EASY vs VARG

DeletedUser

Guest
Kanskje greit å ha en egen tråd for dette også, men litt statistikker og sånne ting. Slenger i de første statsene jeg.

Side 1:
Tribes: EASY
Side 2:
Tribes: VARG

Timeframe: Siste 48 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 46
Side 2: 1
Forskjell: 45

chart

Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 437,014
Side 2: 8,314
Forskjell: 428,700

chart

DeletedUser

Guest
Tar nokk litt mer enn litt tid :rolleyes:
Isåfall får de bare mer juling i sør, øst og vest ;)

DeletedUser

Guest
Jaja, dere ga dem 20timer på å forbrede seg... Veldig kort varsel.
Tar vel sånn 50-80 timer å få støtten opp mot EASY fronten.

DeletedUser

Guest
Blood, 24 timers varsel er ikke så altfor forferdeligt, det er f.eks bedre enn null timer, slik som BNP ga Varg ;)

PS: Easy: Baare å adle i vei, når Blood sier det tar 50-60 timer. Tomme Varg byer, er flotte Vargbyer det også ;)

DeletedUser

Guest
Blood, 24 timers varsel er ikke så altfor forferdeligt, det er f.eks bedre enn null timer, slik som BNP ga Varg ;)

PS: Easy: Baare å adle i vei, når Blood sier det tar 50-60 timer. Tomme Varg byer, er flotte Vargbyer det også ;)

Det sier jo seg selv at fronten mot EASY var tom og det tar vel sine timer å få troppene tilbake til den fronten.
Har de troppene mot GHB? BNP? Capes? who knows... Tar sine timer å få dem tilbake, var nok det EASY tenkte

DeletedUser

Guest
Sånn som jeg ser det, burde VARG være heldig for at de fikk tid til å forberede seg i det hele tatt :)

Anyways, skal ikke blande meg opp i den diskusjen. Go EASY! :D

DeletedUser

Guest
Sånn som jeg ser det, burde VARG være heldig for at de fikk tid til å forberede seg i det hele tatt :)

Anyways, skal ikke blande meg opp i den diskusjen. Go EASY! :D

Etter å ha vært Ally såpass lenge hadde det kun vært utrolig respektløst å ikke gitt dem litt tid på å forbrede seg på. Credz til EASY for det ;)

DeletedUser

Guest
husker du hvor mye tid VARG ga når de sa opp sin IAP sist? enda mer cudos til oss! oh, the glamour:)

DeletedUser

Guest
Det kan jeg med trygghet si om nuksene dine også ;)
Det er ikke noe å skryte av, så vær så snill å ikke vær den som roper høyest!

Jeg roper når jeg vil, hvor jeg vil. Kan ikke si at du og Mammothdundr har gjort noe særlig som jeg er imponert over. Jeg har et nært familiemedlem som har kreft, og ligger med kun noen dager igjen; så er ikke så veldig aktiv som du sikkert forstår.

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg roper når jeg vil, hvor jeg vil. Kan ikke si at du og Mammothdundr har gjort noe særlig som jeg er imponert over. Jeg har et nært familiemedlem som har kreft, og ligger med kun noen dager igjen; så er ikke så veldig aktiv som du sikkert forstår.

Det er synd det som skjer med familiemedlemmet ditt, trist er det!

Nå må det jo taes i betraktning at dere i EASY har hatt lang tid på å forberede dere, mens jeg og Mammoth har drevet på motsatt side og herjet litt med BNP, omtrent 60 timer unna vårt senter ved EASY-fronten. Når dere velger å angripe ed en tidsmargin på 20 timer sier det seg selv at dere får et lite forsprang, men jeg kan forsikre deg om at vi har alt vi trenger for at dere skal få kjørt dere grundig framover, så vennligst ikke ta det for gitt!

Jeg må si jeg er meget skuffet over dere, uten å komme med detaljer, men jeg lover at jeg skal komme med noen artige rapporter fra Easy Company i tiden fremover!

DeletedUser

Guest
Jeg må si jeg er meget skuffet over dere, uten å komme med detaljer, men jeg lover at jeg skal komme med noen artige rapporter fra Easy Company i tiden fremover!

