Diskusjon rundt TW CHAMPION.

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
At de har selvinnsikt, og forstår når de må ha deff, og når de kan ha mer off. Og også at angrepene står i stil til sammensetningen, slik at man ikke kan avskrive angrep så lett.
 

DeletedUser

Guest
Dævva når jeg så at det var noen som klagde over TK byer.. De er så sykt nyttige:)!
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ja, jeg brukte Tk i O byene mine.. Var jo tydelig at det funket ganske bra når jeg var på LuriFAXXX? :confused::confused::confused: Snipe fra de kunne jeg, stacke fra de kunne jeg, og nuke fra de kunne jeg.. Kostnadene ble riktignok høyere, og den generelle angrepsstyrken vesentlig svekket, men så var det også med på og holde hodet mitt "over vannet". Det reddet meg så mange ganger, så ja, jeg liker TK i O byer når hele kontoen er på front :). Men det handler mer om og tilpasse seg sin egen spillestil, noe jeg syns at jeg håndterte relativt greitt.

Anyhow - tilbake til BF3 og Skyrim, C YAH
 

DeletedUser

Guest
Ja, jeg brukte Tk i O byene mine.. Var jo tydelig at det funket ganske bra når jeg var på LuriFAXXX? :confused::confused::confused: Snipe fra de kunne jeg, stacke fra de kunne jeg, og nuke fra de kunne jeg.. Kostnadene ble riktignok høyere, og den generelle angrepsstyrken vesentlig svekket, men så var det også med på og holde hodet mitt "over vannet". Det reddet meg så mange ganger, så ja, jeg liker TK i O byer når hele kontoen er på front :). Men det handler mer om og tilpasse seg sin egen spillestil, noe jeg syns at jeg håndterte relativt greitt.

Anyhow - tilbake til BF3 og Skyrim, C YAH

SO TRUE. =)! Det er en grunn til at han her blir sett på som en god spiller, mens andre tullinger ikke blir det ^_^!
 

DeletedUser

Guest
Kan jo også legge til at LuriFAXXX(Orig.) = Megselv og Kenn93x som duals. Og en herlig duett vi hadde, Kenny ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja, jeg brukte Tk i O byene mine.. Var jo tydelig at det funket ganske bra når jeg var på LuriFAXXX? :confused::confused::confused: Snipe fra de kunne jeg, stacke fra de kunne jeg, og nuke fra de kunne jeg.. Kostnadene ble riktignok høyere, og den generelle angrepsstyrken vesentlig svekket, men så var det også med på og holde hodet mitt "over vannet". Det reddet meg så mange ganger, så ja, jeg liker TK i O byer når hele kontoen er på front :). Men det handler mer om og tilpasse seg sin egen spillestil, noe jeg syns at jeg håndterte relativt greitt.

Anyhow - tilbake til BF3 og Skyrim, C YAH

Det er mulig at det hjalp med å holde hodet over vannet, men det som ikke var så gunstig er at du ikke kunne bruke disse "offbyene" når jeg hadde lyst til å motaksjonere tilbake. Om man trenger mer deff mener jeg at man kan øke OFF/DEF forholdet enda mer isteden, lite vits i å ha "offbyer" du nekter å bruke til angrep.
 

DeletedUser

Guest
ca 12t før kvartfinalene avsluttes ligger det slik an;

Hydreigon vs Aerodactyl 14-4

King of the Rim vs Magmar 6-11

Munchlaxxxx vs Igglybuff 14-2

Real Steel vs LuriFAXXX(Orig) 2-14
 

DeletedUser

Guest
Bare 15min igjen nå, så jeg har tatt meg den frihet å foretatt trekning av semifinaler allerede.
Med hjelp av Mr Muto på vår v1-chat, så ble det slik;

Vinner av Real Steel vs LuriFAXXX(Orig) -VS- Vinner av King of the Rim vs Magmar

og

Vinner av Hydreigon vs Aerodactyl -VS- Vinner av Munchlaxxxx vs Igglybuff
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Her har dere da statestikken jeg snakket om.


Statestikk P0k3 Nord:


Side 1:
Spillere: Magmar
Side 2:
Stammer: AREA

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 78
Side 2: 7
Forskjell: 71

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 707,580
Side 2: 54,698
Forskjell: 652,882

chart



Side 1:
Spillere: Supreme
Side 2:
Stammer: AREA

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 71
Side 2: 38
Forskjell: 33

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 674,453
Side 2: 352,961
Forskjell: 321,492

chart


Side 1:
Spillere: Aerodactyl
Side 2:
Stammer: AREA

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 40
Side 2: 23
Forskjell: 17

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 369,478
Side 2: 234,386
Forskjell: 135,092

chart


Side 1:
Spillere: Igglybuff
Side 2:
Stammer: AREA

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 37
Side 2: 17
Forskjell: 20

