Ekans - v11's Galionsfigur

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Da var v11's 2 intervju ute, det er av ingen ringere enn ekans, v11's første plass. Håper alle sammen liker det, og at dere får et litt større innblikk i hva som foregår inni hodet til ekans :)


Fortell litt om din TW historie?

Starter med eg fant spillet gjennom 10001spill når eg sat der en kveld. Og trykka innpå for og teste de ut. Men da viste eg ikke hva de het. Men dagen etterpå fant eg de igjen på 1001spill lagra de slik eg hadde de. Og tiden gik verden 2 hadde vel vart en stund da. Men ikke så alt for lenge. Starta med brukeren lorten12, Va vel 12 år når eg bjynte med spillet. og kosa meg, Så ble lorten12 kontoen nedadlet. Og lakte en ny bruker som het killhim og nåde ennda nye høyder. Men ble ned adlet av AriCa med uten noe mostand fordi eg va red dem i den tiden. Og ikke kunde noen ting da eg bjynte og ta litt kontakt med folk og slikt. Men etter eg ble nedadla lakte eg ennda en ny bruker. Som het klepp14 og da kom eg i kontakt med noen i Birki. Som hjalp meg in di, Og va enkeligt en noob for og si de slik. Lærte litt små ting. Va en feig spillere fikk kontakt med Heralf. Og fikk tatt over kontoen vi merga. Grunlegger av kontoen forsvant ganske fort. og eg tenkte merge med flest muligt. for å få poeng. Men så kom krigen med -rome- og Birki eg fikk kontakt med Knut Vett ikke hvilken konto eg skal nevne her. Men kansje master knight/knutern han fikk meg over til -rome- og eg ble jo seff knust av Birki. men etter dagene gikk snakte eg mer og mer med Knut. Og lærte mye sniping-dodge-stacke alt de der. knut tok over Haavardunited kontoen. Og eg dannet stammen Sick And Twisted. Og starten av et bra samerbeid. Startet. Stammen lefte på backstabbing og skitentspill. Og etter tiden gikk. Så ble eg god venn med Trond aka CastorTroy så gik vi ilag. om og få bort Haavardunited. og han fant ut om planene. Og tiden va over. For han gik på slett ganske kjapt. Og så ble de og adle mye av hanst gamle byer. Men etter de mista eg motisjonen min. Prøfte meg på verden 5. Men gik slutt ganske kjapt der også. pga noe som skjede IRl. Så ga bort alle byene. Va vel innom v6 også. Husker ikke orginal nicket. Men spilte dual med Trond der. en liten periode før han ga slip på kontoen. Så kom verden 7. Eg måtte prøve meg så normalt igjen. Tror navnet va Lucky blu og ble med i HG. Og ble spion får VA men ble tatt for de. Og ble nedadla så fikk eg kontoen lappa92 og spilte der en stund til eg ikkje orka mer/ ikkje gad mer. Verden 8 va eg vel også innom en kjap tur. Men hjalp mest til på en annen konto. Så kom verden 9 Va innom en tur der også.
Så kom Verden 10. Fikk tilbud om og joine p0k3 Jeg ble medlem hos dem. Men de varte ikke så lenge får da kom pål aka -lilith- Og eg joina dems stamme for mit beste. Slik eg ikke sko bli nedadla. og etter tiden gik så ble vi bare fler og fler i stammen. Eg sto for endel av boostinga til dei nye som ble med i ACB. Å etter hvert så ble de merg mellom ACB-p0k3. Så kom verden 11. Eg tenkte når dem sa ifra om markeds tingen på forum. så tenkte vi prøver for morro skyld ble brukt mellom 750-1000 kr. på PP men svide vel av rundt 8000 pp i starten. husker ikke nøyakt tallet. Eg mista motisjonen på verden 10. og slutta gik ut av stammen. Pga dem bjynte og angripe meg. og da ble de og satse mer på verden 11. Lakte jo stammen Sick And Twisted der også. Men der ble den ikke brukt til de eg hadde tenkt. Men ga Hertug til Lilo og Stitch for morro. Så tok dem enkeligt bare over. Og vibs va alt borte. Og eg ble med i BNP.

I v11 ble du kjent for å bruke PP, fordi du vokste enormt i forhånd til alle andre. Tenk hvis du ikke hadde brukt PP, tror du at du kunne ligget i toppen her du gjør idag? og hvorfor?

Vanskeligt spørsmål enkeligt. Med tanke på eg har nåd langt uten PP også komt høyt opp på andre verdner. Men noe som er helt sikkert. Er at eg ikke hadde tatt starten med rank 1 uten PP. Som folk sa eg vile jo slite med Moral og slike ting. Noe eg har gjort siden dag en. Men er tvilsomt eg hadde vært her eg er nå. men top 20. børde vel ikke vært de største problemet. Og nåd uten PP så lenge mann farmer og adler litt etter litt så er de ikke noe problem enkeligt. Men svaret her blir vel nei. hadde ikke klart å vært på rank 1. uten PP trur eg.

Det har også blitt slik til at du har blitt "hatet" pga ditt PP bruk, hva mener du om dette?

Tja. Hva kan eg si om de da. Alle spillere blir hatet av ting dem gjør. Men forsjelen er vel eg har blit ennda mer hatet. en andre folk,Men må tenke på også at eg har blit elsket av de eg jore. en av grunnene va jo for og bevise Innogames om mann bruker nok penger vil de føre til seier. Er vel derfor eg har blit elsket. for de eg jor. Men mange ny bjynner og slikt tenkte dette va alt for feigt. Og derfor gik over til hat. Har blit hatet før og jør meg ingen ting. Om eg blir hatet. Bare tenke posetift på dem som elsker meg. for de eg jor og står for. Men mener også akkurat på de eg jor så blir de kansje dårligt av folk og hate. meg når eg ikke har gjort noe galt. Bare noe bra får en god sak.

