Dominator - sondrekul

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Lenge siden forrige intervju, og nå er det kommet et nytt et, hope you like it :) ENJOY:D

__________________

Fortell litt om din TW historie?

Ja jeg begynte for som ca 3 år siden på v1 på denne kontoen her:

http://no.twstats.com/no1/index.php?page=player&id=10683 ilag med enn venn,men det var for vanskelig så vi slutta, så begyne han igjen 1/2 år sendere på sondrekul igjen på v7 det var da selve tw karrieren begynte

v7
http://no.twstats.com/no7/index.php?page=player&id=10683
Jeg spilte ilag med han da også, men jeg forsto hvordan tw egentlig gikk ut på. Etterhvert kom jeg inn i enn stamme som het val som jeg lærte meg mye ting på og ei stund senere laget jeg faktisk egen stamme, men ble kalt enn idiot og noob der også og fikk meg etter hvert langt i kulda, men etter jeg ble adlet, søkte jeg meg inn på camorra:
http://no.twstats.com/no7/index.php?page=player&id=496314 og spilte der og ble med i noble/nobel og der lærte jeg meg og snipe/sende tog og disse diverse tingene som man må kunne for og nå langt i enn tribalwars karriere, men der ble jeg kicka fordi jeg fikk pw fra enn annen konto så jeg gadd ikke mere før jeg begynte på v8 :)

V8:

v8 Det var der jeg slo gjennomfor fult etter jeg og enn som het Aslak starta opp og fant fort ut av vi skulle søke oss inn til 3.14 og vi fikk ett ja og da begynte det for fult og det skulle jammen ikke bli mere enn 8ende plass der noe jeg er veldig stolt over :)
Jeg og Aslak stod opp 1-2 timer hver natt for og farme og disse diverse tingene for og nå langt :)
Mange sier jeg ikke hadde laget denne kontoen men det er løy og bedrageri! Jeg ble godt kjente med de fleste i 3.14 og vi knuste jo så og si va som helst motstand som prøvde seg på så da den lå ann til og bli ferdig var jo det snart v9, men eg hadde ikke tida til den så satset på v10 :) Etter hver ble jeg til og med leder i 3.14 og kom på 8ende plass :)
http://no.twstats.com/no8/index.php?page=player&id=498245

V10:
Jeg startet på mr.yoda der, men det gikk egentlig bra på starten , men fikk fort fiender der og vi starter faktisk en egen stamme som gjorde det nokså bra i starten der, men vi fant fort ut at det ikke gikk så vi ga opp, jeg prøvde og søke meg til både p0k3 og area, men fikk ett blankt nei, men etter jeg ble adlet sluttet jeg med tw i noen uker før jeg kom inn på igglybuff!Jeg ble tatt innpå igglybuff og når jeg kom innpå kontoen der ble jeg tatt inn av are som jeg spilte med på v8, jeg var tilog med hjelper av are som sat i ledelsen og jeg synest det var morrosomt, men Are ble etterhvert dessverre inaktiv, og det så ut ei stund at igglybuff skulle bli nuket ned når jeg var i tyrkia og are var i allefall ikke aktiv, huff og huff, men fikk jeg hjelp av Kristin etterhvert måte jeg hente dual på v10 og da hente jeg reborn etter 2/3 månader så vi kom også på 8ende der også :)
Hadde mine beste tider på v10 helt klart
http://no.twstats.com/no10/index.php?page=player&id=516979

v11:Jeg joinet reborn da dominator var på 100k og etter det har jeg og reborn nuket og adlet trutt og jevnt :) Vi har stått på hverdag vi har vært på og adlet og farmet :) Og det gjør jo susen det :)
Har hadd enn fantastisk tid på v11, men nå er jeg så og si kun aktiv på v11 og v12 + v21 på .se :)
Jeg tror vi kommer til og kose oss på v11 i Bnp :)

Jeg har ikke alltid hadde det så lett med og få meg inn i alle stammer siden jeg vært uvenn med flere stammer og folk, er egentlig flink til og bli uvenner med folk, men prøver og endre på det og håper på v13 at jeg kan bevise va jeg står for :)
Heller for og kjøre meg i gjørma igjen :)

Det var litt om historien kunne sikkert tatt med litt til :)

Du virker som en spiller som er erfaren, hvordan føler du oppholdet på v11 har vært? vanskelig eller lett? og på hvilke måter?

Du virker som en spiller som er erfaren
Kan ikke si jeg er topp spiller med, joda jeg bruker jo så gått jeg kan på og komme på toppen av verden 11 :)
Men dominator er vi så høgt oppe pågrunn av vi har sammarbeidet topp jeg/reborn også etterhvert joinet jo faktisk kleppe og navn for pyser for ca 2-3 uker :)
Men erfaren er jeg ikke, heller enn som prøver og gjøre så godt jeg kan :)

hvordan føler du oppholdet på v11 har vært
Egentlig helt topp :)
Føler jeg og reborn har gjort enn kjempe jobb for og nå toppen av verden her :)
Vi har egentlig stått på dag og morgen for og greie dette her og når vi samamrbeider så godt vi har gjort kan det jo ikke gå annet enn oppover :)
Mye av skryten må jo komme av reborn :)

Men for jeg og reborn har den vært i det letteslaget uten da vi lå helt alene med born to kill, det var i det hardeste laget da vi kunn hadde 30k og han hadde 200k kunne gått blit adlet da ja, men takket være wic/ka som vi var i da ble vi ikke adlet :

Dominator kontoen har vært nokså isolert ifra de andre stammemedlemmene hans i store deler av v11, hva har gjort at dere har lykkes så godt mener du?