Kommer med et lite løfte om at det kommer noen andre veien også. ;)

Meeen.. Det er alltid like komisk når folk sitter og kritiserer motstanderen når man blir grusa så til de grader. Jeg er innstilt på at denne statsen fort kan snu, fordi VARG er en meget sterk stamme, men når man ligger under 1-73 de siste tre døgna, så er det greit å klappe igjen nebbet og vente med skrytet og nedrakkingen av motstanderen til man har fått snudd dette. For sånn som det er nå, er det på grensa til latterlig. :D

For ordens skyld:
[spoil]
Side 1:
Tribes: EASY
Side 2:
Tribes: VARG

Timeframe: 21/09/2010 00:00:00til24/09/2010 01:25:08

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 73
Side 2: 1
Forskjell: 72

chart

Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 696,110
Side 2: 8,314
Forskjell: 687,796

chart
[/spoil]

Sist redigert av en moderator:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Kommer med et lite løfte om at det kommer noen andre veien også. ;)

Meeen.. Det er alltid like komisk når folk sitter og kritiserer motstanderen når man blir grusa så til de grader. Jeg er innstilt på at denne statsen fort kan snu, fordi VARG er en meget sterk stamme, men når man ligger under 1-73 de siste tre døgna, så er det greit å klappe igjen nebbet og vente med skrytet og nedrakkingen av motstanderen til man har fått snudd dette. For sånn som det er nå, er det på grensa til latterlig. :D

Nåja, nå synes jeg du må se realitetene slik de virkelig er, Gard.

Bare rent hypotetsisk; Med tanke på at vi i bakre rekke i VARG sendte alle våre deffensive styrker til BNP-fronten, som ligger helt på motsatt side, og med støttetropper bruker man opptil 60-70 timer på å støtte en by ved BNP, så er det ikke så rart at statsen er som den er.

På en annen side ser jeg hvorfor du jubler sånn, for dere vet at når vi får tilbake de troppene vi skal, så kommer vi til å gruse dere tilbake. Så jeg skjønner deg, Gard! Dette kommer til å være noen få, og da mener jeg få dager, hvor alliansen kommer til å ha noen glansøyeblikk, men jeg lover deg at de glansdagene ikke kommer til å vare lenge!

Bare for å ha alt klart, så er troppene mine og alle i VARG som ligger ved EASY-fronten tilbake til den opprinnelige eieren, så dere burde gå litt mer stille i gangene fremover, for den statsen kommer til å snu fortere enn du tror ;)

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Fælt så bombesikker du var på dette da Scarborough... Tror du at Varg er de eneste i verden som kan ta byer å holde på dem whatsoever?

Når Varg er så sveiseblinde at dem ikke skjønner at de sperrer inne EASY fullstendig, og man ser at EASY istedenfor å gå direkte til krig mot varg har valg å adle vekk bortimot hver eneste gråby dem har inni seg mens dem prøver å få ett par stakkars kontinenter på sidene av Varg for ekspandering videre. Om Varg da er så høl i hue at dem sender all deffen ned i fronten mot BNP og tror at EASY skal sitte på stumpen der og ikke adle noenting lenger. Ja da har dere jammen driti på draget!

Denne rene overkjørselen fra EASY sin side nu i starten er en svært god indikator for hvordan krigen vil gå videre! Uten EASY ved deres side in the first place så ville dere vært bra makkjørt for lenge siden... Vi tok deres side istedenfor NWE i starten og da var det jeg som fikk de 750 nuksa som var tiltenkt Varg på meg.

Og en ting skal jeg si deg om EASY Company sine medlemmer! De er særdeles fortreffelige spillere som kommer til å rive Varg i fillebiter. Statsen kommer til å bølge frem og tilbake, det er greit nok. Noen dager vil dere kanskje lede med ett par byer på statsen, men in the end så er dere så godt som ferdige og dette er bare starten på Varg sitt fall!

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Fælt så bombesikker du var på dette da Scarborough... Tror du at Varg er de eneste i verden som kan ta byer å holde på dem whatsoever?

Så isteden for å skryte av min egen stamme mener du at jeg heller skal gå imot den? Neidu, da må du tenke deg om et par ganger til ;) Jeg tror ikke jeg har skrevet noe om at Varg er den eneste stammen som kan ta byer, men at vi vil ta flere derimot!

