Dodgescript

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Kode:
javascript:Array.prototype.contains = function(obj) {var i, listed = false;for (i=0; i<this.length; i++) {if (this[i] === obj) {listed = true;break;}}return listed;};function getGameDoc() {getdoc = window.document;if(! getdoc.URL.match('game\.php')) {for(var i=0; i<window.frames.length; i++) {if(window.frames[i].document.URL.match('game\.php')) {getdoc = window.frames[i].document;}}}return getdoc;};units = Array('spear','sword','axe','archer','spy','light','heavy','marcher','ram','catapult','knight','snob');doc = getGameDoc();form = doc.units;inputs = form.getElementsByTagName('input');for (var i=0; i<inputs.length; i++) {if (inputs[i].type == 'text') {if (units.contains(inputs[i].name)) {next = inputs[i].nextSibling;do {next = next.nextSibling;} while (next.nodeType != 1);s = next.firstChild.nodeValue;insertUnit(form.elements[inputs[i].name], next.firstChild.nodeValue.replace(/\(/g, "").replace(/\)/g, ""));}}}

Sender ut alle tropper i byen din.
http://forum.tribalwars.net/showpost.php?p=2240318&postcount=4

Nei, det ligner ikke i det hele tatt på dette omstridte fakescriptet alle griner så fælt om. Den sender ut alle tropper i byene dine, og det er det. Ingen massefaker med alle troppene i byen sin.

edit: Jeg vil altså ha dette godkjent, ikke bare poste fordi jeg kan.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Dette er jo noe som forenkler forsvarsprosessen veldig mye...

I og med at å forsvare seg ofte er mye enklere enn å angripe så synes jeg det kan bli litt vel kjedelig med scripts som forenkler disse to prosessene...

Men skal taes opp til vurdering på lik linje med alle andre scripts når vi får noen som styrer showet her.
 

DeletedUser

Guest
først så skal ikke angrep forenkles fordi det er uretferdig, så skal ikke forsvar forenkles? samme som farming kan heller ikke forenkles.
 

DeletedUser

Guest
først så skal ikke angrep forenkles fordi det er uretferdig, så skal ikke forsvar forenkles? samme som farming kan heller ikke forenkles.

Vel det blir urettferdig å gjøre en av de delene enklere.... Og farming er enkelt!
 

DeletedUser

Guest
er ikke urettferdig når alle har muligheten til og gjøre det på nøyaktig samme måte.

og farmin er IKKE enkelt, spesielt vis man skal ha det effektivt og gjerne 5-6 ganger om dagen.
 

DeletedUser

Guest
er ikke urettferdig når alle har muligheten til og gjøre det på nøyaktig samme måte.

Isåfall bør vi godkjenne fakescriptet i samme slengen synes jeg.

og farmin er IKKE enkelt, spesielt vis man skal ha det effektivt og gjerne 5-6 ganger om dagen.

Og farming må du bare ta deg tid til om det skal gjøres effektivt...

Eventuelt kan du lime inn en kommando om å gjenta angrepet i hurtigbaren...
 

DeletedUser

Guest
Kode:
javascript:Array.prototype.contains = function(obj) {var i, listed = false;for (i=0; i<this.length; i++) {if (this[i] === obj) {listed = true;break;}}return listed;};function getGameDoc() {getdoc = window.document;if(! getdoc.URL.match('game\.php')) {for(var i=0; i<window.frames.length; i++) {if(window.frames[i].document.URL.match('game\.php')) {getdoc = window.frames[i].document;}}}return getdoc;};units = Array('spear','sword','axe','archer','spy','light','heavy','marcher','ram','catapult','knight','snob');doc = getGameDoc();form = doc.units;inputs = form.getElementsByTagName('input');for (var i=0; i<inputs.length; i++) {if (inputs[i].type == 'text') {if (units.contains(inputs[i].name)) {next = inputs[i].nextSibling;do {next = next.nextSibling;} while (next.nodeType != 1);s = next.firstChild.nodeValue;insertUnit(form.elements[inputs[i].name], next.firstChild.nodeValue.replace(/\(/g, "").replace(/\)/g, ""));}}}

Sender ut alle tropper i byen din.
http://forum.tribalwars.net/showpost.php?p=2240318&postcount=4

Nei, det ligner ikke i det hele tatt på dette omstridte fakescriptet alle griner så fælt om. Den sender ut alle tropper i byene dine, og det er det. Ingen massefaker med alle troppene i byen sin.

edit: Jeg vil altså ha dette godkjent, ikke bare poste fordi jeg kan.


Hvor blir troppene sendt da :confused:
 

DeletedUser

Guest
Dette er jo noe som forenkler forsvarsprosessen veldig mye...

I og med at å forsvare seg ofte er mye enklere enn å angripe så synes jeg det kan bli litt vel kjedelig med scripts som forenkler disse to prosessene...

