Diskusjon rundt TW CHAMPION.

himawe

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
jaha Marita og Kristin. Blir nok en meget jevn kamp hvem som vinner det får man bare se.

Eivind/Invicta.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Vil bare ønske Svein lykke til nå. Dette blir spennende! :)

Jeg har da adlet byer av begge på¨Magmar kontoen og ikke vice versa :mehe: .
Men nei tror nok at dere vinner denne kampen da jeg trossalt har vært innaktiv store deler av v10 og derfor ikke fått vist hva jeg kan. Håper bare jeg får noen stemmer hvertfall :D Hadde kampen vært om 2-3 måneder hadde det kansje sett annerledes ut :)
 

DeletedUser

Guest
Dårligste begrunnelse jeg har sett på en god stund :p
Dessuten må du tenke på at dette er en kamp 1 vs 1, gråbyadling er ikke et tema.


Må si eg er helt enig her... å ta gråbyer vill ikke si at du har dårlige ferdigheter 1 vs 1... Men det er forskjel på å vokse på barbarer og å ta dem fordi ellers tar P0k3 dem!

Orgi LurifaXXX knuser Helga 1 vs 1 ;)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Magmar vs Cofagrigus Thomas og Simon tar den ! Svein har nok ikke gitt så mye som han har lovet men Arcon har løftet kontoen!


Håper du kødder med meg !? Den uken jeg var hjemme gikk jeg fra rank 26 til rank 14 på egenhånd! På 1 uke! Eneste på .no som vokste raskere en meg var Munchern som vokste type 500 k på ei forbanna uke!

Etter det har jeg å Arcon vært meget 50 50 % delaktige i den videre veksten.

Men at jeg ikke har gitt så mye som jeg har lovet har den enkle forklaringen av at det ikke er lett å spille tw på pc'er med Internett explorer her offshore, og at jeg har vært uten pc hjemme en god stund. Men at Arcon har vært alene om den siste tids storvekst blir feil!
 

DeletedUser

Guest
Mye jevnere stemming så langt i denne runden. Mulig vi får en "cupbombe" også :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jeg har da adlet byer av begge på¨Magmar kontoen og ikke vice versa :mehe: .
Men nei tror nok at dere vinner denne kampen da jeg trossalt har vært innaktiv store deler av v10 og derfor ikke fått vist hva jeg kan. Håper bare jeg får noen stemmer hvertfall :D Hadde kampen vært om 2-3 måneder hadde det kansje sett annerledes ut :)

Når adlet du by av meg? ikke på v5 hvertfall..
 
Topp