Når Varg er så sveiseblinde at dem ikke skjønner at de sperrer inne EASY fullstendig, og man ser at EASY istedenfor å gå direkte til krig mot varg har valg å adle vekk bortimot hver eneste gråby dem har inni seg mens dem prøver å få ett par stakkars kontinenter på sidene av Varg for ekspandering videre.

Dette har Easy seg selv å takke. De har fått muligheten til å adle fritt i nord-områdene, men ettersom de ikke viste noen vilje eller effektivitet nok til å ta de byene så så Varg sin mulighet for å ta dem før noen andre stammer benyttet seg av muligheten. Dette har kun Easy skyld i, og det får Easy ta på egen kappe enn å skylde Varg for sin ineffektivitet.

Om Varg da er så høl i hue at dem sender all deffen ned i fronten mot BNP og tror at EASY skal sitte på stumpen der og ikke adle noenting lenger. Ja da har dere jammen driti på draget!

Sant nok. Men det har kanskje med at det var en mulighet de så for å ta en stor jafs av Varg også, siden de visste hvor store deler av deffen var? Du vet likegodt som meg at om VARG og EASY hadde gått head to head i en fair kamp, så hadde Varg gått ut av den kampen som seierherre. Og nei; Jeg sier ikke at de hadde tatt EASY lett! Uansett, om jeg var en av lederne i EASY, så ville jeg med 100% sikkerhet gjort det samme som de nå har gjort! Ingen tvil!

Denne rene overkjørselen fra EASY sin side nu i starten er en svært god indikator for hvordan krigen vil gå videre! Uten EASY ved deres side in the first place så ville dere vært bra makkjørt for lenge siden...

Ditto! Uten Varg ville ikke Easy heller vært der de er i dag, så det er nok gjensidig.

Vi tok deres side istedenfor NWE i starten og da var det jeg som fikk de 750 nuksa som var tiltenkt Varg på meg.

Kudos for det :)

Og en ting skal jeg si deg om EASY Company sine medlemmer! De er særdeles fortreffelige spillere som kommer til å rive Varg i fillebiter. Statsen kommer til å bølge frem og tilbake, det er greit nok. Noen dager vil dere kanskje lede med ett par byer på statsen, men in the end så er dere så godt som ferdige og dette er bare starten på Varg sitt fall!

Slik jeg ser det så komme dette til å utvikle seg slik som det har gjort på V1. Allianser kommer til å endres, krigene kommer til å fortsette på tvers av partene, og jeg tviler på at vi kommer til å se en rask slutt på denne krigen som du påstår. Men for all del, om du tror det så vær så god!

Når det kommer til EASY-spillerne så har jeg ingenting vondt å si om dem. Jeg respekterer dem for det de har gjort tidligere, og jeg ser ingen rask slutt på denne krigen. Et feiltrinn fra noen av stammene, så vil statestikkene bevise det.

mvh
Scar

Sist redigert:

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Må si at dem har såvidt jeg kan se fra kartet den dag idag og da jeg spilte, så har ikke Easy vært så meget ineffektive. Det kan dog sikkert diskuteres opp og i mente, men poenget er uansett at om du tar EASY sine targets og de da så og si ikke har noe igjen å adle på så bør det ikke komme som noen bombe at det er Varg som står for tur... Man trenger heller ikke være rakettforsker for å skjønne at man ikke burde sende all deffen nordfra ned mot BNP når det er sperret igjen deroppe...

Jeg er uenig i din sammenligning med v1 her. grunnen til at v1 er relativt stabilt er at det er 3 store stammer som har en rim i ryggen... Altså dem har ryggen fri... Dette minner mer om Elite i V2 hvor Elite ikke hadde noen steder å gjøre av seg og ble deretter spist opp av de stammene som hadde rimmen bak seg og ryggen fri.

Skal heller ikke påstå at Varg består av uerfarne eller dårlige spillere, men jeg vet av erfaring at det å bli gangbanga på alle kanter av stammer som har ryggen fri og ikke noe annet å adle på er en utholdenhetstest som man igrunn er nødt til å tape... Har enda til gode å se en Corestamme holde ut mot en omringende allianse.

Topp