Diskusjon rundt TW CHAMPION.

DeletedUser

Guest
For å holde avstemingstråden ren som mulig, så foreslår jeg at man diskuterer de forskjellige rundene her istedet ;)
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Må gi deg skryt for å holde deg mer serriøs en visse andre som lager disse greiene :p
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Herlig jobba robert :) Godt tiltak :)

Liker også at du nevner i tråden at det skal stemmes utifra hvem som vinner en kamp 1 v 1 med like forutsetninger! Altfor mange som glemmer dette når det gjelder Tw champion og stemmer etter poeng.

Mulig når vi nærmer oss di siste rundene at kun stemmer med begrunnelse telles med for å unngå useriøse fanboys osv ? En begrunnelse burde alle kunne gi uansett.
 

DeletedUser

Guest
Bra forslag der, Svein. Men skal tenke litt på den med tvungen kommentar ;)
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Når vi vurderer. Skal det tas hensyn til at noen spiller med dual og andre ikke? 1v1, er det 1 person mot 1 person, eller 1 konto mot 1 konto?
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Det varierer vell hvordan de er blitt nominert ?

Er kontoen nominert som nåværende, gjelder det de spillerne som er på kontoen atm, og da også med duals.
 

DeletedUser

Guest
det er 1 konto vs 1 konto, ja. er vel mest naturlig?
 

DeletedUser

Guest
Mye gode spillere representert, vanskelig å kåre noe klar vinner her ;)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Jeh, veit ikke helt om jeg tør å stemme i neste runde om alle som fortjener å gå videre gjør det..
 

DeletedUser

Guest
varanior08 skrev:
er temperamentet til Simon. Da han tidligere har vist at han kansje blir litt for engasjert og angriper litt uten å tenke seg om

Hva i..!? :(
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Jeg holder ham i tøylene!!! Neiforresten. Jeg lider av samme greia. Meeeen, det går så bra så. Vi ROCKER!!
Neida... Jeg bare tullejjj, vi er flinke. Men ikke best, enda :)

Menne, rundens vanskligste kamp, hvilken er det da folkens?
 

DeletedUser

Guest
Synes Scoutyy vs Real Steel er kanskje det jevneste oppgjøret.
The mad professor vs Donnes er også vanskelig å forutse om begge parter er opp imot sitt beste.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Nolaw vs Magmar er også uhyrlig vanskelig! en grunn til at jeg ungikk å stemme på den!

Nolaw er meget undervurdert på v10 og er en spiller av de sjeldne! For å si det slik tapte han med 3 eller 4 stemmer i tw champion mot Are og Wynja. Noe som også var det beste resultatet noen hadde mot Are og Wynja gjennom hele kåringen. Dette i seg selv sier litt om hvilken kapabel spiller Nolaw virkelig er. Tror en del vill få seg et ordentlig sjokk når de møter denne karen på slagmarka.

Det samme kan ikke helt sies om Magmar kontoen da. Da disse to karene kansje er litt mer frempå og bemerker seg litt mer på forumet så veit folk litt mer om hvem de er. Og derfor ikke fult så undervurdert (Selvom også her tror jeg mange vill gå på et sjokk for disse kara er bedre en mange tror.. Og det sier litt!) Tror dette ville blitt et fyrverkeri av en kamp. Da Magmar kontoen så til de grader behersker deffet sitt at det er på grensa til ulovlig. Når det heller ikke skonter på off ferdigheter har du noe som kan nærme seg en komplett konto.

Skulle nesten betalt penger for å se denne kampen :) 3 av .no's ypperste spillere :) Bare synd denne kampen kom så tidlig i konkuransen da begge kontoer fult fortjent kunne stått i en semifinale !
 

DeletedUser

Guest
Ca 12t før stemminga stenger er stillinga i diverse kamper slik;

Aerodactyl vs Deadlypsycho 19-1
Hydreigon vs Friba 18-0
Munchlaxxx vs Albatross 17-2
Igglybuff vs Merken 17-3
Soulhunter vs Yuma 16-2
Invicta vs Gruble 15-3
King of the Rim vs Pilgrim 14-3
LuriFAXXX(Orig.) vs RDI-rsr(Orig.) 14-5
Cofagrigus vs Poseidon 13-5
Schizo vs Mitler 12-6
Magmar vs Nolaw 11-5
The mad professor vs Donnes 7-12
Helga vs Ukjent Hero 11-7
Scoutyy vs Real Steel 6-10
Hulda vs -lillith- 7-10
Kayare vs ekans 10-8
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Vi hadde mest stemmer (party)

Men går det nestagang?

skal sette inn støttet da kanskje?
 
Topp