Diverse script erstatninger etter updaten

Status
Stengt for ytterligere svar.

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Var en tur innom forumet hos .net og fant et par scripts som ikke har fungert etter updaten.

Første er massetag for utgående:
Kode:
javascript:$.getScript('http://team.tribalwars.co.uk/scripts/cFRS_launch.js');void 0;
Brukes ifra kommandoer siden.

Neste er et bynavn endrer script:
Kode:
javascript:$.getScript('http://team.tribalwars.co.uk/scripts/nameVillages.js');void 0;

Fant et annet bynavn endrer script også:
Kode:
javascript:/*@contributor Lekensteyn <lekensteyn@gmail.com> @version 0.4.20101108*/void(function(){var l=(frames.main||self).document,h=prompt("Rename villages\n\n*Fill in {#k} for continent.\n*Fill in {#x} for x-coordinate\n*fill in {#y} for y-coordinate\n*Fill in {#xxx} for x-coordinate (1 will be 001)\n*Fill in {#yyy} for y-coordinate (1 will be 001)\n*Fill in {#c} for co\xf6rdinates\n*Fill in {#old} for old village name\n*Fill in {#nr} for village numbering. Next you will be asked how many numbers should be displayed(4 will result in 0001, 0002, etc)\n*Fill in {#cd} for xx.xx.xx notation.", ""), g=$('a.rename-icon').get(),n=g.length,e=1;if(h)if(h.length<3)alert("Use at least 3 characters");else{var o=/((\d{1,3})\|(\d{1,3}))\) .(\d{1,2})$/,f=0,c,b,k,a,m=/{#nr}/.test(h),p=/{#cd}/.test(h),j=function(i){return i>9?i>99?i:"0"+i:"00"+i};if(m){var d=prompt("How many digits should be used? (an input of \"4\" will result in 0001, 0002, etc)\n\nNot filling this in will result in no leading zeros (1,2,3,4,5,6,7,etc)\nIf the number of the village exceeds the amount of specified digits, it will use the entire number (ie 4 digits, village #12345 will be 12345, not 2345)", "");if(d)d=d.match(/\d+/);if((d=d?d*1:0)&&(e=prompt("Begin numbering at:",e)))e=e.match(/\d+/);e=e?e*1:0;var q=-1*d,r=Array(d).join("0")}for(;f<n;f++){g[f].click();y=$('.quickedit-edit input').get();a=$.trim($(y[f]).closest(".quickedit-vn").find(".quickedit-content").find("a").first().text()).match(o);b=h.replace(/{#c}/g,a[1]).replace(/{#x}/g,a[2]).replace(/{#y}/g,a[3]).replace(/{#k}/g,a[4]).replace(/{#kk}/g,("0"+a[4]).substr(-2)).replace(/{#xxx}/g,j(a[2])).replace(/{#yyy}/g,j(a[3]));k=y[f].value;if(m){c=""+e++;if(d>c.length)c=(r+c).substr(q);b=b.replace(/{#nr}/g,c)}if(p){c=j(a[2]).split("");a=j(a[3]).split("");b=b.replace(/{#cd}/g,a[0]+c[0]+"."+a[1]+c[1]+"."+a[2]+c[2])}if(k!=""&&k!=b){y[f].value=b.replace(/{#old}/g,y[f].value)}y[f+1].click()}}})()


Brukes ifra oversikter kombinert/produksjon siden (husk å merk av for å vise alle byer om du vil endre navn på alle byene.)

Disse er noe annerledes enn de som har vært brukt her før, så de trenger vell en egen godkjenning før de kan tas i bruk vil jeg tro?
 
Sist redigert av en moderator:

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
En forklaring på hva som gjør de annerledes hadde vært fint.

Vell, de ser ihvertfall helt annerledes ut, og har flere funksjoner enn de som tidligere har vært godkjent her på .no. Noe mer enn det vet jeg ikke, har ikke veldig mye peiling på scripts.

Poenget var egentlig bare at jeg fant noen som fungerte etter updaten, og at jeg hadde håpet disse kunne bli lov til å tas i bruk :)
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Det som er annerledes er vell strengt tatt at det er flere funksjoner den kan rename til, samt at grafikken ser litt annerledes ut. Jeg får dog ikke utgående tagger til å fungere.

Jeg legger ved noen bilder så du kan få se.

