS, og de mindre erfarne stammene som heller ønsker å hugge seg opp.

Jeg har selv god tro på B-g og SUN, og jeg vet vi kommer til å se mer av dem framover :)
 

DeletedUser

Guest
jeg og min stamme vil beklage ovenfor B-g om beskyldningene, vi har nå funnet ut hvem det var som gjorde det
 

DeletedUser

Guest
Ja, nå er presset på dere;)

Impress me!



Antar du mener de i B-gjengen? Vi i SUN lover ingenting da vi har anarki som styresett, så der går det akkurat slik som det går fra dag til dag...


Syns forøvrig det var bra av oopelpow og komme med beklagelse....
 
Topp