S-A-T/D!R7Y/Down ble nettopp lagt ned etter at alle kjempet mot dere. Hva mener du om det? Hvordan tror du v11 vil se ut om fremover?

Tenker ikke så veldigt mye om de enkeligt. Vurderte og søke meg til en annen stamme før fallet kom også. Får og kansje sjekke om motisjonen kom. D!R7Y varte tydeligt vis ikke så lenge. Noe som va litt syn også. Men ting sier seg jo selv. Vi hadde ikke hat sjangs til og stått i mot alle. Fronten ble for stor. Og vi sleit med deff for og dekke alt. Så forlot Pelco så fikk eg enkeligt bare tråppen og forlot selv senre på dagen. Vi hadde jo tenkt og ha en offansive mot 24/7 meg og en til. Men ble jo ikke noe av de heller da. Etter Pelco forlot. Men hva som sjer videre er veldigt usikkert. Har enkeligt ikke peiling om hva som vil sje videre. De får tiden vise.

Per her idag, så er det 4 topp stammer. Hvordan tror du utviklingen deres vi bli fremover? Hvem tror du kan komme til å stå igjen som vinner av v11? En av dem? Eller tror du det kan være en underdog blandt småstammene?

Våres utvikling kan vel omtrent forsette som normalt. Så lenge vi liger på rimmen og adler og har mulighet til de. Men de tetter seg godt igjen nå i verden minker på hvem vi kan adle. De vil vel bli slik at de meste forsvinner. og så fort en stamme gjør en feil. Så vil den feilen bli brukt for og fjerne Alliansen/IAP som stammen har. Får og få en ny verdenskrig, Men hvem vinner av verden 11 blir. De er vel like uklart så hvilken side forsjelige stammer velger i den store krigen. Så da har eg ikke noe fårmeing om hvem som vil vinne. Før krigen har startet. Da blir de lettere og vitte hvilken side stammene velger.

Etter du forlot den stammen du har vært i siden dag 1 i v11 ble lagt ned, så ble du med i BNP. Hvilke ambisjoner har du for stammen? Hvilken side tror du dere vil krige med videre i v11 med tanke på den store verdenskrigen

Hvilken side BNP velger de vett jeg ikke noe om enkeligt. Tror mer de er WIC som bestemmer hvem dem vil ha på laget sit i en krig. Så lenge dem har Allianse med 24/7 Så da har jo dem noe å velge i. i mine øyner så er de dem som vil styre verden på deres måte og besteme hvilken side dem havner med. Og vi andre bare sier Ja til de dem sier på en måte. Er slik eg ser de nå til dags.

Tror du BNP kan stå igjen som vinnere av v11?

Som eg har sakt tidligere. Så kan mann ikke si noen ting om hvem som blir vinneren av verden 11. Så lenge verdenskrigen har ikke startet. Alt spiller inn hvilken side hvem velger når mann ikke vett noe om de. Så er alt forsatt usikkert om hvem som vil bli vinneren av Verden 11.

Hvilke spiller(e) tror/mener du har hatt størst innvirkning på v11? og på hvilken måte?

De må vel vær meg selv. Får og si de slik etter pp stønte mit. Er vel de som har lakt mest oppmerksomhet. Og slike ting så kan ikke akkurat si noe annet en de. Men va jo de som va planen også. og få et pr stunt.

Da velger jeg å avslutte dette intervjuet ved å gi deg muligheten til å si noen få ord om det du måtte ønske og takke de spillerne du mener har fortjent litt ekstra oppmerksomhet :)

Da vil eg takke
knut Aka haavardunited (som spilte i slutten) For en god opplæring i spillet. Og mange timer på Msn. Og lange netter. og har hat de gøy.

Vil takke Trond/CastorTroy For nattevakter. og hjelpt meg når eg trenger de.

Og ikke minst BNP som tok meg in i Stammen på verden 11
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Igjen en godt intervju, burde kanskje renskrevet svarene hans, da noe av det er uklart.
Ellers likte jeg både spørsmålene og oppbyggingen godt, og håper du fortsetter sånn!
 
Sist redigert:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Han var jo 12 år som når jeg starta for 1 år siden :D Morsomt at jeg kansje har en liten sjangse å bli en god spiller :D Er jo allerede kommet ganske langt i spillet.

Eneste er det at mange yngre, så holder ikke den lille ukelønnen til nok PP til både Kontoadmin, farmeassistent, Premiumkonto (og andre ting vi finner på v10/v13) dessvere :/
 

DeletedUser

Guest
Han var jo 12 år som når jeg starta for 1 år siden :D Morsomt at jeg kansje har en liten sjangse å bli en god spiller :D Er jo allerede kommet ganske langt i spillet.

Eneste er det at mange yngre, så holder ikke den lille ukelønnen til nok PP til både Kontoadmin, farmeassistent, Premiumkonto (og andre ting vi finner på v10/v13) dessvere :/

trenger du så mye pp da? da eg var med å vinne v5 så brukte eg kun vanlig pp, og på v11 prukte eg ikkje pp før etter eg passerte 200.000, og fram til no har eg kun brukt ekstra pp 1 gang tilekstra jern og 2 ganger til farmeassist. viktigste e å være aktiv og lære av alle du treffer på spillet
 
Topp