Ein fremtidig hug

DeletedUser

Guest
No har det nok ei gong varte slik at Hugs har fått sæ ein litan nede-periode. :( Og ja, eg veit at det e mang ein spelar så ynksja seg ein sommar-hug!
Og vart lignanda denne katta, eg fenge berre komma med ei unnskyldning for at me ikkje fekk delt ut nok huggar te samtlege! :eek:
funny-pictures-kitten-hug.jpg


Det vart ein tidleg sommarferie fra hugginga i år. Kva me alle drev og drive på med i denne sommarferien e usikkart! Men at nokon driv på med sakar som ikkje høyrar heime i Hugs kan eg seia med stor sikkerhet. :eek:
Kva som kjem til å hende fremovar e heller ikkje fast bestemd, men dersom vår alle kjære Tribalhugger kjem att med nytt mot så e det muleg at nokon heldige kan få ein jule-hug når dei tidane kjem til oss! :rolleyes:

hug.jpg

*Bilete e dedikert te Tribalhugger*
 

DeletedUser

Guest
Jeg tar i mot klemmen:-D Fint kattebilde, det er vel slik AriCa fremstår i verden 2? :p
 

DeletedUser

Guest
Oppstanden ifra dei så he forlatt denne jord, kjem det ein stor hug der me innviterar alle til å teke del i ein "orgie" av gledje.
group-hug.jpg


Eg let au fortelje dykk at me he senka prisan på huggar, det var tidligere ein, noko stiv pris, på 5 av valgfri valutta, men e no senka til ingenting.
tyrg.png


Og berre for å få med ein krass irrettesettelse av dei så ikkje klarar å prioritera andre følks følelsar, både mentale og fysiske følelsar.
savingyourownassfirst.jpg


The Not Almighty
o Edmund Blackadder o​
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
hmmm jeg har også noen bilder der noen nakne mennesker gruppeklemmer. når jeg tenker meg om så har jeg sikkert noen filmer der noen klemmer på hverandre.
skal poste dem når jeg finner dem.

-knallis
 

DeletedUser

Guest
hmmm jeg har også noen bilder der noen nakne mennesker gruppeklemmer. når jeg tenker meg om så har jeg sikkert noen filmer der noen klemmer på hverandre.
skal poste dem når jeg finner dem.

-knallis

Eller kansje du ikkje bør posta dei, eg trur ikkje eg har godt utav å sjå slikt. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Berre for å teke meg sjølv meir høytidligt enn nokon andre synar å gjera her inne så skriv eg denna posten her.

Eg, Edmund Blackadder, takkar Hugs for den tida eg he hatt der, samt alle dei mindre seriøse postan så har vorte posta på det forumet så e i stammen.
Nu let eg berre ynskje Hugs te lykke med fremtida, og kansje det nok ei gong får bli noko trådar her på offentleg forum så e om Hugs og så det e liv i?

Eg får og takke MAM for den "dagbok-krigen" så vart starta, sjølv om det ikkje var noko rettferdig kamp, med hans rettighetar og mine manglande rettigheter, gjekk vel eg seirande ut av den då han bestemde seg for å ikkje driva med meir hugging.

Eg let og takke Shanks, sjølv om det ikkje vart noko lang samtale. Men sjølv korte samtaler kan gledje i desse dagar. Og sjølv om ikkje annbefalinga falt like mykje i smak her så den gjer der den kom fra så e det jo "samtalefyll" av beste sort.

Og ein liten takk te Ganondorf, så var så snill og raserte samlingsplassen i landbyen min. Då var det ikkje muleg for meg å bedrive med "antihuggiske" handlingar, så takk for det og dei ressursane så kom, blei tatt for så å komme tebake att.

Berre for å ikkje drege denne posten, så egentlig e heilt unødvendig, trur eg at eg kuttar den der eg. Og berre husk, alle angrep gjenge over, berre ha tålamod så får du sjå herligheten av at angrepa gjenge over.

Edmund Blackadder trekker seg høylydt tebake te slottet.
 

DeletedUser

Guest
Farvel spilleren med verdens beste nick. Jeg er overrasket over at du faktisk valgte et nytt i verden 4, for jeg går ut fra at du spiller aktivt der..?

Du spredte noe sjeldent som klemmer i denne ellers kyniske og beinharde verdenen.
 

DeletedUser

Guest
Farvel spilleren med verdens beste nick. Jeg er overrasket over at du faktisk valgte et nytt i verden 4, for jeg går ut fra at du spiller aktivt der..?

Du spredte noe sjeldent som klemmer i denne ellers kyniske og beinharde verdenen.

Ut fra ren latskap gidder jeg ikke å bytte forumbruker nå, men kan si at planen min med Edmund nicket var å bruke det i V4, men så ble det slik som det ble. Kunne ikke fått den "anonyme" starten på V4 med Edmund, selv om den ble noe kortvarig med mine tråder og utspill om TPN som kansje var en "smule" offansive. :rolleyes:
Det er vel igrunn det som er hovedsaken til at jeg ikke bruker Edmund på V4 men heller Arnold.

Hehe, man følger jo opp Hugs tradisjoner, selv om det ble begått en del svik i stammen. Tenk at noen i Hugs kunne ha og ODA!? :eek: Men men, bare Tribalhugger sitter med det fulle regelverket og oversikten over hva som er "antihuggisk" og hva som ikke er det.
 
Topp