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 319,821
Side 2: 162,550
Forskjell: 157,271

chart
 

DeletedUser

Guest
Fin statistikk, absolutt. Og ære til deg og Simon for den!
Men.. Jeg må si meg uenig i at "vi ga opp". Det indikerer at vi ikke tålte presset som kom imot oss, noe vi absolutt tålte. LuriFAXXX stod sterkt i vinden og raget høyt på ODD-ranken da vi spilte, samtidig som vi så godt som aldri mista byer, selvom dere var mange som angrep. All kred til dere for at dere fungerer meget godt som en lagmaskin, iallefall for oss utenifra. Dog, da både jeg og Kenneth ga oss, på to forskjellige tidspunkt, var vi ikke under press på noen måte.
Men 1 vs 1 ville vi tatt lurven av de aller fleste av dere, det er jeg rimelig sikker på. Desverre for oss, er tw et lagspill, mens TW-Champion derimot er en individuell "øvelse" som vi absolutt fortjener å komme meget langt i :p
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Ja, dere stod i mot bra med press. Men som tidligere nevn brukte dere også deff i offbyene deres. Og det sier vel litt om hvor masse deff dere hadde.
Sier ikke at det er en dårlig prestasjon det dere gjorde. Men det ville vært en større prestasjon om dere hadde hatt mer off.

Ja, dere fortjener nok å komme langt. I tillegg mener jeg at det jeg har vist på denne verdnen fortjener å få minst like oppmerksomhet som det dere fikk til.
Heldigvis er det flertallet som bestemmer, og den som fortjener og vinne blir nok stemt på :)
 

DeletedUser

Guest
Vi er i semifinale her, ingen kan vel si at noen av de 4 gjenstående er dårlige :)

Vi kjørte jo selvsagt ikke tk i alle off-byene våre hele tida, det var vel mer fordi Kenneth følte det var nødvendig til f.eks sniping, noe som er meget smart trekk i mine øyne. Men slike taktiske beslutninger er ikke noe som er en fasit, det kommer an på situasjon. Og om Kenneth redda byer med den stilen, så vil jeg vel si at det var smart beslutning, er du ikke enig?
 

DeletedUser

Guest
Fin statistikk, absolutt. Og ære til deg og Simon for den!
Men.. Jeg må si meg uenig i at "vi ga opp". Det indikerer at vi ikke tålte presset som kom imot oss, noe vi absolutt tålte. LuriFAXXX stod sterkt i vinden og raget høyt på ODD-ranken da vi spilte, samtidig som vi så godt som aldri mista byer, selvom dere var mange som angrep. All kred til dere for at dere fungerer meget godt som en lagmaskin, iallefall for oss utenifra. Dog, da både jeg og Kenneth ga oss, på to forskjellige tidspunkt, var vi ikke under press på noen måte.
Men 1 vs 1 ville vi tatt lurven av de aller fleste av dere, det er jeg rimelig sikker på. Desverre for oss, er tw et lagspill, mens TW-Champion derimot er en individuell "øvelse" som vi absolutt fortjener å komme meget langt i :p

Haha, fikk dette negative ryktet på denne posten;
"01.07.12 21:42 - Selvdigger"

Siden jeg ikke vet hvem du er, så skriver jeg svar til deg her;
Det har ingenting med selvdigging å gjøre. Jeg synes jeg er en habil tw-spiller, noe mange andre også synes, så derfor er det vel noe sannhet i det?
Sammen med Kenneth, en kar som passa godt sammen med meg iom at vi har forskjellige ferdigheter, ble vi et godt dual-par. Dette er ikke bare noe jeg mener, dette er fakta. Og jeg er ikke blandt dem som mener at man ikke skal våge å si hva som man synes er bra ved egne prestasjoner o.l. Janteloven er utgått, move on!
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jada, jeg er noob som kjører TK i O byer, men det var da nok til og stoppe alt av angrep som kom fra p0k3 (adels that is) (wasntme). Ønsker jo også og legge til at vi hadde en relativ god statestikk mtp at vi var de eneste som kjørte på egen front, samt en litt snodig form for oppsett i O byene.. Synd at de nye eierene ikke følgte opp det gode arbeidet jeg og Robert hadde lagt i grunn for kontoen, men sånn er det jo med den saken.

God natt :).
 

DeletedUser

Guest
Etter enda et selvdigging-ryktepoeng i minus, kan jeg vel skryte litt av motstanderen vår også.

07: Magmar vs Nolaw

Magmar vs Cofagrigus - Jeg tror jeg er enig med grunnlaget til Svein, og stemmer på Thomas her.

King of the Rim vs Magmar - Som nevnt tidligere, har jeg ikke mye erfaring med king of the Rim(såvidt jeg vet), men Thomas og Simon er farlig gode. Så jeg tror de ville tatt denne.

Det er ikke dårlige spillere som er blitt utslått her, så all ære til dere for å ha kommet til denne semifinalen. Som btw er sykt jevnt!
 

DeletedUser

Guest
Lykke til i avstemmingen mot en som har kjempet hele veien i V10 mot en som var heldig i oppstart ! GO GO !
 
Topp