Men skal taes opp til vurdering på lik linje med alle andre scripts når vi får noen som styrer showet her.
Er det så forferdelig enkelt å forsvare seg mot backtiming, eller har du bare aldri måttet forsvare deg mot en kompetent angriper?

er ikke urettferdig når alle har muligheten til og gjøre det på nøyaktig samme måte.

og farmin er IKKE enkelt, spesielt vis man skal ha det effektivt og gjerne 5-6 ganger om dagen.

Farming er enkelt. Jeg kan sende ut 60 angrep på 1-2 minutt, kun så treigt pga at det tar tusen år å loade. Noen hundre tar altså sånn 5-6 min om man er godt organisert :)

Hvor blir troppene sendt da :confused:

Det velger du selv...
 

DeletedUser

Guest
Mye bedre!
Det eneste du trenger å gjøre er å trykke OK.

1. Dette er en innebygd kommando i TW så dette er ikke et script, så godkjenning behøves ikke.
2. Det er mye raskere en trådstarter sitt script da du slipper å trykke på scriptet og deretter angrep.

@
Kode:
{game}game.php?village=$2&screen=place&try=confirm&type=all&report_id=[COLOR="Red"]xxxx[/COLOR]
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Mye bedre!
Det eneste du trenger å gjøre er å trykke OK.

1. Dette er en innebygd kommando i TW så dette er ikke et script, så godkjenning behøves ikke.
2. Det er mye raskere en trådstarter sitt script da du slipper å trykke på scriptet og deretter angrep.

@
Kode:
{game}game.php?village=$2&screen=place&try=confirm&type=all&report_id=[COLOR="Red"]xxxx[/COLOR]

aye to that
 

DeletedUser

Guest
men kanskje du kan bli den første til og svare meg på dette spørsmålet:

hvorfor nekter dere så mye scripts? vis jeg ikke tar HELT feil, så vis scripts blir mere atraktivt for folk og bruke så vil flere kjøpe premium også...

kan ta feil nå (siden jeg ALTID har premium) er ikke scripts en innebygd fordel med premium?
 

DeletedUser

Guest
men kanskje du kan bli den første til og svare meg på dette spørsmålet:

hvorfor nekter dere så mye scripts? vis jeg ikke tar HELT feil, så vis scripts blir mere atraktivt for folk og bruke så vil flere kjøpe premium også...

kan ta feil nå (siden jeg ALTID har premium) er ikke scripts en innebygd fordel med premium?

Scripts som utførerer mer enn en handling per klikk er vi jo forutrettet til å avvise med det regelverket som gjelder idag.

I tillegg så er det mange mennesker som av ulike grunner ikke kan kjøpe seg premium, noe vi da prøver å ta hensyn til.

I tillegg til manglende kompetanse på dette området så kommer ofte frykten for å gjøre feil. Det vil si at for eksempel jeg personlig ikke vet en skit om hvordan disse scriptene fungerer, og når jeg henvender meg til andre med litt mer peil på saken så kan det ta litt tid før de gidder å sette seg ned for å forklare meg det skritt for skritt.
 

DeletedUser

Guest
Mye bedre!
Det eneste du trenger å gjøre er å trykke OK.

1. Dette er en innebygd kommando i TW så dette er ikke et script, så godkjenning behøves ikke.
2. Det er mye raskere en trådstarter sitt script da du slipper å trykke på scriptet og deretter angrep.

@
Kode:
{game}game.php?village=$2&screen=place&try=confirm&type=all&report_id=[COLOR="Red"]xxxx[/COLOR]

Men da må du ha en for hver by må du ikke? Eller har jeg misforstått helt her?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Åh herregud så teit jeg er. Du skjønner, jeg drev og prøvde på den shiten der i sted (har enda den tabben oppe) men den sendte meg jo alltid til samme byen som i rapporten. Hvorfor? Fordi jeg ikke hadde skiftet by.:p
 

DeletedUser

Guest
nå kan jeg være barnslig, men har lyst og teste scripts, er enda ikke et som har blitt lovelig som er NOE nyttig for min del. ikke på dette tidspunktet enda i vert fall.. bare dette dodgescripte høres interesangt ut og kunne ha, (men vent, sparer nå et par sekunder på det, så blir nektet-.-)
 

DeletedUser

Guest
Dodgescript ???

Kan ikke kalle det et dodgescript da ettersom at det bare velger alle enhetene i en by. Du må jo selv velge koordinater i byen osv.

Det kan jo også brukes til nuke, altså velge alle enheter og lime inn koordinater og send tropper. :)

Correct me if i'm wrong!
 

DeletedUser

Guest
Selvfølgelig. Men jeg gadd ikke å lage noen fancy tittel, så da ble det sånn. Litt misvisende ser jeg nå, men men.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp