disusjon for TW-champion

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
er kan vi diskutere ang TW-champion (srry at denne kom så tregt)
 
Sist redigert:

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Hører at nekelte mener hexx har vist mer og det er nok riktig. Men vil likavel informere om at Djinn hadde en front mot Elite på starten av V 22

http://gyazo.com/ac342444dabd4c673168c10238441879 der vi tok 5 byer mot elite da hadde djinn 2 byer ^^

http://gyazo.com/930f9f1fd61ff784a252a456af404362

Våres første erobringer TEA er understammen til Elite og var også med i krigen ^^ Bare slik at dere nye evt at djinn har også hatt en fron (som jeg egentlig ønsker vi skulle hatt endå :/
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Laget du virkelig en nytt innlegg bare for å kritisere andre fordi de ikke valgte deg Magnar? Hvor lavt kan du synke?

haha lagde den ikke for det egentlig var treg med den faktisk :p

Men la ut at vi har hatt en front noe som har blitt påpekt at vi ikke har hatt ^^
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Magnar ser at han kan ryke ut allerede så må gjøre noe for å sanke stemmer :O
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
JKS er en aldeles flink spiller men argumentet til Magnar var at han fortjente stemmen fordi han faket mens jeg nuket? :awesome:
For all del, hadde gitt JKS min stemme også om jeg kunne stemt på egen duel, men når en først skal argumentere for hvorfor en stemmer på vedkommende, har jeg vært borte i bedre argumenter.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Joda men vet lite om begge ser bare at jks har vært med aktiv totalt sett moy PMS
Nok en gang tar du feil og snakker ut av luft. JKS har vært kv og bidratt mot PMS, og faket, samt er jeg veldig sikker på at han har hjulpet med å nuke. Johan er en utrolig god lagspiller og har vist seg å være veldig samarbeidsvillig. Det er for all del ikke Johan jeg er ute etter å sette litt på spissen ved dette, men:

c2d02a06d4e026b711a74ea51def04d0.png

8588cc39bcb5b71285745af65a39b508.png

Som du ser, har Johan gjort en god jobb mot HOL, og det jeg nevnte ovenfor har han også bidratt mot PMS men ikke i samme grad som heskey accen. Beklager Magnar men det er ikke særlig gode argumenter :) Dette ligner bare mer og mer på en objektiv mening du har om meg, ettersom jeg sa du ikke var en særlig god leder. Hvis du kommer med de faktiske grunnene til at Johan fortjener stemmen mer, så skal jeg legge diskusjonen over noe så tåpelig (jeg som startet diskusjonen lol), helt flat.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Er etter hva jeg har opplevd på v 22 ^^ beklager viss du føler deg fornærmet av det

Føler meg for all del ikke fornærmet. Skal begynne å fake deg fremover, så blir jeg verdig din stemme :) clap clap for deg magnar, hvis du har så lite informasjon om begge kontoene så går jeg for at du stemmer blankt.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Føler meg for all del ikke fornærmet. Skal begynne å fake deg fremover, så blir jeg verdig din stemme :) clap clap for deg magnar, hvis du har så lite informasjon om begge kontoene så går jeg for at du stemmer blankt.

Jau men du kom vel aldri eller med en begrunnelse om hvorfor jeg var en dårlig leder så da rr vi vel komt like langt?
 
Topp