Dream On, I'M ALIVE!

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
lånt litt støtte! :D

Og må vel innrømme at jeg leste 1 posten litt dårlig, men uannsett så skriver du slik at du skulle komme fra intet sted etc.

men-men...

Men hvorfor er de i Capes så vannsklige med deg, snakkes jo om speiding og alt mulig her fra noen av dem, så er dere jo i samme stamme... jaja!
 

DeletedUser

Guest
Jeg sa jo at jeg skulle være sosial her. Da må jeg jo hilse litt på dem :)
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg sa jo at jeg skulle være sosial her. Da må jeg jo hilse litt på dem :)

ok.. :)


Men normalt så hadde jeg ikke bryd meg da, men din trussel mot erus falt ikke i god jord.

Men om du ønsker og gjøre oss til dine fiender så værsegod da!
Kan love at det ikke blir noe gratis måltider fremover, bare så det også er nevnt! :p
 

DeletedUser

Guest
Det var Erus som begynte. Jeg hadde da ikke gjort han noe, da må jeg da få lov til å svare ;)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Det er umulig for en spiller å overleve om flere går mot han over tid, uansett hvor god en spiller er.

Enten overlever man på ryktet sitt, eller så overlever man på venner (folk tør ikke angripe grunnet de vet personen har kontakter) osv osv osv.

Men går flere middelmådige spillere sammen for å ta ned en spiller, så kan man hete Poke Me, Grimlock, Hansemann, Shaman Matozan, Simplicity osv osv. Vi går alle ned for telling.



Fikk også følelsen av 1 post at du skulle ta på resten av V4 alene, men det står jo strengt tatt ikke det, så jeg misforsto tydeligvis.
 

DeletedUser

Guest
Kjørte det eksperimentet med Arnold Schwarzenegger. Gikk bra p klare seg helt alene fra starten av, til man kom til 100-by fasen. Da begynte det å gå på hvor mye tid man hadde å ofre, og det ble alt for mye.
 

DeletedUser

Guest
Ser ikke helt problemet med at gutten får støtte jeg da. Man spiller da like mye solo selv om man får støtte. Dette handler vel egentlig vel bare om diplomati, og det er viktigere da man spiller solo enn vanlig ettersom man lettere kan havne i en 4 fronts krig enn i en stamme.

Men taktisk sett vet jeg ikke om det er så smart å blåse det opp på forumet at du spiller solo og skal ta over verden. Spørs hvilke veier du og dine allierte vil gå. Men det er i utgangspunktet en aggresiv handling.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Kjørte det eksperimentet med Arnold Schwarzenegger. Gikk bra p klare seg helt alene fra starten av, til man kom til 100-by fasen. Da begynte det å gå på hvor mye tid man hadde å ofre, og det ble alt for mye.


Altså, hva gjør man når man har 10 byer og får 40 adelsnukes mot seg som slår samtidig? Du er screwed. Voila. Ingen klarer seg alene.

Var vel en av de tingene jeg ramset opp over som gjorde at du overlevde, evt flaks. All honør for at det gikk bra, jeg vil bare poengtere at skillz har lite med saken å gjøre. Og med det så mener jeg ikke at du ikke sikkert er en knallgod spiller. Men det hjelper ikke å kunne splitte når man har adelsnukes mot seg. Gjenadling... OK....da mister man alt som er i byen, og du er et skritt nærmere å bli wipet bort. It cant be done.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Ser ikke helt problemet med at gutten får støtte jeg da. Man spiller da like mye solo selv om man får støtte. Dette handler vel egentlig vel bare om diplomati, og det er viktigere da man spiller solo enn vanlig ettersom man lettere kan havne i en 4 fronts krig enn i en stamme.

Helt enig. Ville ha vært et selvmordstokt å plage alle stammer rundt med Arnold. Valget falt på daværende Pals. Visste at Varg var i krig mot dem, så å ordne IAP med dem var ikke noe vanskelig da vi hadde en felles fiende.

Men taktisk sett vet jeg ikke om det er så smart å blåse det opp på forumet at du spiller solo og skal ta over verden. Spørs hvilke veier du og dine allierte vil gå. Men det er i utgangspunktet en aggresiv handling.

Var spenningen som trigget meg. Hvordan ville folket reagere? ;)
 

DeletedUser

Guest
Altså, hva gjør man når man har 10 byer og får 40 adelsnukes mot seg som slår samtidig? Du er screwed. Voila. Ingen klarer seg alene.

Var heldigvis ingen som klarte å koordinere dette. I verste nødstilfelle fikk jeg ordnet litt støtte av en raus Varg nabo. Gjorde dette en gang på 3 byer da det var 250 innkommende som tikket inn :)
Det var også til hjelp å for en gang skyld ikke være så forbasket offensiv. Kjørte 20/80 O/D

Var vel en av de tingene jeg ramset opp over som gjorde at du overlevde, evt flaks. All honør for at det gikk bra, jeg vil bare poengtere at skillz har lite med saken å gjøre. Og med det så mener jeg ikke at du ikke sikkert er en knallgod spiller. Men det hjelper ikke å kunne splitte når man har adelsnukes mot seg. Gjenadling... OK....da mister man alt som er i byen, og du er et skritt nærmere å bli wipet bort. It cant be done.

en dæsj flaks, En del taktikk og være flink til å prate for seg, så man ikke får mer enn 1 front var nøkkelen :)
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Yes... Lever i beste velgående og klar for en liten utfordring jeg enda ikke har satt hendene mine på. Forrige gang prøvde jeg solo utfordringen med Arnold Schwarzenegger, om noen av dere husker han. Denne gangen ville jeg prøve å starte sent ute i spillet, på en utsatt plass som Gud glemte. Med spillere mange ganger så store som meg selv, skal jeg bygge meg opp og plutselig...

svarted_utbedr.gif


Som Svartedauen gjorde fra 1348, vil jeg spre meg til alle vinder og skape død.

755_realsize.jpg


Uannsett størrelse på hinder, vil jeg alltid finne en mulighet. Grave frem en løsning.

Og ellers... Ha en fin dag V4 :)


Hvordan gikk/går det egentlig med dette her da? Venter i spenning på en ny Arnold æra her! :cool::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Arnold har hatt mye å gjøre i det siste. En provins å administrere samt at han har nettopp har vært med på en ny film. Skal høre om han er keen på V7 da ;)
 
Topp