Renamescript nr. 1:
Kode:
javascript:$.getScript('http://team.tribalwars.co.uk/scripts/nameVillages.js');void 0;
f087f91dd17e41f9eb6b7460f817ec07.png



Renamescript nr. 2:
Kode:
javascript:/*@contributor Lekensteyn <lekensteyn@gmail.com> @version 0.4.20101108*/void(function(){var l=(frames.main||self).document,h=prompt("Rename villages\n\n*Fill in {#k} for continent.\n*Fill in {#x} for x-coordinate\n*fill in {#y} for y-coordinate\n*Fill in {#xxx} for x-coordinate (1 will be 001)\n*Fill in {#yyy} for y-coordinate (1 will be 001)\n*Fill in {#c} for co\xf6rdinates\n*Fill in {#old} for old village name\n*Fill in {#nr} for village numbering. Next you will be asked how many numbers should be displayed(4 will result in 0001, 0002, etc)\n*Fill in {#cd} for xx.xx.xx notation.", ""), g=$('a.rename-icon').get(),n=g.length,e=1;if(h)if(h.length<3)alert("Use at least 3 characters");else{var o=/((\d{1,3})\|(\d{1,3}))\) .(\d{1,2})$/,f=0,c,b,k,a,m=/{#nr}/.test(h),p=/{#cd}/.test(h),j=function(i){return i>9?i>99?i:"0"+i:"00"+i};if(m){var d=prompt("How many digits should be used? (an input of \"4\" will result in 0001, 0002, etc)\n\nNot filling this in will result in no leading zeros (1,2,3,4,5,6,7,etc)\nIf the number of the village exceeds the amount of specified digits, it will use the entire number (ie 4 digits, village #12345 will be 12345, not 2345)", "");if(d)d=d.match(/\d+/);if((d=d?d*1:0)&&(e=prompt("Begin numbering at:",e)))e=e.match(/\d+/);e=e?e*1:0;var q=-1*d,r=Array(d).join("0")}for(;f<n;f++){g[f].click();y=$('.quickedit-edit input').get();a=$.trim($(y[f]).closest(".quickedit-vn").find(".quickedit-content").find("a").first().text()).match(o);b=h.replace(/{#c}/g,a[1]).replace(/{#x}/g,a[2]).replace(/{#y}/g,a[3]).replace(/{#k}/g,a[4]).replace(/{#kk}/g,("0"+a[4]).substr(-2)).replace(/{#xxx}/g,j(a[2])).replace(/{#yyy}/g,j(a[3]));k=y[f].value;if(m){c=""+e++;if(d>c.length)c=(r+c).substr(q);b=b.replace(/{#nr}/g,c)}if(p){c=j(a[2]).split("");a=j(a[3]).split("");b=b.replace(/{#cd}/g,a[0]+c[0]+"."+a[1]+c[1]+"."+a[2]+c[2])}if(k!=""&&k!=b){y[f].value=b.replace(/{#old}/g,y[f].value)}y[f+1].click()}}})()
21306b16279c04e7ea309c9059c63012.png



Så en godkjenning av disse to scriptene burde ikke være noe problem å få til vil jeg tro?
 

DeletedUser

Guest
Det som er annerledes er vell strengt tatt at det er flere funksjoner den kan rename til, samt at grafikken ser litt annerledes ut. Jeg får dog ikke utgående tagger til å fungere.

cFRS virker den viss du filtrerer kommandoa i Filter tabben først, så bruker rename funksjonen i rename tabben. Antar at det er noe som blir lost in translation viss du bruker tag funksjonen.

Dessuten kan du jo dele utgående i Share, ve att scipte lagar tabeller du kan poste i stammeforum etc.

Så er jo et gull script som au børde bli gokjent.
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Det stemmer nok ja, men scriptet fungerer ikke sånn som det opprinnelig skal. På .net fungerer det nemlig uten endringer.
 

DeletedUser

Guest
Det stemmer nok ja, men scriptet fungerer ikke sånn som det opprinnelig skal. På .net fungerer det nemlig uten endringer.

Uten endringer?

Det virker da uten endringer her au. Fækk au tæggefunksjon tell å virke da je tikka bort "Only unnamed".

Men uansett virker det, å så vitt je kan se er detta det eineste scripte som kan tægge utgående kommandoer her på .no

:|
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Ja, det stemmer at scriptet fungerer sånn halvveis, men ikke 100% sånn som det skal. Dog ser jeg ingen grunn til at det ikke skal bli godkjent da som du sier, det er det eneste utgående kommando taggeren som ser ut til å fungere på .no.
 

DeletedUser

Guest
Har lagt inn noe av dette i boklistene, og resten legges inn når det er testet!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp