Elite og RoEm går i - ?

DeletedUser

Guest
Til din info, Shanks...

Så er ikke Legend Of Masters i Elite lengre... :rolleyes:

Men han var i Elite... Så han er iallefall ikke på de alliertes side... At dere kicker ham, forandrer ikke at han har mistet et stort antall byer de siste 18 døgna..

Hadde dere ikke kicke inaktive og ubrukelige spillere, så hadde dere hatt - 20 000 på TWstats, og ikke "bare" 8000...

Hansemann skrev:
Ikke så altfor mye respekt til Arica egentlig. Men dere har vist dere veldig flinke til å se inaktivitet og gønne på. Det skal dere ha.

Som de fleste andre stammer... Har ikke Elite gått på våre inaktive? boyka f.eks... Arcon var inaktiv da dere angrep ham.. Og nå har jeg vel nevnt de to spillerne som dere i Elite faktisk har klart å ta en større mengde byer fra...

Må bare dra frem utsaget "stein i glasshus".. Og skulle du være uenig med meg, så skal jeg liste opp alle spillerne som faktisk har vært aktive, men som tilfeldigvis måtte sove 72 timer i strekk, og derfor var AriCa elendig som bare tok 200 byer av en "inaktiv" spiller...

Hansemann skrev:
Jeg gleder meg til den dagen Elite er tomme for innaktive, adlet eller grå eller whatever. Enten er dere så store da at vi ikke har en sjangs, eller så er dere så store og ovenpå at dere begynner å miste spillere aka det Elite har gjort og det er vår tur til å adle de inaktive. Uansett er det lenge til "the fat lady sings".

Mer respekt til Rome syns jeg for å kjøre på en aktiv og flink Elite spiller.

Vi får lære av deres feil da. Ikke opptre så arrogante og så eneherskende som dere. Ja, dere er på ingen måte slått. Elite ligger jo fremdeles på førsteplass, så ingenting er forandret sånnsett.

Ja, -Rome- slutter aldri å imponere meg.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Men da må jo dere være en gjeng med udugelige småunger siden dere ikke klarer å vippe Elite av tronen, selv om vi er så helt utrolig dårlige som dere påstår hver eneste dag?
 

DeletedUser

Guest
er jo tross alt et data spill som er for unger da så vi er nok flest unger/barn/gutter/jenter/ungdommer/småunger/drittunger/voksne og videre:D
 

DeletedUser

Guest
Men da må jo dere være en gjeng med udugelige småunger siden dere ikke klarer å vippe Elite av tronen, selv om vi er så helt utrolig dårlige som dere påstår hver eneste dag?

Jeg har da aldri påstått at dere er så dårlige.. Jeg poster statistikker her, og forsvarer AriCa når Hansemann bare mener vi går på inaktive...

Dessuten vil dere jo bare merge igjen om vi går forbi dere. Hadde jeg fått lov til å ta opp saker som visstnok bare angår teamet og den spilleren som jukset, så hadde jeg kommet til å nevnt det også.

Edit: Og bare for å ha det på det rene, så er Elite slett ingen dårlig stamme.. Men dere er bare ikke så gode som dere selv hevder ;)
 

DeletedUser

Guest
Men da må jo dere være en gjeng med udugelige småunger siden dere ikke klarer å vippe Elite av tronen, selv om vi er så helt utrolig dårlige som dere påstår hver eneste dag?

Vi påstår ingenting, vi berre syner til statestikken og diskuterer, for den lyg ikkje! :)
 

DeletedUser

Guest
Ironi? Eg tek feil ja, eg kunne ikkje spå at du ville gå ut av Elite! Unskyld... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Så Elite har inaktive folk. Hm... Eg trudde ein stamme some heiter Elite skulle leve opp til namnet både på slagmarka og rekrutteringsmessig. Eg tok feil. :mad:

Så dykk meiner at eg alltid tek feil? I så fall er de enige i det eg skriv ovanfor her! Haha, så bra... :D
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg har da aldri påstått at dere er så dårlige.. Jeg poster statistikker her, og forsvarer AriCa når Hansemann bare mener vi går på inaktive...

Dessuten vil dere jo bare merge igjen om vi går forbi dere. Hadde jeg fått lov til å ta opp saker som visstnok bare angår teamet og den spilleren som jukset, så hadde jeg kommet til å nevnt det også.

Edit: Og bare for å ha det på det rene, så er Elite slett ingen dårlig stamme.. Men dere er bare ikke så gode som dere selv hevder ;)

Du har jo allerede nevnt det kjære deg, så bare å fortsette. Det du gjør nå er å komme med en beskyldning med informasjon du sier du har fått som et medlem av teamet. Selvsagt et veldig overtramp men hadde ikke forventet bedre av deg.
Så da får du komme med resten av infoen også og opplyse oss som ikke er medlem av teamet, derfor ikke har infoen som du har og derfor ikke kan forsvare oss. Stort Shanks...stort.....

Dere adler mest inaktive. I know, jeg kontositter slaskene. Gjør sabla dårlig jobb også som dere merker. Men sånn går no dagan. Tatt en liten økt på chrk1 i dag men slapp av, det holder nok ikke lenge.
 

DeletedUser

Guest
Du har jo allerede nevnt det kjære deg, så bare å fortsette. Det du gjør nå er å komme med en beskyldning med informasjon du sier du har fått som et medlem av teamet. Selvsagt et veldig overtramp men hadde ikke forventet bedre av deg.
Så da får du komme med resten av infoen også og opplyse oss som ikke er medlem av teamet, derfor ikke har infoen som du har og derfor ikke kan forsvare oss. Stort Shanks...stort.....

Dere adler mest inaktive. I know, jeg kontositter slaskene. Gjør sabla dårlig jobb også som dere merker. Men sånn går no dagan. Tatt en liten økt på chrk1 i dag men slapp av, det holder nok ikke lenge.

Men jeg husker tilbake til et team som fikk sparken? Hva skjedde egentlig? Jeg vet ikke noe mer enn dere andre her, men jeg må ærlig si meg nysgjerrig på hva som var årsaken.

PS: Jeg skrev: "det er en sak mellom teamet og spilleren det gjelder" fordi det er det man får til svar når man selv har rapportert, og man mener teamet har vurdert feil...

PS2: Hvis du kontositter andre, er de da inaktive? Du sier jo selv her at vi angriper kontoer som kontosittes bl.a. av deg. Ergo er kontoen besatt. Kontositting er viktig (ikke at vi er gode på det i AriCa), og en del av gamet. Likeledes som at alle som spiller TW også må sove og spise.
 
Sist redigert av en moderator:

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Men jeg husker tilbake til et team som fikk sparken? Hva skjedde egentlig? Jeg vet ikke noe mer enn dere andre her, men jeg må ærlig si meg nysgjerrig på hva som var årsaken.

PS: Jeg skrev: "det er en sak mellom teamet og spilleren det gjelder" fordi det er det man får til svar når man selv har rapportert, og man mener teamet har vurdert feil...

PS2: Hvis du kontositter andre, er de da inaktive? Du sier jo selv her at vi angriper kontoer som kontosittes bl.a. av deg. Ergo er kontoen besatt. Kontositting er viktig (ikke at vi er gode på det i AriCa), og en del av gamet. Likeledes som at alle som spiller TW også må sove og spise.



Yep, dere bedrevitere syns alltid teamet tar feil når det gagner dere. Et ikke uvanlig fenomen.

Nei der er jeg enig. De er ikke inaktive når en KV tar over. Men det er som oftest så altfor altfor sent :( Og fins grenser for hva en KV gidder som en eier ville gjort. Spesielt latsabber som meg.

Nei dere er kansje ikke så gode på det, eller..hvertfall ikke nå lenger. Dere tynte vell Grimlock tom stakkars :( Jeg som ville adle Grim, særlig etter at jeg slo han på V1 konken så følte jeg meg forpliktet. Oh well, jeg venter på hans tilbakekomst jeg.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nei der er jeg enig. De er ikke inaktive når en KV tar over. Men det er som oftest så altfor altfor sent :( Og fins grenser for hva en KV gidder som en eier ville gjort. Spesielt latsabber som meg.