Tror det må være på starten av v11 da vi gråby adlet enn stund for vi fant spillere som begyne og trykke oss innpå oss :) Når noen tok seg innen på vorres teritorium er det ikke snakk om han skal være her lenge nei :) Men vi farmet jo til enn del adels så vi kunne adle oss til litt lengre bort, så det løsna mye når vi begynte krigen mot 24/7 og akdm ,det var vell da det løsna kruttet i trusa vorre så vi kunne begynne og adle litt frier enn før, men vi ga jo ikke opp, selv om vi måte waste 1-2 nukes i starten for og få enn by :)

v11 har nettopp forandret seg drastisk, de to største stammene merget, hva er dine tanker og følelser ang dette?

På enn måte var det litt trist og skilles fra wic etter som vi var enn ståll gjeng :) Jeg hadde håpet på enn krig mot bnp, men de ble jo ikke sånt den gangen her :) Men også hyggelig og bli kjent med nye folk og tror vi kan få det litt artig her :) Vi har vell go del byer også her nå da :) Men tror det kan bli litt artig ettersom vi er jo fiende med alle andre stammen på v11 utenatt wic som har noen spillere igjen :)Men joda blir artig dette :)

Det har tideligere vært flere toppstammer og det har vært jevnt i v11 i den fronten. Hva tror du er grunnen til at WIC/BNP lyktes? En gan gi tiden var de svakest.

Tror det var pågrunn av at vi to stammen har greid og sammarbeide tett og jevnt noe som er nøkkelen til suksess noe derimot ikke akdm og 24/7 gjorde, men de var gira på krig, men når krig begynte ja da var de ikke så gira på den krigen lell! wic når jeg var der, vi sammarbeide jo så og si om hver by vi skulle adle og ja da shønner du hvordan det går, kansje akdm og 24/7 tenkte mere på seg selv enn stammen selv, men håkon og cleo skal ha enn stor klapp på ryggen etter de har gjort med v11 :)

Hvilke spillere mener du har vært med å prege v11 mest? - og på hvilken måte?

ehem det var ett vanskelig spørsmål men hva skal jeg si :)
Jeg og reborn har jo egentlig preget mye av det blåe i:
k54 da vi startet i wic ja, var jo bare vi og tonjepus som var her mot 24/7 og akdm, kansje vi også har preget krigen mot akdm og 24/7 også :)
Også med humor har vi også preget enn del med :)

ja da må jeg vell gå for Håkon aka Chaosisalex:

Han har bare gjort enn knall jobb, startet litt etter de andre og jobbet seg oppover fra 26 poeng til 1,4mill og ja han har tatt og laget wic til enn kjempe stamme som preget mye på v11 og han var jo den som fullførte mergen med bnp også, han har gjort enn kjempe jobb!

lord even: synest han har preget verden enn god del etter adlignen hans mot sine stakkars naboer og løftet godt wic når vi var der :)

solaas: kansje enn av de andre som har endret verden veldig mye, fra han gikk fra solono sin stamme til wic har han gjort enn iherlig jobb, vi var jo redd ei stund for at bnp skulle gå til krig mot oss, da adlet jo han enn go del folk uten om bnp :)
Kjempe spiller

Hvem anser du som de mest profilerte spillerne på v11? - og hvorfor?

Åjsann denne var vanskelig :)

Henry001: han er enn kjemp spiller som jeg tror kan fort ta 1.plassen om han vil, han har stått på fra første stund og stiger jo og stiger :) Kjempe spillere kansje enn av de beste på v11

Cleo: Her er ei kjempe dame som ikke mange vil møte i kirg nei, hun har preget stor del av v11 og i det siste har hun stått litt sille, gleder meg til og ha hun i stammen nå ja :)

Lilo og Stitch: Kvæna kvæna kvæna for enn spiller kansje enn av de beste på .no i mine øyner, du har stått på fra første stund og tror denne kontoen han spiller på kommer til og stige mye de nærmeste tidene :)

Chaosisalex: Håkon er enn spiller du ikke kan hate, han har gjort at v11 er artig :) topp spiller som står på fra første stund og tror ikke han kommer til og slutte og stige, han er kansje enn av de beste på .no han også :)

v11 TW champion foregår på offentlig forum, hvem mener du bør vinne? - og hvorfor?

Denne var vanskelig er jo bare gode som er igjen , men jeg synest kansje enten Chaosisalex, dominator eller kvæna :)

Da velger jeg å avslutte dette intervjuet ved å gi deg muligheten til å si noen få ord om det du måtte ønske og takke de spillerne du mener har fortjent litt ekstra oppmerksomhet :) + hvordan tror du v11 ser ut om 5 måneder?

Thomas aka kalou: Han har lært meg de meste av grunnlaget på tw som tog og snipe :) Kjempe spiller som jeg savner innmari, har hjelpt meg veldig mye innen for tribalwars

Kristin: Hun var grunnen til at jeg fikk sjangsen på igglybuff og dro taki naken min om jeg var for mye frekk eller noe sånt :) Hun lærte meg også mye vikitge ting :)

V11 om 5måndaer enten er den ferdig eller er det noen som har laget enn utrbyder stammen :)
 
Topp