Diskusjon rundt TW CHAMPION.

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Kenneth: sup Stoffer, gidder du og stemme på meg mot Munch eller?

Ikke bare stemmer dere på dere selv x2 men i tillegg går dere rundt og snylter stemmer fra andre. Haha. Takk til kristoffer for både bekreftelsen og stemmen til Munch.
Munch har tross alt gjort seg fortjent til dette.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke snyltet noen stemmer, om noe har jeg fått et par imot fordi jeg visstnok er "selvgod" :p
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Kenneth Helleland: sup Stoffer, gidder du og stemme på meg mot Munch eller?

Ikke bare stemmer dere på dere selv x2 men i tillegg går dere rundt og snylter stemmer fra andre. Haha. Takk til kristoffer for både bekreftelsen og stemmen til Munch.
Munch har tross alt gjort seg fortjent til dette.

Kristoffer bestemmer da selv hvem han skal stemme på. Jeg stilte han bare et enkelt spørsmål om han ville støtte meg, er da ikke værre enn det? Til syvende og sist så er det vedkommende selv som skal gi stemmen som rangerer spillerene, ikke han som stiller smålige spørsmål :). Ser ikke helt det store poenget med og kjøre opp store omslag ang det, men så *host* er det jo deg vi snakker om.

Ja, Munch fortjener nok og vinne TW Champion V10, men jeg er fast bestemt på at både jeg og Robert hadde knust vedkommende i en 1v1. Hvorfor?

1. Jeg er en dårlig taper, noe som i og for seg gjør til at jeg...ikke taper, i frykt for at noe kan havne i motsatt side av i rommet.
2. Om jeg failer (noe som så klart ikke skjer, med mindre jeg får rullestoladel), så er Robert der og mekker. Nå vet jeg ikke hvem som er best av meg og Robert, men bare tanken på en fight imot han gjør meg svimmel.. Den ville foregått over laaaaaaaang tid siden begge er såpass balanserte spillere, og har så mye erfaring fra tidligere.
3. På et tidspunkt så regulerte jeg og Robert døgnrytmen vår sånn at kontoen var online døgnet rundt.. Det var en ganske interessan og morsom tid, men også krevendes. Lite søvn, mye aktivitet.
4. Luri var kontoen som hadde adla flest p0k3 byer når jeg ga i fra meg kontoen.. hmm hmm :)
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Kan vel bruke de samme argumentene jeg og hvis vi ser på kampen vår.

1. Jeg er en dårlig taper.
2. Om jeg failer så var simon der.
3. Jeg stod opp annenhver time for å sjekke incs på det groveste. Og var oppe dersom det var nye. Simon hadde tilgang på skolen.
4. Denne sier seg selv? :p

Syntes det er litt rart at du skal spørre om folk kan stemme på dere. Istede kan dere linke tråden til de som er intresserte? Jeg hadde lett vunnet Semifinalen om jeg hadde brukt samme "taktikk". Dessuten så er den stemmen som avgjorde Semifinalen stemmen fra Kenneth. Altså to stemmer fra LuriFAXXX kontoen.
Her har dere gjort det samme. Men denne gangen holder det nok ikke. Munch har ikke stemt han heller enda :)

Men joa. Som jeg sa i P0k3 chatten. Det er en dum konkurranse, hvem bryr seg?.....

...JEG BRYR MEG!!!!!!!!

:hmm:
 

DeletedUser

Guest
kenneth :O
du sletta meg som venn fra skype :(
tror du tar dette litt for seriøst... :rolleyes:
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Diskusjon rundt TW... 03.07.12 13:15 Jøsses, den der var jo riktig nødvendig :). Du har en dårlig attitude, noe som resulterer i et rødt poeng.. -Kenn

Nødvendig nok til å vise folk hvor tulling du er. Og om attituden MIN er dårlig. Da må du jammen se deg selv i speilet mr.
*PEWPEW*
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
kenneth :O
du sletta meg som venn fra skype :(
tror du tar dette litt for seriøst... :rolleyes:

Det skal ikke så mange hjerneceller til for og skjønne hvorfor (var ment som et kompliment (om du finner ut av det that is) )

Nødvendig nok til å vise folk hvor tulling du er. Og om attituden MIN er dårlig. Da må du jammen se deg selv i speilet mr.
*PEWPEW*

Jeg? Tulling? Håhå, se hvem som snakker, se hvem som snakker :).


