Diskusjon rundt TW CHAMPION.

DeletedUser

Guest
Stillinga sålangt i stemminga:

Hydreigon vs Invicta 11-4
Kayare vs King of the Rim 6-7
Munchlaxxx vs Soulhunter 6-8
Real Steel vs Donnes 7-6
LuriFAXXX(Orig.) vs Helga 12-3
Igglybuff vs Schizo 6-8
Magmar vs Cofagrigus 8-5
Aerodactyl vs -lillith- 8-5

MYE jevnere kamper denne runden ;)
Få inn flere stemmer her!
 

DeletedUser

Guest
ja for ser jo ka du tenker med her.... min mening, mitt innlegg..ka du mener e meg totalt likegyldig, invicta har ligget i toppen all the way, ingen kan argumentere i mot det.. i tillegg mener eg de sitter på mer skills.... har sett hva alle pater kan BÅDE på v 10 og andre verdener... eg står for det innlegget..
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Det skal du få!

Men Sier min mening, og det er vel meningen i en diskusjons tråd!
Men selv om man ligger på toppen betyr det ikke det er fortjent!
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
ja for ser jo ka du tenker med her.... min mening, mitt innlegg..ka du mener e meg totalt likegyldig, invicta har ligget i toppen all the way, ingen kan argumentere i mot det.. i tillegg mener eg de sitter på mer skills.... har sett hva alle pater kan BÅDE på v 10 og andre verdener... eg står for det innlegget..


Greit invicta er god, er han bedre en Myh og Kristin? Nei desverre... Jeg liker Eivind meget godt. Og har ikke noe imot resten av folka på invicta, men Myh og Kristin er desverre bedre krigførere :)
 

himawe

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Har aldri kjempet mot Myh så kan ikke argumentere på det ene eller det andre.

anyway så har jeg trukket meg fra v10 ^^
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Gir deg allerede?

Trødde dere cleara area jeg:p

Men vi clearer area :D

GO P0k3!!!(giggle)
 

DeletedUser

Guest
Neste runde kommer til å bli bare 3-4 dager, siden det virker som folk har stemt ferdig allerede.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Stemmer for lenger runder forsåvidt jeg o_O Da får spillerne tid til å vise seg litt frem i mellom rundene ! :)
 

DeletedUser

Guest
Okok, om dere treiginger vil ha tid, så skal dere på nøyaktig en uke neste gang. Jeg er for snill...
 

DeletedUser

Guest
Nå er vi inne i siste døgn med stemming på runde 2. Noen flere som vil stemme, og kanskje være forskjellen på hvem som går videre..? Da må det handles meget snart! :)
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
King of the Rim vs Magmar Folk flest ser ut til å stemme på Magmar, men jeg satser pengene mine på kongen av rim siden jeg mener at magmar er overrated og at førstnevnte har prestert veldig godt på v10.

Ikke for å virke bitter, men du har stemt imot oss gjennom hele "turneringen". Og jeg er rimelig sikker på at det er fordi vi var "frekke" mot deg på PM elns. Stemmer dette? :)
 

DeletedUser

Guest
Ikke for å virke bitter, men du har stemt imot oss gjennom hele "turneringen". Og jeg er rimelig sikker på at det er fordi vi var "frekke" mot deg på PM elns. Stemmer dette? :)

Neida, du virker ikke bitter i det hele tatt :)
Synes ikke dere var frekke mot meg på PM, dere er selvsikre og det er et pluss, har en stor overdose med selvtillit selv.

Har bare stemt etter det jeg tror og mener er riktig hittil på v10. Jeg har heller ikke hatt erfaring med dere utenom den lille bølgen med fakes for en stund tilbake.

Men det er valgfritt hvem man vil stemme på og dere har rett og slett blitt stilt opp bare med sterke folk hittil, men dette er da bare min mening. :)
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Ikke for å virke bitter, men du har stemt imot oss gjennom hele "turneringen". Og jeg er rimelig sikker på at det er fordi vi var "frekke" mot deg på PM elns. Stemmer dette? :)

Han er som meg på v9. Imot gard for alt d var verdt.... å d uten egentli en grunn.

Vil forrsten si at denne runden ble veldig "uåpen" da de fleste stemmer d same
 

DeletedUser

Guest
tja... tw champ har vel ikkje ofte vært en seriøs greie.... se bare på noen av kommentarene...ikkje lett å skjønne seg på, de fleste motsier seg selv i hver setning.. ka mener du med mest realistiske i area munch?
 
Topp