Drømmen om speed - knust

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
God aften!

Sorgens dag for alle speedspillere er i nærheten. Jeg har aldri vært overtroisk men noe sannhet må det være i spådommen at verden går under i 2012.
For de som har fulgt med på forum, nærmere bestemt diskusjonen rundt speed til .no, kom jeg med en liten idè. Jeg og min lille gruppe har over en lengre periode vært på fot med teamet for å innplante våres ideer. Etter snakk med våres speedene moderator i WySoSe, TrAnxZ, kom sorgens nyhet. Med innsides informasjon har han fått vite at speedserverne vil bli avsluttet på alle domener.

Med et tungt hjerte meddeler jeg herved at speed vil bli fortid. Harddisk-krisen har rammet Innogames hardt i det siste, og de måtte for noen uker tilbake ta valget om hva som måtte gjøres. De fant derfor ut at de ville spare mest på å avslutte speeds på alle servere, da speed krever mest disk plass iforhold til hvor mye inntekter det kommer.

TrAnxZ skrev:
Du Ruben.. Det er ikke vits å fortsette å jobbe med speed til .no. Grunnet hardiskkrisen er det oppstått økonomisk nedgang i Innogames. Da speed krever mest hardiskplass vissa vi inntekter ble valget slått ned på å avslutte speed serverne på alle domener.

I denne sammenheng vil også speedteamet Why So Serious? bli lagt ned. En utrolig trist dag. Mitt livs arbeid er fratatt (WySoSe), og mitt livs høydepunkt er knust.

Med en trist hilsen,
Ruben - WySoSe
 

DeletedUser

Guest
Denne Seagate krisen har da vart siden november, og omsider kommet til innogames, dette er veldig trist, siden speed var det som var et av de beste tidsfordrivene på tw når det ikke var noe annet å gjøre, blir borte. Håper at speed en gang kommer tilbake.
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Lover deg at dette hadde komt rett frå teamet i så fall, og ikkje i dag ;)

Dokke må lengre ut på jordet med den! ;)
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Tiden begynner nok å nærme seg klar for å komme med en utrolig innrømmelse! Jeg trolla dere alle!

Selvfølgelig er dette en snarr! Var nok ganske obivious, men var jaggu noen som begynte å lure litt fra start. Likte spessielt Thomas, og hvordan han var stolt når han begynte å snakke om at han ikke trodde på det før imorgen :)

thomz97 skrev:
neeejejejejej
;(
dagen e ødelakt!!!!!

Også videre ..

Thomz97 skrev:
så 0 mere speed på hele verdnen?
[altså i england etc å?

Og jaggu kom en dato trollende inn i hjerne barken..

Thomz97 skrev:

images
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
nej nje dagen e ødelakt, va fordi dorsin skårte på overti mot lsk å d blæ uavgjort 2-2
skikkeli suprise at d ikke sku ha vore mål

å btw, fuuuu ruben!!!
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Får fortsette med "5 på - med Ruben"

Så ikke folk skal få et alt for dårlig syn på meg er alt dette etter egen vilje
berre lag enj sånn post me flære qoutes
d e arti å sjå alt

Så..

Thomz skrev:
[23:49:42];(
**** ta deg
domma meg ut, igjen,.....

Ruby skrev:
du gikk ganske 5 på fra start? :)
Sku hørt jeg lo!

Thomz skrev:
**** ta deg!!!
[23:47:20] Thomas/thomz97/starlik: ....
[23:47:30] Thomas/thomz97/starlik: johan og var enig å...
[23:47:41] Thomas/thomz97/starlik: derfor jeg begynte å tro på deg...

Ruby skrev:
Du ble nok bare trolla :)

[21:50:48] Johan/ eG Wessel: lol xD
[21:50:51] Johan/ eG Wessel: legg ut den du
[21:51:25] Ruben Sjup: Lest over? :D
[21:51:29] Johan/ eG Wessel: yup
[21:51:36] Ruben Sjup: Var den grei nok?
[21:51:39] Johan/ eG Wessel: Ja

Thomz skrev:
åååhåh
[23:49:28] Thomas/thomz97/starlik: **** ta dåkkå!!!`?!?!?!??!!

;(
[23:49:44] Thomas/thomz97/starlik: **** ta deg
[23:49:50] Thomas/thomz97/starlik: domma meg ut, igjen,.......

hater deg!?!??

ser for meg den stygge egootiske, stygge arrogante oslodialekt rasshåls lattern din no...

***** stygge **************** asså!, i ska **** me ta første fly frå molde å komme ne å vålta de!!!, igjen... :p

Forventer ikke at alle har lik humor som meg, men tror de fleste hadde flirt i min situasjon :)

Edit: Sensurere innlegget.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Fikk tårer i øynene og klump i halsen før jeg skjønte at det var aprilsnarr :p
 

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Opprinnelig skrevet av Thomz
åååhåh
[23:49:28] Thomas/thomz97/starlik: **** ta dåkkå!!!`?!?!?!??!!

;(
[23:49:44] Thomas/thomz97/starlik: **** ta deg
[23:49:50] Thomas/thomz97/starlik: domma meg ut, igjen,.......

hater deg!?!??

ser for meg den stygge egootiske, stygge arrogante oslodialekt rasshåls lattern din no...

***** stygge **************** asså!, i ska **** me ta første fly frå molde å komme ne å vålta de!!!, igjen... :p

Denne var morosom får Casper :D:D
 
Topp