Du får ett ønske av en ånd.. Hva blir det? (TW relatert svar)

DeletedUser

Guest
Plutselig en dag når du spiller, så får du en melding fra tw-teamet der du får ett ønske oppfylt, uansett hva det er... Hva ville du ønsket deg? :)

Alt er lov! Bare det er tw relaterte svar!...

Eks: Jeg skulle ønske at V1 startet på nytt med mine egne instillinger!


PS! I overskriften skal det egentlig stå "Du får ett ønske av tw-teamet.. Hva blir det? (TW relatert svar)"
 

DeletedUser

Guest
Du får et ønske av TW teamet

jeg ønsker EVIG Premium Konto <3 pga det er sløsing emd PENGER :D
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
At de stenger Verden 1 for nye spillere og det blir en showdown.... en ende til dette.
 

DeletedUser

Guest
At ib blir tatt hardt i rompen og at de stenger ute spillerene pga juks:)



Ikke at dere gjør det bra nå da:p
 

DeletedUser

Guest
Du hadde alikevel blitt tatt igjen :rolleyes:

Jeg ønsker meg unlimited premium-konto etter at prisene ble økt -.-
 

DeletedUser

Guest
Ahh.. Dere tenker så smått :)

Jeg skulle ønske jeg hadde en spesial knapp og når jeg trykket på den, så dukket det opp en landsby full med enten def eller off tropper der jeg måtte ønske :)

Kunne da "spawne" en by eller flere midt i fiendeland :D
 

DeletedUser

Guest
jeg skulle ønske jeg hadde hatt en knapp som hadde gitt meg full nuke pluss 4 adels som kunne blitt brukt når som helst til enver by:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jeg ville ønske at jeg kunne spamme så mye jeg vil uten å få infractions. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jeg ville ønsket at jeg, og bare jeg, fikk et script som gjorde alt for meg.. :)
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Kunne ønsket evig premium:D Og at RNG og BOL vinner over IB som vi snart gjør:cool:
 

DeletedUser

Guest
At alle gråbyene ble fjernet og byene der de grå var ble lagt tettere sammen :)
 

DeletedUser

Guest
at jeg, og bare meg fikk gård med plass til 50 000 mennesker, og at det ble fyllt om på 3 sekunder med en full off ekller deff by, off byene var includert 4 adels
 

DeletedUser

Guest
om jeg fikk et ønske, ville jeg ønsket at jeg var i en uovervinnelig stamme, som bare hadde kule medlemmer, som hadde mææd bra TW skills og som tilslutt stakk av med seieren på v1... :)


oii, shit vent litt, jeg er jo i en sånn stamme!! Go Bol ;)
 

DeletedUser

Guest
om jeg fikk et ønske, ville jeg ønsket at jeg var i en uovervinnelig stamme, som bare hadde kule medlemmer, som hadde mææd bra TW skills og som tilslutt stakk av med seieren på v1... :)


oii, shit vent litt, jeg er jo i en sånn stamme!! Go Bol ;)

Ville ikke det vært litt kjedelig uten motstand? :confused:
 
Topp