DN og TWR

DeletedUser

Guest
DN og TWR har fram til idag vært allierte i 3-4 månder, og ut ifra utaler fra DN sine medlemer så er vist denne alliansen over.

Grunnen til at jeg i det hele tatt tar meg tid til å skrive dette er at måten dette ble avsluttet er vel at DN ikke tålte å bli sagt nei til når det kom til adling av byer.
ganske så barnslig spørr du meg :p

DN ble ofte satt på plass når de tok seg friheter med adlinger i vårt terretorium, men det var sjeldent de faktisk respekterte dette. Meeen når det kom til adlinger i deres områder, ja, hva kan man si. Er jo selv under adling av ett DN medlem bare fordi jeg ligger i nærheten av hans terretorium, så det lå nok ganske i kortene å dolke oss i ryggen så fort "alliansen" var over.


Vil råde alle allierte av DN til å tenke seg om 2 ganger, ble vist i dag hvor falske de er.



Er ikke sur eller noe for at alliansen er over, bare påpeker hvor idiotisk hele opplegget egentlig var :p ...



Skulle gjerne pekt ut både den ene og andre spilleren som har vært værst mot meg personlig, men så vidt jeg har fårtsått innad stammen vår, så har de vært like patetiske alle mann :)




Godkveld til alle :)


mvh
 

DeletedUser

Guest
er det ikke det jeg alltid har sakt? ikke lurt å sammarbeide med DN ;) så skjer det sånn som dette :hmm:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes om at IP begynt med svart propaganda...lavmål.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hva regner du med myspace?

Om du hadde fulgt med så hadde du visst at vi har opphørt alle diplomatiske forhold med alle stammer foruten FU som vi har hatt et godt sammarbeid med gjennom nesten hele v9 og som vi vil fortsette å gjøre til vi går av med seieren.

Og det hjelper vel heller ikke at dere adler dere inn i områdene våres.

DN ble ofte satt på plass når de tok seg friheter med adlinger i vårt terretorium

Jeg har ikke fått en eneste PM fra dere om noe klagging angående at noen av medlemmene i DN har adlet på deres territorium, så å klage på det nå i ettertid er jo absurd.

Så det kan jo være greit neste gang å faktisk ta en prat hvis det skulle være klager til lederen og faktisk ikke de som gjør da det dere påstår er avtalebrudd.

Også er det vel greit å påpeke her til slutt at det er rart dette taes på offentlig forum før jeg overhodet har fått en PM, da viser dere jo hvor dårlige allierte dere har vært og da synes jeg det var smart av oss å avslutte vårt diplomati med dere.
 

DeletedUser

Guest
DN sin grunn for at de ikke er allierte lengre: for å sikre at de vinner
 

DeletedUser

Guest
Krig

Artigere er at dn erklærte krig mot oss bare pga denne tråden. Ser ut som om vi må ta andre diplomatiske forhold.

Minnes noe veldig lignende i verden 2 når jeg spilte før... Jaja, sikkert de samme egoistene som spiller enda :)))
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Artigere er at dn erklærte krig mot oss bare pga denne tråden. Ser ut som om vi må ta andre diplomatiske forhold.

Minnes noe veldig lignende i verden 2 når jeg spilte før... Jaja, sikkert de samme egoistene som spiller enda :)))

Hehe, ja, jeg husker deg på v2. Spionjævel (clapping)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Artigere er at dn erklærte krig mot oss bare pga denne tråden. Ser ut som om vi må ta andre diplomatiske forhold.

Minnes noe veldig lignende i verden 2 når jeg spilte før... Jaja, sikkert de samme egoistene som spiller enda :)))

Det blir vel i seneste laget å ta nye diplomatiske skridt. Men bedre sent enn aldrig.

Husker egentlig ikke deg fra v2, men da burde du vel ha lært litt siden da.
 

DeletedUser

Guest
Det blir vel i seneste laget å ta nye diplomatiske skridt. Men bedre sent enn aldrig.

Husker egentlig ikke deg fra v2, men da burde du vel ha lært litt siden da.

Mange husker meg mer ifra når Serigala sluttet og var under oppadling av Rome også steppet jeg inn og reddet brukeren... Minnes at jeg gjorde meg kjent både ene og andre stedet.

Som nevnt så var jeg jo i rome og spionerte :D
No hard feelings! :)
Skill verdener

uansett, dn, kan ikke få sagt hvor artig det var å lese krigs ærklæringen deres


Detaljer
Allianse The Wolf Renegades
Fiende Death is Near
Tittel Krenking på uforsvarlig måte
Start i dag klokken 09:24:04
Slutt ---
Varighet 8:22:47
Forumtråd http://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?p=265252&posted=1#post265252
Forklaring Dette har myspace mekka for dere.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Hva har egentlig dette med saken å gjøre? Mye artigere å sitte på lat siden og le av DN.. ^^,

Har egentlig ikke så mye med saken å gjøre nei, men siden du nevnte v2 husker jeg at jeg kicka deg fra Rome en gang i tida.

Skille verdner er greit det ja, men svik glemmes ikke vettu.

Har uansett ikke mye med saken å gjøre, hadde bare lyst til å nevne det ettersom du nevnte V2 og trakk linjer til det. Du må uansett forstå forskjellen på styrkeforholdet mellom din stamme og DN her, og dere hadde dessverre ikke pressmiddelet til å nekte oss å adle i kontinenter som vi faktisk dominerer.
 

DeletedUser

Guest
Har egentlig ikke så mye med saken å gjøre nei, men siden du nevnte v2 husker jeg at jeg kicka deg fra Rome en gang i tida.

Skille verdner er greit det ja, men svik glemmes ikke vettu.

Har uansett ikke mye med saken å gjøre, hadde bare lyst til å nevne det ettersom du nevnte V2 og trakk linjer til det. Du må uansett forstå forskjellen på styrkeforholdet mellom din stamme og DN her, og dere hadde dessverre ikke pressmiddelet til å nekte oss å adle i kontinenter som vi faktisk dominerer.

Når jeg nevnte verden 2 så tenkte jeg mer på de stammene som var drittsekker og stakk allierte i ryggen, tror du kjenner godt til dette siden du var i rome ^^ meen vi snakker jo om dn nå. Det er vel moralsk å respektere alliansen å tåle å bli sagt nei til uten at vi må bruke presse midler, trist at du idet heletatt nevner det..

Menmen, "myspace som har mekka dette for dere" hehehhe, ler enda :-D


:)
 

DeletedUser

Guest
En alliert som ikke bidrar, er ikke en alliert verdt å ta vare på.

mvh
Scar

Som ikke bidrar? Hm, rart at du sier det når dn trengte støtte så svarte hele twr og sendte alt de kunne for å hjelpe til .. Jaja...
 
Topp