Dreamteam v17

DeletedUser

Guest
Hei v17!

Det er kanskje litt tidlig enda, men kjører denne nå, siden forum på v17 er så kjeedelig. Denne tråden har jeg forresten stjålet fra glitter sin tråd, helt tilbake på v2.

Tenk deg at du skal lage et dreamteam bestående av 10-15 spillere fra v17, innkludert deg selv. Hvem ville du hatt med på laget? Laget bør bestå av ledelse (leder, diplomat og lignende), strateger, fightere, folk til å ta seg av propaganda, det sosiale osv.. (går også an å finne på egne klovnete og gøyale stillinger!) Dette forutsetter så klart at man har en del kunnskap om spillerne på v17, noe sikkert mange har :)
Skriv helst opp kontonavn, så evt. skrive hvem som spiller der, og en liten ekstra kommentar bak er lov. Helst vil jeg heller ikke se at "jeg vil bare ha de som er med i stammen min nå", for sannsynligvis er ikke de beste 15 spillerne på denne verden samlet i én stamme, men man vet nå aldri :hmm:

Jeg for min del har nettopp startet på verdenen, og har ikke nok kunnskap om hvem av mine tw-idoler som spiller her, men jeg vil samle inn tilstrekkelig med informasjon innen kort tid (angel)

Kjør på folkens!

-2MeterHøyDverg
 
Sist redigert av en moderator:

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
TheRoMAN - Viktig med gode spillere som satser for gull!
Thyreophora - Viktig med stabile, supre spillere som bare er fantastiske.
King Hårek the wise - Alle stammer trenger en konge!
PainTrain - Viktig å ha noen som kan ta andre bakfra.
Sturmtief - Viktig med utlendinger
Plague Doctor - Viktig å ha en doktor som kan fikse de skadde etter Paintrain sin analpenetrering
redcsa - Viktig med folk
TryOut - Viktig med pokemonlignende navn
Dødmu5 - Viktig å fjerne alle levende mus, og fokusere på de koselige døde
Adelsmannen - Viktig med adelsmenn til å adle
Siljeen - Viktig med jenter
den ekte krull - Viktig med inaktive!



Jøss. Det var en god liste. Skulle ønske det fantes en stamme som hadde disse som medlem.
 

DeletedUser

Guest
Min tur!

1. Samegutt (Reinsdyr-ansvarlig)- Alle stammer trenger vel en som passer på reinsdyrene sine mens vi er ute på tokt.
2. Ramos Scripio(Biter) - Har ansvar for å bite alle fiender som kommer oss i møte (Lipssealed)
3. Mulan (leder) - Glemmer aldri det fenomenale lederskapet til klovnen Ex-con /gunnar gås/ Are (whew)
4. NTU Spawn (Kriger) - Kriget som bare rakkern på v2, går ut ifra at han fortsatt sitter med gode egenskaper (nod)
5. Rex Scrotum (Økonomisk ansvarlig) - Kan passe på alle ressurser i sin pengepung ^^
6.LaxzZii (Fisker) - I tilfelle vi trenger litt laks
7. Kung Salomo (Konge) - Alle stammer trenger en monark
8. Vivaldi (Komponist/musiker) - I tilfelle stammen er i humør for litt klassisk musikk
9. Dominator (Strateg) - Vil, som navnet tilsier, dominere alle
10. Siljeen (Diplomat) - Ordner enhver diplomatiske utfordring med sin sjarm :Redface:

Husk å gi dem en stilling/tittel :)
 

leonerdo da winchy

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
1. Ralph Lauren(Forbilde) - Ruben er der <3 og alle må ha noen å streve med å ta igjen :=)
2. Savant (Diplomat)- viktig å ha flinke kranglefanter som dg44 der :3 må alltid ha noen med litt "backbone" når man krangler med fienden på forum.
3. Ludo-champion(Kongelig klovn)- Alltid gøy å spille ludo, spesielt mot en mester :D og kanskje han har noen fine party triks på lur før det blir full krig?
4. Vivaldi(Musiker) - Alle hærer trenger litt musikk for å øke moralen :)
5. 2meterhøydverg(Kriger) - Viktig med aggresive spillere.
6. Bohic (Svenske) - Tjenare!
7. Bacardi razz (Leder) - Viktig med en god leder.
8. Nystjerne (Diplomat) - Må alltid ha en diplomat som er rolig i alle situasjoner :3
9. Bongosteen (Sponsor) - PP! alltid viktig å ha en sponsor så man har fordeler i spillet !
10. jeeeeeeright(forum mod) - Smiske med Mod'sa? :)
11. Point taken (Cannon fodder) - Noen må jo skjønne alle poengene fiendene kommer med på forum i innleggene sine...
12. King hårek the wise (Ukronet Konge) - Veldig viktig å ha noen med kongelige gener så alle forstår hvor majestetiske vi er.
Damer er viktig å ha.
13. big daddy(Elskerinne 1) - miss <3
14. Siljeen- (Elskerinne 2) - Silje <3

Religion:

Trosretning - Heine (God)
 
Sist redigert:
Topp