Diskusjon rundt Topp 20 stammer.

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
kan hende det finnest andre årsaker også varanior kan det ikke*?

jo det KAN være, men det er lite trolig, adlingen påbegynner den 31 og dagen etter står han uten stamme. nei men viss LVK har håndfaste bevis på at det var en annen grunn så skal jeg kunne tro på det, men ikke før det.
 

DeletedUser

Guest
Rare greier, for det gjorde ikke jeg :p
Jeg bestemte meg for BERM for 2 uker siden elsn?
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vel, vi snakker ikke om BERM.. Men vi visste det var noe muffins generellt, med alle spørsmålene du kom med. Og hvor fort du kom og spurte om ting når informasjon var blitt gitt via mail.

Er mye jeg kan liste opp her igrunn.

Kan si så mye at vi har vært påpasselig med deg helt siden du kom inn, men så selvfølgelig håpet vi jo på at du ikke kom til å leave ;) Og at du faktisk heller valgte å være lojal, selvom vi så tydelige tegn på at du ikke var det.
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Rare greier, for det gjorde ikke jeg :p
Jeg bestemte meg for BERM for 2 uker siden elsn?

Fra den dagen du kom inn i SUN, har du vært mistenkt for spionasje for -NB- i første omgang, deretter BERM!

Jeg holdt på å be deg dra til -NB- noen ganger like etter at du kom til SUN.
Vurderte til og med å adle deg mens du var i SUN, hvis jeg hadde funnet ETT fast bevis på at info ble overlevert andre stammer.
Synd jeg ikke spiller lengre.
Nå kan jeg vel angre på at jeg tok opp samtalen med deg, og "overtalte" deg til å bli i SUN.

SUN har isåfall lov til å være sur på meg pga dette.
 

DeletedUser

Guest
De kan være sur så mye de vil ;)

Jeg leverte aldri info til NB ? Men jeg ga beskjed til deg at jeg hadde lyst og dra dit.
Så ryk og reis med det tullet ditt om at jeg har hvert spion o.l!
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
De kan være sur så mye de vil ;)

Jeg leverte aldri info til NB ? Men jeg ga beskjed til deg at jeg hadde lyst og dra dit.
Så ryk og reis med det tullet ditt om at jeg har hvert spion o.l!

Er verken sur, skuffa eller noe i den duren at all. Har da sett noen samtaler mellom deg og granpa :)
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nei, hvorfor skal jeg være sur nikko? =)
Vi spiller et spill og i et spill som dette er det lagt inn backstabbing, svik, tap, seier, vennskap og alt det andre jeg ikke gidder å ramse opp.

Bare håper du koser deg og føler deg mer hjemme der du er nå, enn du mest sannsynelig ikke gjorde ilag med oss ;)
 

DeletedUser

Guest
Nei, hvorfor skal jeg være sur nikko? =)
Vi spiller et spill og i et spill som dette er det lagt inn backstabbing, svik, tap, seier, vennskap og alt det andre jeg ikke gidder å ramse opp.

Bare håper du koser deg og føler deg mer hjemme der du er nå, enn du mest sannsynelig ikke gjorde ilag med oss ;)

Eneste grunnen til at jeg kom over til SUN i utgangspunktet var noen av spillerene fra BG. men nå har de slutta. Og de jeg gikk inn i BG for å spille med, spiller nå i NB :S
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Den storyen kjenner jeg til ;) Er vel derfor du adla den en by oppe hos NB inni CN her rundt forrige uke da?
 

bluewolf1818

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det var en dråpe i havet ;) litt kjipt å tenke på at du sendte ut over 200 angrep på meg for å sende de troppene der
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ellers så må jeg bare si at den lista der vær en av... vent.
DET ER den beste lista jeg har sett på forumet i no. noensinne!

Jeg hører ikke mye til deg Point taken. IG...
Men skal si at det er litt artig å følge med deg på forumet.
Godt jobbet! ;P

Hyggelig hyggelig! :)

Jeg er ikke så høyrøsta av meg egentlig, altså ingame. Holder meg til mine områder og vasser rundt i slummen der :p
 
Topp