Jojo, men poenget var vel at en konto som blir kontovaktet ikke akkurat er inaktiv... Så hvis du sitter chrk1, så er jo chrk1 aktiv.

Nei dere er kansje ikke så gode på det, eller..hvertfall ikke nå lenger. Dere tynte vell Grimlock tom stakkars :( Jeg som ville adle Grim, særlig etter at jeg slo han på V1 konken så følte jeg meg forpliktet. Oh well, jeg venter på hans tilbakekomst jeg.

Hehe, ja Grims kvalifikasjoner ble absolutt utnyttet. Det er ingen hemmelighet.
 
Sist redigert av en moderator:

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Som en forhenværende del av teamet så vet jeg vel faktisk det bedre enn deg, noe som vil gjøre meg....bedrevitende.

Vi fikk forøvrig ikke "sparken" nei. Vi sluttet alle sammen i protest mot at vi fikk beskjed om at det ikke var noe poeng å søke om CM jobben, da hun som bestemte i saken hadde lagt Glitter for hat. Hvorfor er mellom dem, men det gikk ut over oss andre i tillegg.

Ye RIP Grimlock. Lurer på hvem som kontositter han nå. Støtte fra han var tima passe bra etter at jeg drepte ditt tog istad hvertfall :p
 

DeletedUser

Guest
Haha, takk for at du kalte det for "et tog".. Haha, det var stusselige greier, men tenkte jeg skulle bare ta meg en enkel by siden chrk1 virker inaktiv... Lo godt når jeg så du hadde døpt om byen :)

Ja, jeg skal ikke legge meg borti saken med det gamle teamet eller noe. Men kritisk som jeg er, så tar jeg ikke ditt ord for god fisk. Det er sikkert en grunn til at glitter ble lagt til "hat".. Men det blir bare spekulasjoner fra min side, og faktisk i skrid med reglene (da vi ikke får lov til å diskutere slikt her).

Men når det gjelder påstanden din om meg, så må jeg si at jeg ble litt forbanna, for er det en ting jeg er veldig opptatt av, så er det det å ikke jukse... Kall meg hva du vil, og det samme om meningene mine (som sikkert er spesielle nok fra tid til annen), men ikke kom med beskyldninger om at jeg har utnyttet rettigheter jeg ikke har...

Jeg tror faktisk at du misforsto meg da jeg skrev at det var mellom teamet og spilleren det gjelder, men jeg refererte bare til den meldinga vanlige spillere ofte får ved slike saker... Altså at jeg ikke hadde annet enn rapportert inn hendelsen, og når jeg klaget på straffen spilleren fikk, var dette altså svaret...

Min rolle som journalist er begrenset til avdelingen for intervjuer i denne verdenen. Så jeg er å bedømme som en vanlig forumbruker som bare er interessert i å live opp forumet.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Hva er forskjellen på min påstand og den du akkurat kom med. Du sier i tillegg at mitt ord ikke er til å stoles på, noe som er litt trist, da jeg ikke har vært uærlig enn så langt i dette spillet, ikke som admin, ikke som spiller, ikke som forumbruker, ei heller som forummoderator eller intervjuist (er det et ord?).

Forøvrig så kan jeg fint inrømme at jeg mistforstå litt ja. Er en grunn til at jeg ikke har nevnt det igjen siden 1 post.

Nå...har jeg tog å drepe. Enjoy.
 

DeletedUser

Guest
Nå først innrømmer du å ha misforstått... Men du har selv skjønt det lengre, da du selv sier at du valgte å ikke skrive noe mer om det.. Hva med å innrømme at du tok feil, få det opp i the open, og kanskje komme med en unnskyldning til den du beskyldte?

Det er vel ikke din stil...?
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Ekke det vettu. At du ikke klarer å være tydelig får du ta på egen kappe.

Legger forøvrig merke til at du ikke besvarte min første setning i forrige post også. Jaja.
 
Topp