Fælt så bombesikker du var på dette da Scarborough... Tror du at Varg er de eneste i verden som kan ta byer å holde på dem whatsoever?
Så isteden for å skryte av min egen stamme mener du at jeg heller skal gå imot den? Neidu, da må du tenke deg om et par ganger til
Jeg tror ikke jeg har skrevet noe om at Varg er den eneste stammen som kan ta byer, men at vi vil ta flere derimot!
Når Varg er så sveiseblinde at dem ikke skjønner at de sperrer inne EASY fullstendig, og man ser at EASY istedenfor å gå direkte til krig mot varg har valg å adle vekk bortimot hver eneste gråby dem har inni seg mens dem prøver å få ett par stakkars kontinenter på sidene av Varg for ekspandering videre.
Dette har Easy seg selv å takke. De har fått muligheten til å adle fritt i nord-områdene, men ettersom de ikke viste noen vilje eller effektivitet nok til å ta de byene så så Varg sin mulighet for å ta dem før noen andre stammer benyttet seg av muligheten. Dette har kun Easy skyld i, og det får Easy ta på egen kappe enn å skylde Varg for sin ineffektivitet.
Om Varg da er så høl i hue at dem sender all deffen ned i fronten mot BNP og tror at EASY skal sitte på stumpen der og ikke adle noenting lenger. Ja da har dere jammen driti på draget!
Sant nok. Men det har kanskje med at det var en mulighet de så for å ta en stor jafs av Varg også, siden de visste hvor store deler av deffen var? Du vet likegodt som meg at om VARG og EASY hadde gått head to head i en fair kamp, så hadde Varg gått ut av den kampen som seierherre. Og nei; Jeg sier ikke at de hadde tatt EASY lett! Uansett, om jeg var en av lederne i EASY, så ville jeg med 100% sikkerhet gjort det samme som de nå har gjort! Ingen tvil!
Denne rene overkjørselen fra EASY sin side nu i starten er en svært god indikator for hvordan krigen vil gå videre! Uten EASY ved deres side in the first place så ville dere vært bra makkjørt for lenge siden...
Ditto! Uten Varg ville ikke Easy heller vært der de er i dag, så det er nok gjensidig.
Vi tok deres side istedenfor NWE i starten og da var det jeg som fikk de 750 nuksa som var tiltenkt Varg på meg.
Kudos for det
Og en ting skal jeg si deg om EASY Company sine medlemmer! De er særdeles fortreffelige spillere som kommer til å rive Varg i fillebiter. Statsen kommer til å bølge frem og tilbake, det er greit nok. Noen dager vil dere kanskje lede med ett par byer på statsen, men in the end så er dere så godt som ferdige og dette er bare starten på Varg sitt fall!
Slik jeg ser det så komme dette til å utvikle seg slik som det har gjort på V1. Allianser kommer til å endres, krigene kommer til å fortsette på tvers av partene, og jeg tviler på at vi kommer til å se en rask slutt på denne krigen som du påstår. Men for all del, om du tror det så vær så god!
Når det kommer til EASY-spillerne så har jeg ingenting vondt å si om dem. Jeg respekterer dem for det de har gjort tidligere, og jeg ser ingen rask slutt på denne krigen. Et feiltrinn fra noen av stammene, så vil statestikkene bevise det.
mvh
Scar