DN og TWR

DeletedUser

Guest
Skal svare deg etter jobb zippymaster :) har alltid noe jeg skulle sagt
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Når jeg nevnte verden 2 så tenkte jeg mer på de stammene som var drittsekker og stakk allierte i ryggen, tror du kjenner godt til dette siden du var i rome ^^ meen vi snakker jo om dn nå. Det er vel moralsk å respektere alliansen å tåle å bli sagt nei til uten at vi må bruke presse midler, trist at du idet heletatt nevner det..

Menmen, "myspace som har mekka dette for dere" hehehhe, ler enda :-D


:)
Javel, hva skal det bety? Artig at du synes det er greit å lekke info til fienden fra din egen stamme, men det å si opp en enkel og ikke-fungerende allianse er verdens undergang. :rolleyes:
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Burde vel egentlig ikke kommentere dette, da det piner meg å må gi DN litt rett i denne saken. Men har det ikke altid vært den sterkeste rett som rår i dette gamet? Tror ikke mange stammer, som har hatt dominans, ka si seg fri for ikke å ha benyttet seg av dette. Og er vel heller ikke første gangen, at man hører syting fra stammer, som føler seg overkjørt.

Det som jeg finner rart......hvorfor ta denne saken opp her, uten å legge frem beviser for DN,s sin "umoralske" adfærd. Ville gjerne ha set kopier av pm,er, hvor det kommer mer tydeligt frem, at DN er noen små luringer!

For det som er lagt frem her, viser jo ikke annet enn en ganske vanlig opphør av allianse, og ikke noe annet.
 

DeletedUser

Guest
orker faktisk ikke å legge ut i det vide og brede, om dere tror på det som er sagt, er opp til dere selv ^^

Ville bare få ordet ut der at DN er ikke til å stole på :)


mvh
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
orker faktisk ikke å legge ut i det vide og brede, om dere tror på det som er sagt, er opp til dere selv ^^

Ville bare få ordet ut der at DN er ikke til å stole på :)


mvh

Om du ikke orker å dokumentere dine beskyldninger, hvorfor legger du det da ut?

Vil veldig gjerne tro på alt dårligt om DN, men bare litt bevis ville være bra (nod)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Hehe..

Ut ifra hva jeg har lest så er vedkommende veldig bitter, og skjønte at alt håp var tapt, mens han gjør et meget anstrengt og desperat forsøk på og få tilbake litt "ære" før V9 er over. Synd at valget ble og benytte forumet, der det tydeligvis blir tatt i buk store plakater for og svartmale DN for alt de eier og har. Yet again, dette er noe som ikke fungerer, selv om det er veldig søtt og troverdig for noobs som leser posten din. On the other side, takk for at du skaper litt liv og blust før V9 er over.

Jeg har ikke hatt direkte mye kontakt med TWR, untatt en konflikt nå på tampen. Det omhandlet 3 byer som var claimet. Som et stammemedlem, så tok jeg kontakt med vedkommende som hadde tatt byen, og ba han returnere denne i mot betaling i form av ressurser og eventuelle tropper. Xaarn (som jeg var i konflikt med), var meget villig til og finne en løsning på problemet sånn at begge sidene ble fornøyde, mens en annen kar på 40k ikke var like velvillig av seg. Om det var dette som utløste krigen kan jeg ikke svare på, men det er da litt rart at vedkommende ikke tok dette opp med diplomaten til DN om han såg på handlingene våres som fredssforstyrrendes/krigshissendes? Så kan det jo spekuleres i om stammelederen valgte 2 byer fremfor alliansen til DN.

Oh - Xaarn valgte og gå ut av stammen i protest mtp hvordan ledelsen i TWR har håndtert saken. Ut i fra respekt ovenfor vedkommende, og hvordan han ordlegger seg i forhold til visse andre, så vil han ikke bli utsatt for noen fientlig behandling fra de to nordligste spillerene i DN.

V9 nærmer seg slutten. Det handler om og få det riktige avsparket sånn at man kan "trille" seg inn til en lett seier, noe som DN gjør i nåværende øyeblikk. Skal bli spennende og se om IP klarer og trylle frem noen aksjon mot DN.. Hvem vet!
 
Topp