Diskusjon via en tredjepart

DeletedUser

Guest
Det er meg en stor glede å få presentere denne tråd for dere.
Trådens hovedfunksjon er en saklig diskusjon mellom V8s forskjellige parter - til tider gjennom en tredjepart, meg.
Opphavet kommer som følge av at TSFS nylig har leid meg inn for å bedre forklare V8s fremtid, da de selv er fullt opptatt med forberedelser til den stadig nærmende epoken hvor de vil stå alene på slagmarken, uten en eneste diplomatisk relasjon.

Vel, da var innledningen unnagjort og min jobb som TSFS sin representant på dette forum er herved offisielt annonsert.




Det er nok kun de færreste som ikke har lest Verden 8 revolusjoneres i dag, på samme måte som det nok er kun de færreste som har forstått det som der ble skrevet.
Ettersom jeg er leid inn for å redegjøre for V8s fremtid på en måte så de fleste kan forstå ser jeg på det som nødvendig å gjennomgå Royal Flush sin post, og dekryptere den for den store masse.

Denne kunngjøringen er rettet til både spillere av 3.14, men også resten av Verden 8.

Vi har alle ventet på denne dagen, både allierte og fiender. Verden 8 er i ferd med å endres drastisk. Den mest velkjente alliansen på Verden 8, alliansen mellom 3.14 og TSFS er nå brudt, dette på initiativet av TSFS og stammens ledelse.

Begrunnelsen av dette initiativet er fremdeles ikke noe hokuspokus. Det gjenstår igjen 3 stammer på Verden 8 som utpeker seg som fremtidens stormakt; TSFS, 3.14 og WD. Sistnevnte har vi i TSFS ikke en praktisk angrepsradius da vi kun har 25 byer i kontinent 55 da denne uttaelsen ble skrevet. På denne begrunnelsen har vi i TSFS måttet tenke på både følelser og fornuft når det gjelder våre neste skytterskiver, derfor ble valget så enkelt som å avbryte alle våre allianser på Verden 8 og starte fra scratch.
De to første delene trenger ingen dekryptering, de er rett frem. Royal Flush kommer med en kunngjøring.

Del tre derimot, der er det mengder med informasjon.

Først: "...fremdeles ikke noe hokuspokus."
Hvilket vil si at det kun er foreløpig dette ikke er noe "hokuspokus", hvilket igjen vil si at det i fremtiden vil bli det. Derfor har TSFS allerede fraskrevet seg ansvar for alle fremtidige klager som vil måtte komme fra 3.14 eller andre vedrørende rammene rundt denne oppsigelsen.

Nest: "...ikke en praktisk angrepsradius..."
Hvilket ved å nevnes indikerer at det her er snakk om en fredning av WD, her i form av en ikke eksisterende allianse.

Det er flere ting her som kan dekrypteres, men av hensyn til diskusjonsverdi i tråden har TSFS gitt meg retningslinjer som tilsier at jeg ikke kan dekryptere mer av de tre øverste delene.

TSFS og 3.14 har hatt en god allianse, vi har gode venner på kryss/tvers av stammene og vi har hatt noen gode stunder på både i forum og i vår Skypechat. Vi er nå, som dette spillet presser oss i å være, på vei til å bli fiender. Mann mot mann, jern mot jern. Verden 8 er i ferd med å revolusjonere seg og jeg håper at både TSFS, 3.14 og WD ser frem til en lang og ærefull kamp mot seierspallen i Verden 8.

Dette er ingen krigserklæring, men heller et forsøk på å vekke litt liv og energi her i verden. Jeg har som en av medlemmene i TSFS aldri opplevd en real fight mot noen av disse stammene vi har erklært krig for. For å nevne noen eksempler så har ES, JFF-familien, THA, Cold, TD og ikke minst -PLAY- fallt som fluer etter vår massenuking. Hvilke stammer som står i den grønne kamparenaen om et halvt år er ikke lett å si, men jeg vil til slutt ønske våre venner og fiender masse lykke til videre på Verden 8, måtte jernet smies.

MVH
Barracuda
Diplomat og Duke i TSFS

I disse delene florerer det av krypterte beskjeder.
Blant annet skriver Royal Flush så fint: "TSFS, 3.14 og WD". Det er definitivt ikke en tilfeldighet at stammene ble ramset opp i akkurat den rekkefølgen, dette kan man lett se ved å ta en titt på et kart over V8 hvor man uthever de tre stammene. Av åpenbare grunner er TSFS og WD uthevet i samme farge, blå, og 3.14 i rødt. Det er nemlig helt tydelig at TSFS skal angripe 3.14 fra vest, mens WD skal angripe fra øst, derav plasseringer til henholdsvis venstre og høyre for 3.14.

Det er også tydelig at hverken TSFS eller WD har særlig tro på egne ferdigheter mot 3.14, når det nevnes en kamp mot seierspallen like etter at han ramser opp de tre stammene som utmerker seg på V8. De fleste tenker nå at TSFS havner først, det gjør ikke TSFS selv. Det er helt tydelig at de ser på seg selv som en sterk kandidat til sølv-plassen på V8s seierspall, mens WD tar bronse og 3.14 tar gull.

Som for de første delene er det også her gitt meg retningslinjer, derfor avslutter jeg nå en videre analyse og dekryptering av Royal Flush sin post.




Til tross for de åpenbare beskjedene som er blitt og kan blitt avdekket i Royal Flush sin post ser TSFS at mange på forumet vil ha flere håndfaste bevis før de godtar krypterte beskjeder, derfor har enkelte av TSFS sine medlemmer postet korte beskjeder som de færreste legger videre merke til, men forteller nøyaktig hva som kommer til å skje, og på den måte bekrefter det kryptere budskapet Royal Flush ytret med sin post.
På grunn av retningslinjer har jeg kun tillatelse til å fremlegge en av disse meldingene i denne posten, dette for å øke aktivitet på et flertall av trådene på dette forum.

Fakta at en krig starter Fredag den 20.05.2011

kl 1500, presis
Til opplysning for den uvitende er zippymaster medlem av 3.14, mens Bowski er medlem av TSFS.
Stort mer åpent enn dette kan man ikke spille, TSFS har lagt alle kort på bordet, og hatt sin siste fest med 3.14.
Her koste Royal Flush seg til det ytterste, noe man kan se her:
1.gif




Til slutt ble jeg bedt om å takke for de flotte tilbakemeldingene TSFS har fått, her vist med et eksempel.
Flott tiltak Creds til TSFS som har tatt initsiativet !


På vegne av TSFS
En Innleid Tredjepart
 

DeletedUser

Guest
Hvem av oss betaler deg? skal ikke ha noen inkasso varsel dumpende ned i post kassa her :/
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Må si jeg blir litt smigret når jeg ser på kartet :)

Føles godt å bli tatt på alvor for engangs skyld :D
 
Topp