Dual på don Bosco

magnus mann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Rip don Bosco. GG HBT. Good luck resten av superalliansen. Håper jeg har gjort nok skade til at dere kan klare dere videre :p

Uheldig tidspunkt å ikke ha mulighet til å ta seg tid til TW :(
 

King Arrow

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Si ifra om du tr
Tar bare en Broiler:p

Broiler hadde alt sagt ifra at han sluttet når dere adlet han :) bare vi som var altfor treg med å finne ny eier så endte opp med at dere fikk gratise byer, men uansett artig og spille mot deg her gleder meg til å spille mot deg på en annen verden :)
 

magnus mann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Si ifra om du tr


Broiler hadde alt sagt ifra at han sluttet når dere adlet han :) bare vi som var altfor treg med å finne ny eier så endte opp med at dere fikk gratise byer, men uansett artig og spille mot deg her gleder meg til å spille mot deg på en annen verden :)

Artig å spille mot dere også :)
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Han er ikke fjernet fra kartet enda, så vidt jeg kan se..? Fremdeles 6-7 byer igjen
 

magnus mann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
De var tross alt 1 aksjon så ga han seg... men han klarte vel ikke å spille alene ? ;)

Må gi dere creds for godt planlagt og gjennomført aksjon, selv om den kanskje ikke er ferdig enda. Vanskelig å sitte i 12 timer alene å dodge/snipe når det virkelige liv kaller. Spiller returkamp idag for opprykk til 5.div i fotball. Vant første kampen 10-0 :D
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Ja det gikk dessverre dårlig med Broiler når det mest skjedde når jeg og Skattum var på jobb på dagtid :|
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Jeg ville ikke akkurat sagt bra jobba, når han blir fjernet etter første aksjon mot han.

Tenker mer på bra jobba på verdenen, han har gitt dere masse hodebry.
Og kreds til dere også, en god aksjon kan knekke gode spillere det.
Uten at jeg skal kalle meg en god spiller så har jeg fått noen tidlige aksjoner mot meg når jeg ikke har startet med fake nick, og de har styrtet meg mer enn enn gang.
Alt under 25 byer regner jeg som oppstart
 
Topp