Woop, kjent fenomen hos gjengen din dette her :/
[spoil]
internet_-_it_doesnt_make_you_stupid_it_just_makes_your_stupidity_more_accessible_to_others.jpg


[/spoil]

Nuvel, have fun med det nedverdigende snakket deres, jeg kaster meg av lasset ;).
 

DeletedUser

Guest
Det var dette med å skjære alle over samme kam Kenneth!!

Mener du virkelig at det der er noe som representerer hele Pok3?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Det var dette med å skjære alle over samme kam Kenneth!!

Mener du virkelig at det der er noe som representerer hele Pok3?

Hvert medlem representerer sin egen stamme, og det vet du utmerket godt. I denne situasjonen så er det vel mer rettet opp imot vedkommende som støtter situasjoner der de gjør et dårlig forsøk på og snakke dårlig om andre. Men ja, BF3 nå, go jul.
 

DeletedUser

Guest
Skjønner hvor du vil, men vi er vel ikke helt enige i forste del av den posten. Man representerer stammen når man utgir seg for å stå for en holdning stammen har. Ikke hvordan du med dine meninger forstår en setting. Imidliertid er det en veldig tynn line å balansere på, og ofte blir personlige meninger framsatt som stammens.

At noen i en stamme ikke alltid klarer å moderere seg er vel ikke til å komme unna. Vis meg den stammen som 100% kontroll på hva deres medlemmer sier ( i allefall de stammene som har mer enn 5 medlemmer (wasntme) )
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Argh, skulle akkurat til og leave WIC på V1 og linke opp imot stammenavnet..

Men ja, fint at du skjønner hvor jeg vil, så slipper jeg og skrive her flere ganger ;-).
 

DeletedUser

Guest
Selvom jeg er litt enig i at Munch bør vinne denne kampen fordi han er her fortsatt, så burde ikke det være den viktigste faktoren. Nå er jeg fullstendig klar over at det er en dyktig konto, så misforstå meg riktig.

Dog kommer da diskusjonen;
I fremtidige TW-Champs.. Er det da noe poeng å skrive opp originale eiere på kontoer, om det ikke er mulighet for å vinne uansett, mener jeg?
 

DeletedUser

Guest
Er ikke det at jeg ikke har tro på deres ferdigheter...

Mer at jeg kjenner jeg får mer og mer i mot disse konkurransene fordi de overhodet ikke klarer å holde seg innenfor de rammene de legger opp til. Det vi ser i denne konkurransen er en populistisk konkurranse mellom 2 parter som føler at de er best uansett HVA man har gjort og ikke gjort.

OG, denne konkurransen kom ALT for tidlig. Når du har spilt en verden i 4-5mnd og risikerer å vinne en TW champion for en verden, er det noe fundamentalt galt med hele oppsettet av konkurransen.
 

DeletedUser

Guest
Kristoffer bestemmer da selv hvem han skal stemme på. Jeg stilte han bare et enkelt spørsmål om han ville støtte meg, er da ikke værre enn det? Til syvende og sist så er det vedkommende selv som skal gi stemmen som rangerer spillerene, ikke han som stiller smålige spørsmål :). Ser ikke helt det store poenget med og kjøre opp store omslag ang det, men så *host* er det jo deg vi snakker om.

kenneth :O
du sletta meg som venn fra skype :(
tror du tar dette litt for seriøst... :rolleyes:

Det skal ikke så mange hjerneceller til for og skjønne hvorfor (var ment som et kompliment (om du finner ut av det that is) )


er det bare meg eller taler du to tunger nå? :':)forvirra:

Og var det åpenbart for alle her at du starta å hate meg sekundet jeg ikke stemte på deg, og det medførte at du sletta meg som venn på skype?
Prøver bare å stemme på den jeg synes fortjener mest å være champion. og begrunnelsen min var ganske fair.
 

DeletedUser

Guest
Måtte den beste vinne IG og ikke på sånne tullete missekonkurranser.
Teit når folk skal ende om med et lass av negative ryktepoeng og sletting av skype "vennskap" fordi folk ikke kan legge vekk at andre har en annen oppfattning av andres "dyktighet" fremfor deres egen.

Man blir bedømt utifra innsatsen man gjør i gjeldene verden og man kan ikke tro at man kan seile igjenom på noe de har oppnåd i andre verdner.


Men sånn bortsett fra det : Så ønsker jeg verdensfred og sånt (giggle).
 

DeletedUser

Guest
Tullete missekonkurranse eller ei, dette er noe av det som holder forumet nogenlunde levende. Om kun nødvendige og seriøse ting skulle få plass på forumet, ville det ikke vært mye aktivitet her :p

Uansett, ser ut som vi har en vinner, selvom det fortsatt er mulig å stemme, siden stillinga sålangt ligger på;

LuriFAXXX(Orig.) vs Munchlaxxxx 5-14


Synes det er fortjent at Munchen har fått så mange stemmer, så det er ikke av bitterhet at jeg skriver at jeg synes det er synd at en så god konto vinner med kommentarene "Fordi han fortsatt er her." så ofte.
Det skulle heller vært; "Fordi han kjørte over AREA sin front helt ifra starten og fortsetter med å adle fiendebyer i fleng, samt at OD'en er veldig høy, da spesielt ODd, som viser at det er ikke lettkjøpt det han har oppnådd."

Hadde, som Spiralis sa, vært utrolig gøy med en virkelig kamp mellom LuriFAXXX(Orig.) vs Munchlaxxxx dog :)
 

DeletedUser

Guest
Skal ikke si så mye på det du skriver, for det er som vanlig gjennomtenkt og bra :)

Det jeg derimot vil påpeke er kommentaren "fordi han fortsatt er her". Du mener det er en negativ vinkling, men vi kan snu det på hodet og si at han vinner fordi han ENNÅ ligger på 1.plass, som faktisk er en ganske enorm oppgave når man ser hva som rører seg rundt om på v10. Det er en hel del meget kapable spillere og mye innadling, men likevel holder altså Munch førsteplassen uten se helt store mengdene innadling. Det står det respekt av.
 

DeletedUser

Guest
Jeg mener at det er om ikke negativ vinkling, så er det ikke der fokuset burde være, uansett hvor useriøs denne missekåringen er.

Jeg ville heller fokusert på det positive kontoen har gjort, for det er nok av gode ting å ta av, enn å bruke noe tilnærmet likt "Fordi han er her enda."

Alt-i-alt er det en fortjent seierherre vi kommer til å få.
 

DeletedUser

Guest
Tror faktisk du misset litt essensen i det jeg mente. Som faktisk er noe positivt. Om du mener at det ikke er positivt å faktisk ligge der han gjør nå over så lang tid så vet ikke jeg hva som er positivt. Han er nr 1 på poengscore, usikker på om han er nr 1 på OD også, men har jo vært det i lang tid. At folk mener ene og alene at han bør vinne fordi kontoen lever, så ja... Da skjønner jeg

Likevel har jeg vel sånn sett sagt at denne kom for tidlig, selv hvor nobel tanken på å holde forumet i live var. For vi kårer jo på en måte her hvem som har kommet best i gang, og ikke hvem som gjorde det best over tid på v10.
 
Topp